Sari la conținut

Postări Recomandate

Stai linistit, nu vei vedea nicicand asa ceva pe Dusterul din Romania - pentru simplul motiv ca la noi se vinde Dacia Duster si nu Renault Duster!

 

Ca atare, cei care aici doresc sa primeasca ceea ce ai vazut in pozele din India ... trebuie sa comande Renault (Koleos).

 

Pai crezi ca s-ar mai vinde Koleosul - la care oricum vanzarile sunt vai de ele - in conditiile in care Dacia ar pune astfel de echipari pe Duster?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Shumi prezinta Duster:

#!

 

Tanti e nemultumita ca nu-si poate regla oglinzile din mers:

 

Indienii vor 7 locuri in Duster:

 

O opinie in legatura cu formularea " meritam ". NU MERITAM NIMIC! - parerea mea. Putem cumpara in schimb totul. Probabil cine doreste poate sa-si cumpere Duster din India sau din Anglia cu volan pe dreapta cu ventilator in spate, cu capac la portbagaj ca la Dacia 1310 Break, plafoniera in spate, bord bicolor, comenzi geam pe usa...etc.etc. Dar atentie nu la preturile Dusterelor comercializate la noi. Si nu va imbatati cu pretul de pornire.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma intrebam in ce tara va produce Dacia ( Renault) Dusterul pentru piata englezeasca.Banuiam ceva intre Maroc si India.Dar se pare ca il vor face in India. Ca dotari pot sa zic ca oglinzile in culoare caroseriei, comenzile pentru geamurile electrice si am vazut ceva setari la scaunele din fata.La motorizari am vazut ca au tot 1.6 benzinar dar de 102.5 HP si 1.5 dci dar de 84 si 104 HP parca, ceea ce cred vor fi noile motoare de tip euro6 pe care vor sa le omologheze.Ca si indicativ Rx2 dci din clipuri probabil inseamna Renault tractiune fata (4x2) si diesel.Ce nu imi place la el placa aceea de la portbagaj. La vechea masina, Dacia break aveam tot asa o placa din asta si la fiecare schimbare de temperatura imi facea creierii varza ( ba scartaia cauciucul pe hayon, ba pocnea ) asa ca...Bordul am vazut ca o sa fie schimbat( radio cu navigatie - cam mic displayul) si aeroterma din spate este mortala. Daca ii mai pui si o cotiera o sa iasa ca o cazemata intre cei din fata si cei din spate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...