Sari la conținut

1.3 tce 150cp edc - motorizare/consum/accesorii


Postări Recomandate

Salutare!

Urmează să cumpăr un Extrem 1.3 TCe 150 CP EDC6.

Așadar, am o serie de întrebări:

1. Consum … Cât consumă Dusterul 1.3 TCe 150 CP EDC6?

2. Bullbar … Merita sa îl montez? Este omologat RAR? Camera fata devine 100% impracticabilă sau se mai vede ceva? Bullbar-ul va afecta funcționarea senzorilor de parcare (fata)?

3. Protecțiile aripi și uși … Merită să le montez? In timp, formează rugina?

4. Treptele … Coboară atât de mult garda la sol încât sa ating unele borduri? Mă gândesc să le montez strict pentru facilitarea accesului în mașină (soția mai scundă și părinți în vârstă)

5. Scutul de protecție a motorului … Masina din fabrică nu are absolut nicio protecție sub motor (fie ea și din plastic)? Se justifică montarea acestui scut metalic?

6. Faza lungă … Masina are LED doar daylight și faza scurtă, nu și pe faza lungă … Întrebarea este dacă faza lungă a masinii este suficientă? Este necesara montarea farurilor suplimentare (cele 2 rotunde, din bara fata)?

Mentionez ca voi folosi masina aproape in totalitate pe sosea (offroad doar ocazional).

Mulțumesc anticipat pentru raspunsuri și lămuriri!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 26
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Un alt lucru legat de trepte : când vei merge în service, dacă mașina va trebui să fie urcată pe elevator, acel elevator va trebui să fie de un anumit tip. Pentru că practic brațul elevatorului trebui

1. cateva consumuri si viteze medii din istoricul meu: Oradea-Tg. Mures si retur: 6,4L/100km / 65,8km/h - cam o treime din drum e autostrada Oradea - Cluj Napoca si retur: 5,4L/100km / 53,1k

uite si consum pe autostrada (de fapt doar 90% a fost autostrada) traseu: Oradea - Venetia si retur

Posted Images

2. Bullbarul este omologat. Pierzi camera frontală. Clar afectează/anulează senzorii de parcare față.

3. Protecțiile merită 100%. Inclusiv cele de pe portiere. Contează foarte mult cum și de cine sunt montate. Dacă sunt montate corespunzător, nu va fi o problemă rugina. 

4. Da.

5. Ori lași scutul original cu care vine mașina, ori pui scutul de aluminiu care protejează și bara față parașoc. Adică nu protejează numai burta mașinii ci și o porțiune din partea frontală. La fel, îl  recomand 100%.

6. Nu merită pentru că farurile sunt suficiente. Mai mult, dacă vrei senzori de parcare frontali (pe care o să trebuiască să îi montezi ulterior), nu prea sunt compatibili cu acel set suplimentar de faruri. Problema e pozitia sensorilor - vin aproape sau chiar în dreptul becurilor farurilor suplimentare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

1. cateva consumuri si viteze medii din istoricul meu:

Oradea-Tg. Mures si retur: 6,4L/100km / 65,8km/h - cam o treime din drum e autostrada

Oradea - Cluj Napoca si retur: 5,4L/100km / 53,1km/h - doar drum national

Oradea - Venetia si retur 7,1L/100km / 98,6km/h - 90% autostrada

2. nu-i vad rostul

3. nu am, nu stiu. 

4. nu mi-am pus problema dar si sotia e scunda si se catara fara probleme in masina 

5. nu am, dar la cat e de inalta si nefacand offroad, nici nu ma gandesc sa-i pun

6. sunt multumit de faza lunga asa cum e. Poate cand se ard becurile originale fac un upgrade cu ceva Osram / Philips modele "Nighbreaker", "Laser", "Ultra" ...... bla bla

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Gic, mulțumesc pentru răspunsurile detaliate.

 

Mai am 2 întrebări:

1. Dusterul tău este 1.3 TCe 150 CP EDC6 (benzina, 2x4, cutie automata)?

2. Masina a venit din fabrica cu protecție motor/scut (fie el și din plastic)?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da si da :D.

LE: revenind la protectii laterale. S-ar putea sa fie OK ca protectie la loviturile cu usile altora in parcare si pentru cei care fac infarct la prima zgarietura pe masina. Cu siguranta sunt ok pentru offroad. Eu nu fac parte din categoria celor e mai sus si in plus nu imi place cum arata protectiile negre pe masina mea neagra, dar asta e deja o chestie subiectiva.

Editat de gic
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un alt lucru legat de trepte : când vei merge în service, dacă mașina va trebui să fie urcată pe elevator, acel elevator va trebui să fie de un anumit tip. Pentru că practic brațul elevatorului trebuie "să înconjoare" cumva treapta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Salutare!

Mi-a venit masina și am aflat pe propriul buzunar răspunsul la prima întrebare din primul post (Consumul?)! Mentionez ca NU am folosit deloc modul ECO!

Inainte de toate va prezint jurnalul de bord:

Am parcurs 575 km. Primii 200 km au fost exclusiv in oraș unde am mers ba eu ba soția (ea scotea 10,4%, eu coboram la 9,5%). Mentionez ca in oraș, i-am dat de vreo 4 ori “forjă”. Apoi am făcut un drum de 260 extraurban, dintre care circa 40 km pe autostrada unde am mers 130 - 150 🤫. Pe drumurile naționale am mers 90 - 110 (plus depășiri, nu am mers “bătrânește”).

Iar acum sa analizam consumul!

In primul rand ce rezultat iti oferă simulatorul de consum Dacia? 8,5l/100km (vezi foto 1)

In al doilea rand ce punctaj ECO am obținut? 62/100 (vezi foto 2)

In al treilea rand ce consum îmi indica calculatorul de bord? 8,5l/100km (vezi foto 3)

Si in ultimul rand ce consum am scos la pompa? Am mers 575km cu 45l benzina, adică am scos un consum de 7,83l/100km.

In concluzie, ma declar multumit! Dar și plăcut surprins! Unde mai pui ca după primii 3000km consumul va mai scădea! 

 

CDC6E55E-E7F0-49B8-8548-0D905151ED6E.png

FEA195D4-3065-4495-BE47-E206818D4208.jpeg

A30EFF98-754D-4CC0-9211-E68847B5FABE.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...