Sari la conținut

Termen livrare Dacia Duster


Postări Recomandate

Exact. Ca idee - daca ai fost la coada la un supermaket de curand - intelegi de ce am intervenit in discutie. Cand incepe o persoana din coada sa fie "Vocala" - se cam duce de rapa tot zenul.

Intorcandu-ne la oile noastre (si albe si negre ca asa i viata) - perioada e grea la nivel mondial in toate, lumea e in razboi. Daca ai nevoie de masina si depinzi de asta - sunt solutii. Cum glumeam nitel, masina mea e de vanzare inca iar pe olx sau alte site-uri de profil se gasesc conserve garla.

Evindent - orice alegere are + uri si - uri.

Numai bine sa fie.

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 157
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Astazi am ridicat masina, un Duster 1.3 Tce 150 4WD Gri Comete, echipare Prestige+Pachet Confort 2+Camera Multiview. Comandat pe 07.01.2022, ridicat pe 24.03.2022. A venit mult mai repede decat estima

Salutare. Astazi am fost notificat ca, comanda data in 18 ianuarie este gata de livrare si tb achitata diferența de plata. Estimarea inițială a fost de la inceput S20-S21. Este vb de un Duster Prestig

Eu am ales EDC, Prestige, roșu, cu scaune încălzite și usb spate. Despre cârlig, exact ca mai sus, mi s-a spus că se montează la reprezentanță (adică în Constanța, în cazul meu). 

Posted Images

Nu cred e cea mai potrivită comparatia cu coada de la market, aici e vorba de niște condiții contractuale, s-au împlinit 3 luni de când am plătit avansul si trebuia sa primesc un termen estimat de la dacia, știți si voi ca asta pe hartie nu inventez eu. In orice segment  de vânzări ai lucra, indiferent ca vinzi produse sau servicii, in momentul când ii ceri clientului avans in baza unor acte e obligația si onoarea ta sa-i spui clientului termenul de livrare pt ce cumpara de la tine. Ok înțeleg ca n-avem educația si mentalitatea ca in Germania de ex sa putem respecta ce promitem dar e de bun simt sa pui mâna pe telefon (sms mail) si sa-i spui omului “ Salut , ne cerem scuze ca din X cauza termenul de livrare se va D decala pana in Martie 2023 de ex. Asta nu tine de criza de conflicul din Ucraina sau alte cauze , tine de respectul fata de client sa îl anunți tu ca vânzător si 100% vei castiga din recomandări +feedback pozitiv. Pe mine asta deranjează, lipsa de comunicare cu clientul. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@AdrianV

Iti recomand sa tragi aer in piept si sa reanalizezi putin situatia.

Ce ai vrea sa-ti comunice Dacia ? Ca nu isi respecta furnizorii termenii de livrare, din diverse motive, in ciuda faptului ca acei furnizori ar avea de platit penalitati pe viitor ? Si ca pentru Dacia si altii din industria auto nu exista alte solutii ? Cu ce te-ar ajuta asta ? Situatia este atat de volatila, mai ales din martie 2020, incat e aproape imposibil sa garantezi ceva. 

Drept urmare la ce am zis mai sus, legat de conditiile contractuale, te-ai dus la reprezentanta, le-ai cerut banii inapoi si te-au refuzat ?

In incheiere, din ce ai scris tu mai sus, habar nu ai cum functioneaza vanzarile sau ai cel putin o viziune utopica, nerealista. Nici inainte de pandemie nu era cum iti doresti tu si vorbesc aici de perioada de dinainte de 2019. Cu mare drag iti doresc sa mergi la "prietenii" tai germani si sa comanzi orice produs ce nu este in stoc ( masina, casti, scaun auto etc. ), sa vezi ce iti garanteaza astazi, acum. 

 

 

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Întâmplarea face sa am habar cum funtioneza vânzările , vand servicii de telecomunicații si o fac bine. Dacă as avea o asemenea atitudine fata de client … pai intr-o luna cel mult,  as pierde tot portofoliul de clienti , lăsând la o parte faptul  ca nu as mai aduce alții noi.Apropo de expicatiile pe care mi le-ai dat tu mai sus legate de furziori, sunt plauzibile se întâmpla dar nu e problema mea ca si client, sunt probleme interne ale firmei si mi le zici tu  ca vrei dar ar fi trebuit măcar  sa le aud direct de la ei (frate sunt totuși 2100€ )Când am scris aici despre nemulțumirea mea am luat in calcul ca e un forum cu oameni impartiali, dacă imi răspunzi la misto si agresiv si ma trimiti la “prietenii mei nemți sa iau de acolo” n-are rost sa mai discutam in contradictoriu. La urma urmei nici patriotismul nu mai e ce a fost. Cu asta inchei si eu si țin sa va multumesc frumos tuturor pt toate rspunsusurile primite si timpul acordat. 
Va salut! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Te salutam. Fara nicio suparare - cand ti-am spus de "omul de la coada" m-ai contrazis.

Cand ti-am confirmat de citire si am multumit tot n-a fost bine - ai continuat cu "batul prin gard".

Chiar nu timp in viata asta de "zgomot" si de "spirite infierbantate" - cum am spus - cand am vazut ca vocea clientului e lenta am cautat variante si am rezolvat.(poti sa verifici pe topicele de uleiuri si pe topicul masinii mele)

 

Spor in toate, liniste si o alta perspectiva asupra problemelor  sa ai.

 

on topic- oamenii de aici sunt partinitori :) - de parte Daciei ca d'asta au cumparat-o.

 

Cu bine.

Acum 7 ore, ccdumitrescu a spus:

Dacă îmi permiteți, la Midocar sunt comenzi de anul trecut din martie, care nu au termen de livrare

mda. cum ziceau si colegii, astea sunt timpurile in care traim. in GB sunt mai scumpe masinile SH decat cele noi ( pentru ca cele noi nu s disponibile:) )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...