Sari la conținut

Postări Recomandate

Rectific, 600-700rpm

Dar în acest oraș cu doar 350.000 de locuri și puține străzi nu prea ai unde să-i dai talpă, dar în ambele moduri de condus Normal sau Eco nu consumă sub 11-12%.

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 30
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

11 daca mergi numai in oras nu e exagerat (depinde si de oras si de cum si unde mergi). Daca nu -- posibil sa ai probleme pe undeva -- in regim mixt masina nu are cum sa consume 11. Regim mixt, i

Succes si sa ne anunti ce iese! 

La km acestia e foarte posibil sa fie niste uzuri in sistemul de alimentare, depinzand foarte mult de motorina cu care a functionat masina si regimul de exploatare. Poate sa inceapa sa apara si span f

Posted Images

ca idee, la generatia asta ( si cu motorul ne-turbat) modul ECO are doar efect psihologic.

ce viteaza medie ai la acest consum?

eu cu cel de 150 CP am mers si cu 12..14 (autostrada, vant, rampe)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...
La 03.01.2022 la 18:36, horiab a spus:

Da,e bine de știut,mașina tocmai a parcurs 198000 de km... În cazul în care acestea ar fi de vină aș dori să știu dacă se pot repara sau necesită schimbarea.Eventual,cu ce costuri...

 

Bună seara și eu tocmai am venit pe forum cu aceeași problemă. A început Duster-ul meu din 2010 1.5 dci 4wd sa consume 10, 11. A descoperit cineva care ar fi cauza exactă sau trebuie sa o iau pas cu pas. Țin să menționez că am făcut toate reviziile motor filtre grup recent. Și a crescut consumul in ultimele 10 zile. E sigur de injectoare, sau poate sa fie și altceva. Probleme de uzură mecanică mă refer. Am aproape 300.000. și îl am doar de 3 luni. Vă mulțumesc frumos.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mnoa nu stiu ce sa zic. Eram curios de temperaturi si trafic in zona ta, cand aveai consumul mic si acum, cand e mare.
Eu precum am scris mai sus pe timp de iarna si trafic cam pe acolo stau cu consumul in oras, dar in afara localitatilor la drum intins am cam 7-7.5L/100km la condus sportiv si aprox. 6-6.5L/100km la condus cu familia in masina :D. Pe autostrada daca ma incapatzanez sa tin banda 2 ... ajung si la 8.5L/100km. Vara aceasta in concediu spre Grecia cu AC pornit(si familia in masina 10 ore) am avut 5.18L/100km la dus si la intors 6.03L/100km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...