Sari la conținut

Postări Recomandate

Dețin din septembrie 2021 un duster 4x4 1.5 dci 110 CP. /2010. Știu că nu prea poți avea pretenții de la o mașină trecută de 10 ani ,dar înainte de a o cumpăra am citit nenumărate păreri și cele mai multe erau „pro”. Acum ,după 4 luni de când o conduc sunt extrem de dezamăgit de consum. Consider că 11/14 l la 100 km este mult mai mult decât m-aș fi așteptat. Cum de 10 minute sunt un nou membru al acestui forum,aștept păreri de la mai vechi deținători ai acestui model de duster.Dacă cineva a mai trecut prin așa ceva și cunoaște un eventual remediu,sunt cu ochii pe răspunsurile voastre.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Consum marit
  • Răspunsuri 30
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

11 daca mergi numai in oras nu e exagerat (depinde si de oras si de cum si unde mergi). Daca nu -- posibil sa ai probleme pe undeva -- in regim mixt masina nu are cum sa consume 11. Regim mixt, i

Succes si sa ne anunti ce iese! 

La km acestia e foarte posibil sa fie niste uzuri in sistemul de alimentare, depinzand foarte mult de motorina cu care a functionat masina si regimul de exploatare. Poate sa inceapa sa apara si span f

Posted Images

11 daca mergi numai in oras nu e exagerat (depinde si de oras si de cum si unde mergi).

Daca nu -- posibil sa ai probleme pe undeva -- in regim mixt masina nu are cum sa consume 11. Regim mixt, in functie de cum mergi si pe unde, undeva intre 6 si 7.5 maxim.

 

Ca idee -- important sa ai filtrele schimbate, distributia pusa la punct, presiune corespunzatoare in pneuri. Pot fi mai multe cauze pt consum foarte mare. La 11 mix deja ai clar o problema si cel mai bine e sa mergi in reprezentanta (verificarea e vreo 140 de lei si apoi te anunta ei ce mai e de facut).

Editat de Radu92
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Filtrele le-am schimbat în prima zi după cumpărare.Despre injectoare mi-a mai spus cineva.Cred că primul pas ar trebui să fie o diagnosticare cu testerul la reprezentanța Dacia.Mulțumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 34 minute, horiab a spus:

Filtrele le-am schimbat în prima zi după cumpărare.Despre injectoare mi-a mai spus cineva.Cred că primul pas ar trebui să fie o diagnosticare cu testerul la reprezentanța Dacia.Mulțumesc.

Nu cred ca o sa te ajute prea mult testerul, daca este uzura mecanica la injectoare si nu ai martori aprinsi in bord. Mai bun este un test de debit pe returul injectoarelor, acolo se va vedea cel mai bine starea lor.  Nu ne-ai spus in schimb cati km are masina... Injectoarele CR cam 150 - 200k km au durata de viata

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da,e bine de știut,mașina tocmai a parcurs 198000 de km... În cazul în care acestea ar fi de vină aș dori să știu dacă se pot repara sau necesită schimbarea.Eventual,cu ce costuri...

 

Editat de horiab
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La km acestia e foarte posibil sa fie niste uzuri in sistemul de alimentare, depinzand foarte mult de motorina cu care a functionat masina si regimul de exploatare. Poate sa inceapa sa apara si span fin (pulbere metalica) in instalatie, care se poate verifica prin analiza motorinei din filtru, dupa cateva mii de km de la inlocuirea sa. Dar primul pas pentru consumul marit ar fi testul de debit pe returul injectoarelor.

Avand masina din 2010, cred ca ai sistem de injectie Delphi si se pot reconditiona cu siguranta daca sunt uzate. Preturi poti cauta pe net la cei care fac asa ceva

Editat de tynn23
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...