Sari la conținut

Proaspat posesor de Duster


Postări Recomandate

Salutare tuturor si bine v-am gasit!

 

In vara aceasta am decis ca e timpul sa fac o schimbare din punctul de vedere al vehiculului detinut. M-am oprit initial la trei modele, Octavia Scout, Yeti sau Duster. Din moment de sunt pe acest forum, banuiti cine a castigat….

In octombrie am devenit posesorul unui Duster 1.5 dCi, fabricat in 2015, 4x4. Chiar daca nu sunt adeptul masinilor gri, culoarea arata bine pe masinuta, iar impreuna cu protectiile de plastic laterale da chiar bine (parere personala, strict, stiu ca frumusetea este in ochii privitorului). Masina a venit bine garnisita cu optionale gen scaune incalzite, carlig, geamuri fumurii, senzori parcare, etc.

Am facut pana la ora actuala aproape 6000 km cu ea, mare parte pe drumuri nationale si cateva iesiri in off road usor si pot spune ca nu regret niciun moment faptul ca am ales Dacia Duster in loc de alte vehicule 4x4. Consumul e chiar ok, confortul decent, intretinerea avantajoasa. Ca si observatie personala – si aici sunt carcotas – mi-ar fi placut sa am pe tabloul de bord un indicator cu temperatura motorului (la Logan din 2006 aveam) si la termometrul afisat in bord sa nu mai palpaie afisajul cand temperatura este intre 0 si 4 grade 😊

Momentan sunt in perioada de studiu a modificarilor facute de alti dusteristi, pentru a vedea cum pot sa-l mai upgradez. Mi-as dori un scut sanatos sub masina, eventual un upgrade la faruri dpdv al luminozitatii. Restul, vedem in timp.

 

Respecte si drumuri bune!

tuchi.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La scut, poți pune încă unul peste cel existent, care protejează și partea frontală de la spoiler, din zona radiatorului.

Cam așa ar arăta. Nu știu dacă se mai găsește pe original. Însă, dacă o să faci așa, o să rămână o mulțime de mizerie între scuturi. Unul e suficient...important e să protejeze cat mai mult și să fie cât mai ușor, preferabil de aluminiu.

Iar o altă îmbunătățire bună ar fi eleronul spate, la fel, original - cod 8201388525. Aspect mai sportiv cât și aerodinamică mai bună

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru info. Dpdv al becurilor, am mai vazut pe forumuri ca lumea recomanda night breaker. Pe de alta parte, parerile celor care le-au cumparat - pe review de emag - variaza de la foarte buna la foarte rea. Adevarul ca din cei care aveau parere nu foarte buna le aveau puse pe faruri cu lupa...

Scutul e o varianta faina, dar intre timp am ajuns sa prioritizez alte cateva reparatii: inlocuitul carenajelor de plastic la rotile din fata (sunt crapate si la drum rau fac oarecare zgomot), inlocuirea microfonului hands-free din habitaclu, comanda geamurilor electrice de pe usa soferului care mai da rateuri uneori la butoanele la geamul fata stanga.

Multzam fain inca odata! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos! Aceeasi achizitie am facut si eu de curand, aceeasi culoare si jante ca la a ta, dar fara protectii aripi si usi. Carlig mi-am montat eu. Nu stiu cati km are a ta, insa a mea are 48.000 km reali si deja m-au lasat 2 injectoare... Ghinion, vorba lui Santa Klaus! :)

P.S. Si eu cochetam cu Yeti, dar asta mi-a iesit in cale, m-am bucurat ca are km putini, pret bun, distributia schimbata...

Editat de tynn23
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@tynn23: Multzam fain. Eu am luat-o la 138000 km. Verificata in sistem la Dacia, am vazut ca sunt km reali si ca in noiembrie 2016 a avut o problema destul de serioasa cu scurgeri de ulei, chiuloasa deformata. A fost inlocuita si de atunci nu mai au aparut altele. Din oct de cand am luat-o am facut 6000 + km (e masina de naveta, 80-90 km zilnic, plus cateva drumuri Tg Ms - Rm Vl) si nu da semne de oboseala :). Protectiile de aripi si usi sunt ok, nu are rugina pe sub, mai ales ca urc destul de des catre munte prefer sa se zgarie plasticul de pe protectii decat vopseaua. La un moment dat ma gandeam sa pun folie transparenta pe laterale, pe zonele predispuse la zgarieturi...poate la vara, nu e o prioritate fata de intretinerea normala - distributie, uleiuri bune, frane de calitate, etc.

La achizitie am discutat cu cativa prieteni cu o experienta mai mare decat mine dpdv service si intretinere auto si mi-au confirmat ca Dusterul e "solid". Ma gandesc ca la injectoare poate fi influenta calitatii combustibilului folosit.... Acum vreo 15 ani stiu de un caz in care Dacia a refuzat o garantie de injectoare/pompa la un Logan diesel pentru ca omul a recunoscut ca a folosit motorina de la locomotiva pe care lucra....

Multa bafta in continuare!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 13 ore, foxbat a spus:

ce model, ce pret? ca vad ca ai dat de belele.

:(

Am detaliat in acest topic patania: 

 

Acum 3 ore, Asiemitt a spus:

La achizitie am discutat cu cativa prieteni cu o experienta mai mare decat mine dpdv service si intretinere auto si mi-au confirmat ca Dusterul e "solid". Ma gandesc ca la injectoare poate fi influenta calitatii combustibilului folosit.... Acum vreo 15 ani stiu de un caz in care Dacia a refuzat o garantie de injectoare/pompa la un Logan diesel pentru ca omul a recunoscut ca a folosit motorina de la locomotiva pe care lucra....

Multa bafta in continuare!

Deci si a ta a avut probleme serioase la motor  in tinerete... Bine ca nu ai avut macar tu parte de ele si sper sa nu ai nici in continuare!  Problemele care au aparut la mine la injectoare sunt pe partea electrica, nu au treaba cu motorina folosita, mai ales ca a rulat in Belgia masina

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...