Sari la conținut

TCe 100 GPL Beige Dune


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 69
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut! Astazi a ajuns acasa . Duster TCe 100 GPL nou-nout, 2x4, varianta Comfort plus Media Nav si senzori de parcare acustici, cu 5 km la bord. Desi suntem in faza in care "ne cunoastem, ne i

Astazi, dupa fix o saptamana de la data reclamatiei la ANPC, am fost sunat sa imi ridic de la dealer roata de rezerva plus cric si cheie de roti. Avand in vedere ca desi am insistat sa semnez u

Ne legăm = Cine a fabricat mașina? Cine ți-a dat gestul comercial? Orice mașină fabricată de Dacia, mai ales după 2012, are dosar electronic (pe bază de VIN) în care apar toate interven

Posted Images

Acum 5 ore, Stef13 a spus:

E vorba de o mișcare înainte-înapoi pe șină sau de o mișcare de balans pe loc, în plan vertical?

Miscare verticala, de balans.

Sper ca sunteti constienti ca daca tragi de spatar, scaunul are un mic joc fata spate. E problema daca incepe sa se auda bataia, cand face acel balans.

Cel mai simplu de reprodus e in felul urmator - scaunul sa fie pe treapta cea mai de jos pe verticala ( sa nu fie ridicat ), mai apoi pozitionat pe orizontala undeva la mijloc ( nu complet in fata/spate ). Stand pe scaun, te impingi normal din footrest, ca sa reproduci situatia in care apesi pedala de ambreiaj/frana la podea. Sau chiar apesi pedalele respective. Se va simti ca ceva nu este normal - la mine de exemplu, simteam bataia din sine in spate, ca si cum ar fi fost problema cu spatarul.

Incercati totusi sa nu mai fiti asa de paranoici cu masinile...unii au probleme, altii "le cauta". Aveti probleme, nu va impiedica nimeni sa mergeti sa cereti remedierea lor pe garantie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 21.08.2020 la 19:47, t0rquemada a spus:

Ai primit un gest comercial, însoțit probabil de un "flag" pe VIN-ul tău (grijă deosebită când apare mașina și ne legăm de orice pentru anularea garanției).

Astazi, cu o saptamana mai devreme decat termenul de doua saptamani pe care l-am primit la prima constatare, s-a schimbat la dealer, pe garantie, sistemul de montare al scaunului (armatura).  

Toata treaba a durat in jur de doua ore, termen ce a inclus si filmarea a ceea ce era pe acolo, pe dedesubt, trimiterea la Dacia si primirea OK-ului pentru reparatie pe garantie.

Totul a decurs normal, corect si civilizat, scaunul nu se mai balanseaza, si toate reglajele lui functioneaza foarte bine.

Ma declar foarte multumit de aceasta prima experienta pe care am avut-o cu service-ul reprezentantei si ma tot intreb daca acel "flag" chiar exista :gandire::gandire::gandire:, pentru ca astazi nu s-a legat nimeni de nimic.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil că de paranoici nu se leagă, așa că mulțam fain pentru informații, săptămâna viitoare merg și eu cu mașina la service. Deci nu au schimbat tot șezutul?!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 57 minute, Stef13 a spus:

Probabil că de paranoici nu se leagă...

Scuze, dar pe asta nu am inteles-o. Ei nu se leaga de paranoici ca mine, sau de paranoici ce sunt ei, nu se leaga de asa-zisele "flag"-uri :gandire:?

Din cate mi s-a spus (pentru ca nu am stat langa masina) s-a schimbat numai armatura metalica de sub scaun.

Editat de Ben2020
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Astazi e prima data in 6 luni cand in rezervorul de GPL au intrat 35,5 litri. La alimentarile de pana acum - toate cu rezervorul gol si masina mergand deja pe benzina - au intrat intotdeauna sub 32 litri. In carte, la capacitatea rezervorului GPL e trecut 32/34 litri.

Inclin sa cred ca am fost furat din pompa de cativa litri, desi am mai alimentat in acea locatie si nu mi s-a intamplat pana acum, dar as vrea sa cer si parerea celor mai priceputi ca mine.

Temperatura astazi a fost de 3-4 grade, dar nu e prima data cand alimentez la aceasta temperatura.

Multumesc.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...