Sari la conținut

Activare pornire motor de la distanta


Postări Recomandate

Da, ar fi variantele "profi": https://www.youtube.com/watch?v=iVOtOyyyuXs sau https://www.youtube.com/watch?v=iELSS5u11e4. Ori variantele mai "light" implementate de cei doi, ceva de genul (cu regretul ca nu am mai gasit informatiile initiale si nici nu sunt specialist in astea): http://www.alarmstarline.com/starline-remote-engine-start-with-car-original-key/

Despre utilitate si costuri nu intru insa in alte discutii.

Editat de Gil26
  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 26
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

RES ține de partea de imobilizator iar astfel de informații nu sunt destinate publicului mai ales că forumul e citit de oricine. Pe de altă parte, dacă chiar te pasionează, te oprește cineva să f

Am testat pe propria-mi piele ce bine ar fi sa ai mai bine zis pornirea programata, pornirea de la distanta nu ajuta cu mult. In Arabia, Africa chiar si cu masina alba (ca acolo trebuie sa fii id

Chiar daca motorul e rece, datorita rezistentei auxiliare, sistemul de climatizare da aer cald. RES ar fi util si vara, sa nu gasesti 60 de grade la interior. Ideea e sa gasesti confort atunci cand ur

Posted Images

acum 1 oră, Gil26 a spus:

Da, ar fi variantele "profi": https://www.youtube.com/watch?v=iVOtOyyyuXs sau https://www.youtube.com/watch?v=iELSS5u11e4. Ori variantele mai "light" implementate de cei doi, ceva de genul (cu regretul ca nu am mai gasit informatiile initiale si nici nu sunt specialist in astea): http://www.alarmstarline.com/starline-remote-engine-start-with-car-original-key/

Despre utilitate si costuri nu intru insa in alte discutii.

Varianta profi, cum ii spui tu m-ar coafa pe mine :). Varianta cu care vine echipat din fabrica in Rusia sau Emirate.  Asa stiu ca se gasesc diverse sisteme care pot face asta.

Editat de nairpic
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu ai buton RES pe telecomadă/card nu vei putea a activa(funcțional) nimic, indiferent de ce montezi pe mașină și de ce zice X sau Y pe youtube  B-)

Starline și Pandora sunt rusești pentru piața rusească.

 

 

 

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 ore, t0rquemada a spus:

Dacă nu ai buton RES pe telecomadă/card nu vei putea a activa(funcțional) nimic, indiferent de ce montezi pe mașină și de ce zice X sau Y pe youtube  B-)

Starline și Pandora sunt rusești pentru piața rusească.

 

 

Ok, pe cheie nu exista buton (la noi), dar pe telecomanda sunt tot 4 butoane, dar cu functii diferite. De fapt doar unul are functie diferita - lumini la noi si RES la rusi sau arabi :) .

Stii ceva concret, lipseste ceva hardware?

Danke

 

Editat de nairpic
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

RES ține de partea de imobilizator iar astfel de informații nu sunt destinate publicului mai ales că forumul e citit de oricine.

Pe de altă parte, dacă chiar te pasionează, te oprește cineva să faci reverse enginnering pe unul din card-urile tale ?

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ar fi necesar totusi sa dau si alte detalii la ceea ce am scris (pentru a nu fi interpetat ca o posibila greseala pe care o pot si asuma).

Inainte de achizitionarea masinii am vazut ca aceeasi echipare pentru piata ruseasca avea si RES, la vremea aceea m-ar fi incantat dar nu am putut achizitiona asa ceva. Am cautat si pe forumuri, asa am gasit postarile celor doi useri romani. Nu mai am informatiile, dar daca tin bine minte (cu inaintarea in varsta se mai duce una-alta) unul din ei a cumparat o telecomanda cu alarma, modul bypass cip pornire, sensor si pager (vreo 800 lei), pentru pornirea motorului trebuia sa fie trasa frana de mana iar la oprire scotea cheia din contact, motorul ramanea pornit prin alarma, inchidea usa, oprea motorul din telecomanda si se arma alarma. Celalalt nu a dat prea multe informatii dar a instalat un sistem (asemanator) pe doua Renault. Si pe forumurile franceze, germane sau rusesti se pot gasi informatii (ex: https://www.drive2.ru/l/9096519/)

E clar ca partea imobilizatorului este cea mai importanta. Restul ”gadgeturilor” (diferite configurari, aplicatii pe telefon, etc.) se pot realiza (si pe Easy-R ar fi chiar interesant). Dar eu dupa achizitionare am renuntat la acest ”gand”, nu as face asa ceva pe o masina in garantie (tocmai de aceea am luat-o cu ”de toate” la vremea respectiva). Ba chiar mai mult, si dupa exirarea acesteia nu as umbla si nici nu ma joc cu absolut nimic ce tine de siguranta (sistem de franare, directie, imobilizator, etc.). Daca imi vine vreun pitic (sau mai multi) pe creier si consider necesar (ma "coafeaza" cu ceva), daca are astfel de implicatii, atunci ma orientez spre o alta masina din alta gama. Am posibilitatea asta, insa deocamdata sunt multumit cu dotarile si masina (decenta la un pret decent, dar fara RES).

Este doar o umila parere, pana la urma fiecare face ce\cum doreste cu\pe propria masina, inchei aici si nu intru in polemici.

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Topicul e despre RES aka pornirea motorului doar cu ce există pe mașină nu despre ce alarmă cu pornire motor să instalez.

Așa ca idee, primul model  de  generație II pe care instalat ceva aftermarket, a fost un Logan II lot 2012, primul model de pe Loganclub. - era vorba de un Viper 3904+ Dball2 - atunci a fost peste 2000ron

Sunt soluții și mai ieftine, care merg la fel de bine - am câteva instalate, ideea e că se poate

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 9 minute, t0rquemada a spus:

Topicul e despre RES aka pornirea motorului doar cu ce există pe mașină nu despre ce alarmă cu pornire motor să instalez.

Așa ca idee, primul model  de  generație II pe care instalat ceva aftermarket, a fost un Logan II lot 2012, primul model de pe Loganclub. - era vorba de un Viper 3904+ Dball2 - atunci a fost peste 2000ron

Sunt soluții și mai ieftine, care merg la fel de bine - am câteva instalate, ideea e că se poate

 

Ca se pot instala diverse aftermarket, stiu. Cum ai spus si tu la inceput, ma intereseaza daca se poate face ceva cu ce exista pe masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...