Sari la conținut

Postări Recomandate

Duster 2018 = Duster ph3 = uși fată de Logan II phX, cu observația că e posibil să ai satelit de impact, iar ușa trebuie decupată acolo, în 2019 l-au scos

 

phX = orice fază 1 sau 2

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Duster  1.6  ph 2  4x4  2014  300.000Km

1. cand volanul este rotit la maxim (stanga sau dreapta) fara acceleratie, motorul incepe sa vibreze si tinde sa se opreasca, uneori chiar se opreste - daca se accelereaza putin totul e ok

2. cand se cupleaza viteza 1, se aude (se simte) un zgomot mic (o foarte mica smuncitura), inainte ca rotile sa se invarta

Poate sa-mi spuna cineva eventualele cauze?

Multumesc!

Inca ceva: cum pot sa aflu daca motorul este Renault (cel care s-a montat pe Duster ph 1 si Logan) sau Nissan (care s-a monta pentru o scurta perioada pe Duster ph 3)?

 

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

0. 2014 = Euro5, adică 100% K4M.

Există 1,6 16v 114cp dar în declinarea euro 5 (H4M4xx) nu s-a montat pe Duster de ROmânia, la noi au fost doar H4M 7xx.

1. GEPDA cere curent și injecția nu poate să compenseze suficient de rapid : baterie sau motor(celebra problemă cu aer fals la k4m)

2. joc în planetare ?

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns @t0rquemada

Masina este intr-adevar Euro 5. Am uitat sa precizez.

Deci motor Renault 1.6 16v cu distributie pe curea.

Masina este de firma. Nu ma intereseaza prea mult. Dar am totusi grija de ea (din pasiune).

Referitor la (1) banuiam ca este vorba de curent insuficient. Stiam ca pompa servo este electrica. Cat despre problema cu "aer fals", nu am auzit. Nu ma pricep.

Bateria pare buna. A pornit toata iarna la prima cheie. Dar mi-a facut totusi impresia ca este cam moale in diminetile cu temperatura negativa.

Folosesc modul Eco. In modul normal efectul ar fi redus? (oricum nu renunt la Eco)

Inca ceva: modul Eco influenteaza negativ: a. incalzirea habitaclului; b. AC-ul c. incalzirea in scaune (electrice)? La (a) si (b) presupun ca Da, dar la (c)? Intreb din curiozitate, la Eco tot nu renunt!

Problema cu directia parca se manifesta putin mai puternic atunci cand am incalzirea la scaunul soferului pornita. Dar nu mi se pare prea mare diferenta si nici nu am insistat sa testez cu/fara incalzire scaun activata. In mod cert se manifesta (chiar cu oprire motor) fara niciun consumator electric important (ex. faruri, incalzire scaune, degivrare luneta+oglinzi).

Eu folosesc chiar si acum in Aprilie incalzirea de la scaun, dimineata, cateva minute la plecare cand masina este rece (tinuta afara).

Referitor la (2), posibila cauza "jocul in planetare" poate sa fie motiv de respingere la ITP sau nu are legatura cu siguranta?

 

 

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...