Sari la conținut

romeo2

Indicator combustibil

Postări Recomandate

@Neek cand spui ca indicatoarele sunt cu probleme, te fereri pa TdB? Mie mi-au schimbat sonda din rezervor si tot aceesi problema apare la un moment dat. Acum am fost in service din nou, unde au facut o "reprogramare" a TdB-ului si au zis ca daca se intampla din nou, il schimba direct.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da TdB-ul e problema, cu alte cuvine softul ce interpreteaza informatiile sondei. Pana la urma se pare ca solutia e upgrade-ul de software si daca nici asa nu da rezultate se schimba.

La mine cred ca au facut upgrade-ul de software si si-a revenit, pentru moment. Vedem daca va dura.

Editat de Neek

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca şi eu tot pe soft aş fi mers de la inceput. De la a doua intrare in service, cu testerul conectat putea vedea câți litri sunt în rezervor deşi indicatorul era mucit, deci sonda mergea perfect.

Din moment ce în medie 5 alimentari mergea ok apoi o lua razna, era clar că nu era ceva fizic (hardware cum spunem noi in IT :D) pentru ca n-ar fi mers de la început.

Dar na, nu putem avea noi pareri peste ale celor de la Dacia. Procedurile sunt proceduri :D

Urmăm şi procedurile, dar nu schimbăm juma de maşină ca să realizăm într-un final ca era un amărât de bug în soft. Adică nu e ok nici pentru client, nici pentru Dacia care schimbă piese perfect funcționale (bănuiesc că îi costa ceva piesele astea). 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 10 ore, Neek a spus:

@t0rquemada .... 

 

E a doua oara când ataci persoana... la a 3a report.

Niciun soft nu e 100% perfect, producător te străduiești să îl testezi cât mai bine  astfel încât produsul final să nu ți se întoarcă în garanție și să-l repari pe banii tăi.

Probleme doar TdB de Duster ph3 și sporadic noile TdB-uri de Logan II cu funcție GPF, primele se pot reprograma (dacă ai versiune nouă) celelalte se schimbă. Orientativ un TdB de Logan II, schimbat pe garanție e 1700ron pe deviz .

 

Editat de t0rquemada

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

(Off topic) N-am nimic cu tine personal, ci doar a opiniilor tale, unele cum le exprimi, altele eronate si de aceea se numeste forum (pentru discutii libere) si pot sa contest ceea ce consider ca e gresit. Dupa instigare amenintam cu report ...

La 17.02.2020 la 9:44, t0rquemada a spus:

IT-istul care folosește șoarecul ca să deschidă fereastra micromoale privire în exterior știe mai bine ca producătorul. :))

La 12.02.2020 la 10:47, t0rquemada a spus:

Configuratorul e orintativ (mai trebuie și citit ce scrie pe acolo, nu doar dat click aiurea)

si sunt destule daca cautam.

Acum dupa cele comentate incepem sa intelegem mai multe ...

La 17.02.2020 la 21:56, t0rquemada a spus:

Ca IT-ist ar trebui să știi niște lucruri simple: o versiune de soft nu se lansează în producție fără testare și retestare.

Acum 12 ore, t0rquemada a spus:

Niciun soft nu e 100% perfect

Parca imi aduc aminte de un soft "perfect" .... Menavrus/Menaco .... se chema? :D

Si trag linie aici.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fie că vorbim de un firmware scris într-un chip ce face o anume sarcină, că e vorba de un site (care se modifică constant după noua imagine de brand ) sau 20 de linii de cod scrise pe un arduino (denumit pompos BIC de unii care nu au resurse să cumpere unul original) toate sunt tot software - unele mai bune, altele cu puține bug-uri totul e să nu încurce (prea mult) clientul.

La Duster ph2 TdBul nu poate fi reprogramat, doar reconfigurat, deci în caz de probleme 1 reset, 2 verificat jojă, 3 reconfigurat, 4 schimbat

La Duster ph3 s-au mai deșteptat (globalizare, același reper pe mai multe mașini) și ai TdB reprogramabil, deci în caz de probleme  1 reset, 2 verificat jojă, 3 reconfigurat, 4 reprogramat+reconfigurat, 5 schimbat *

*Cum software-ul e dependent de hardware, e posibil ca TdB-ul, să nu accepte versiunea nouă - așa a fost la problema cu pierderea butoanelor de pe volan, vizibile pe diagnoză, lipsă în funcționare, chiar și după reprogramare.

 

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...