Sari la conținut

Duster 1.3TCe 150 4WD


Postări Recomandate

Acum 12 ore, eman4x4 a spus:

@Jani

Cum e cutia, la fel de scurta ca la dCi 4x4?

 Da,  cred ca este aceeasi cutie. Daca pornesti intr-a 2-a atunci este acceptabil. Dar in rest este nesigura. Parca este de pe o masina mult mai slaba.

Acum 9 ore, ISZY56 a spus:

Eu as fi mai precaut cu caracterizarea motorului de 1,3 Tce. Nu preluati afirmatiile ziaristilor, chiar si ei au folosit ghilimele:

https://www.zf.ro/auto/dacia-a-prezentat-la-paris-noul-duster-cu-motor-de-mercedes-benz-si-un-nou-sistem-multimedia-cu-android-auto-si-apple-car-play-galerie-foto-17539755

Dacia a prezentat la Paris noul Duster cu motor „de Mercedes-Benz” şi un nou sistem multimedia cu Android Auto şi Apple Car 

( ghilimele ) "Motorul TCe 1.33 a fost dezvoltat în parteneriat de Alianţa Renault Nissan Mitsubishi şi Daimler, iar acesta se regăseşte inclusiv pe noul Mercedes-Benz A-Klasse A200, dar şi pe Renault Captur, Scenic, Kadjar, Talisman şi Espace, fiind unul dintre cele mai avansate propulsoare de pe piaţă în acest moment."

Intre a fi dezvoltat in parteneriat si a fi facut este o diferenta mare.

Daca sapati mai adinc inclusiv in materialele din acest forum regasiti informatii privind modificarile aduse  numar si continut de producatorul German fatade varianta initial dezvoltata.

Eu cred ca,  Uzina de la Mioveni, cu una din cele mai mari fabrici de motoare ale grupului Renault din Europa, nici prin cap nu a avut sa aduca motoare din Germania, poate invers, cindva....

Din cite stiu motorul despre care vorbim a fost lansat in productie de serie la sfirsitul anului trecut inceputul acestui an. Timp foarte scurt pentru formarea unei viziuni clare asupra calitatilor sau a imperfectiunilor unui motor. Trebuie sa ne gindim citi km au putu partcurge in acest timp autovehicolele dotate cu acest motor?

Pe scurt, of topic, cu scuze, sa fim mai rezervati cu sfaturile.

Pe baza codului motorului este motor Nissan la mine. Dar cine mai stie zilele astea de unde vine o piesa sau alta...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 44
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut! Am Duster-ul de 2 saptamani. Stiu ca inca varianta 4x4 cu 150 cai este foarte fresh, deci daca aveti intrebari legat de aceasta varianta va stau la dispozitie (cat ma pricep).

Eu as fi mai precaut cu caracterizarea motorului de 1,3 Tce. Nu preluati afirmatiile ziaristilor, chiar si ei au folosit ghilimele: https://www.zf.ro/auto/dacia-a-prezentat-la-paris-noul-duster-c

Posted Images

acum 1 oră, Mak a spus:

@Solaris,cred ca masina merita un topic dedicat.Daca poti scrie in board.ul DUSTERUL MEU ar fi perfect.Reviziile le.as face la 1 an.Sau(nu s.au) daca faci 30.000 in decurs de 1 an..desi nu cred..

NU inteleg faza cu Eco in afara..Nu castigi nimic.O sa.mi dai dreptate.

Si eu cred ca vârful de gamă merită un topic separat pe form. Diesel-ul este deja de domeniul trecutului, cu toate ca mai am si eu un diesel pentru drumurile lungi.

Acum 2 minute, t0rquemada a spus:

teaser19071901.thumb.jpg.b3abfa93f317ef477c3930c4205230ea.jpg

Dezvoltă, te rog

Am căutat pe net pe baza codului motorului la motoarele Renault si a aparut cod similar doar la Nissan. S-ar putea sa fie o prostie, nu zic... Din păcate acum sunt in creierul muntilor si nu am cu mine codul respectiv. Revin luni, cand ajung acasa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 48 minute, t0rquemada a spus:

teaser19071901.thumb.jpg.b3abfa93f317ef477c3930c4205230ea.jpg

Dezvoltă, te rog

Am căutat pe net pe baza codului motorului la motoarele Renault si a aparut cod similar doar la Nissan. S-ar putea sa fie o prostie, nu zic... Din păcate acum sunt in creierul muntilor si nu am cu mine codul respectiv. Revin luni, cand ajung acasa.

 

Hai ca am gasit intre timp: codul este H5H. Iar lista motoarelor l-am gasit aici: https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Renault_engines

Acum 21 ore, liviudn a spus:

Salut. Sunt interesat sa achizitionez alt Duster si inca nu ma pot hotărî intre motorul 1.5 dci si 1.3 tci. Daca ai putea sa faci un review detaliat despre mașina ta, atingand puncte ca comportament onroad si offroad, consum urban( ff aglomerat ca stau in București)/autostrada/DN, cred ca m ar ajuta un pic sa iau o decizie.

 

Eu zic că si valoarea de revânzare pentru diesel va fi mult mai mic în 4-5 ani.

Editat de Jani
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Jani

Cum daca cutia e nesigura? Sau te referi la faptul ca e foarte scurta si se tureaza rapid fara a lua viteza mare masina?

 

Mersi

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 11 ore, eman4x4 a spus:

@Jani

Cum daca cutia e nesigura? Sau te referi la faptul ca e foarte scurta si se tureaza rapid fara a lua viteza mare masina?

 

Mersi

M-am referit la faptul ca nu este suficient de bine fixată nici cutia și nici schimbătorul de viteze. Totul vibrează împreuna cu motorul la fiecare apăsare a accelerației. Vitezele se schimbă acceptabil, acolo nu sunt probleme. Poate eu am așteptări prea mari după 8 ani cu Subaru Forester... Cutia nu pare să aibă vreo problema, dar se simte foarte nesigură. In rest mașina este impecabilă și poate că din aceast cauză contrastul este așa de mare: mașina merita o cutie mult mai bună.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...