Sari la conținut

Dorelus

Intretinere sistem si compartiment stergatoare

Postări Recomandate

Buna dimineata tuturor.

Initiez acest topic considerand importanta nu numai intretinerea sistemului de la stergatoarele de parbriz , ci si in acest compartiment adunandu-se mizerie de genul insecte, praf si bucati de frunze. Acestea vor contribui la colmatarea mai rapida a filtrului de habitaclu.

Ca sa nu mai vorbim de prelungirea duratei de viata a motorasului sistemului stergatoarelor, acesta fiind extrem de scump...

Deci:

Profitand de prima revizie am furat meserie si ieri m-am apucat singur sa  desfac plasticul care acopera acest compartiment.

Scoateti chederul, apoi cu grija sa nu rupeti clipsurile, coltarele din cauciuc.

Cu cheia de 16 scoateti bratele stergatoarelor. Urmeaza un surub pe mijlocul plasticului sub cheder.

Desfaceti si suruburile care prind piesele laterale de pe parbriz se vad dedesubt. O data scoase mai aveti doua clipsuri in laterale care mai tin plasticul.

Nu stiu ce veti gasi voi in acel compartiment dar eu aveam si un melc(viu) prins de rezervorul de lichid...

Facut curatenie luna acolo si tratat cu vaselina toate articulatiile sistemului de stergatoare.

Si ca sa reducem accesul mizeriei in acest compartiment am lipit pe dedesubt cu super glue in dreptul aeratoarelor plasa de tantari .

Se poate folosi si mai bine prenadez ca ai posibilitatea sa  intinzi bine plasa.

Montat totul la loc in ordine inversa, avand grija la clipsuri ca eu le-am stricat.(Cumpar altele mare branza)

Am scos si filtrul de habitaclu(nu uitati de surubelul care tine capacul) si in numai doua luni era cu bucati de frunze si cenusiu de la praf. L-am aspirat ca nu aveam altul, saptamana viitoare pun unul nou ca sunt profesor deja la schimbat.

Pozitia cea mai buna pentru a umbla la el nu este in genunchi prin partea dreapta, ci pe partea soferului culcat pana ajungi cu capul sub bord in dreapta.

Si in acest fel, prieteni am mai rezolvat inca un pitic...

Astept propuneri cum izolam locasul pe unde se toarna lichidul de spalat parbriz, pe acolo intra cea mai multa mizerie.

Daca se izoleaza si acest loc practic nu mai pot intra bucati de frunze sau animalute in acest compartiment.

Sper sa va fie de folos topicul.

Poftiti poze:

20190608_164742.jpg

20190608_164806.jpg

20190608_172659.jpg

20190608_164757.jpg

20190608_171108.jpg

20190608_164751.jpg

20190608_164814.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce spray ai folosit?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mannol white grease - e o vaselina neutra.

Orice spray sau tub cu vaselina e bun.

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Imi pare rau sa aud de probleme la un motor cu traditie la Dacia/Renault, dar fii optimist ca sigur se rezolva, masina fiind in garantie. Cateva intrebari am totusi:  ai observat cumva si alte simptome in ultimul timp la motor? Cati km are masina? Ai facut vreo revizie pana acum ?
    • Problema. Motorul nu mai are putere. L-am pornit OK. Am mers 200 m si nu se mai accelera mai sus de 1.500 rpm, oricat apasam pedala. S-a aprins "cheia" si "masina care derapeaza". Computerul afisa"verifca ESP, apoi "verficafrane", apoi "verfica injectie". M-am tarat cu ea pana la service. Acum astept sa vad cand o sa-i faca constatarea. Pana atunci, in fisa de comanda scrie "lipsa putere motor". Aveti vreo idee? Duster 2018 (octombrie) 1.6 Sce 4X2. Merci.
    • Dragi colegi, iata ca a aparut prima problema la Duster-ul meu.  Am pornit, motorul rece, am introdus a 2-a si... a dat in nas, s-a aprins "cheia fixa" si "ESP" -ul (chestia aia cu masina care derapeaza) iar computerul imi spunea "verifica ESP", "verifica frane", "verifica injectie" si tot asa. Oricat apasam acceleratia motorul nu urca mai sus de 1.500 rpm. M-am tatrat asa pana la service. Noroc ca este relativ aproape. Am lasat-o acolo ca nu avea cine sa se ocupe de ea. In fisa mi-au scris "lipsa putere". Nu gasesc nimic pe net despre aceasta problema. Repet, Duster 2018 1.6 Sce 4X2.    
    • Cât timp scrie Made in China e aceeași chinezărie dar făcută pe mainland nu pe vapor și vaporul în larg pe furtună , indiferent de cine o "dezvoltă"
    • Produsul este dezvoltat in parte la noi si nu stiu cu exactitate ce e in interior. Decat sa spun o prostie, mai bine mai asteptati putin sa aflu. Ambarella si Sony sigur nu sunt, deocamdata .   De vultur nu știu ce sa zic, dar cu siguranta e șoim! 
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...