Sari la conținut

Ionica

Probleme lipsa compresie motor

Postări Recomandate

Buna ziua!

Duster 2014 - benzina / circa 67,000 km.

Acum cateva zile nu a dorit sa mai porneasca, am pus-o pe platforma si am dus-o la service.

Aseara mi s-a explicat in mare ca nu au mai intalnit un asemenea caz si ca banuiesc ca ar fi vorba ca nu exista / nu se face compresie la motor (nu cunosc termenii tehnici si exact despre ce este vorba).

Mi-au recomandat sa inlocuiesc distributie, chiulasa, supapele etc. Costul ajunge la peste 4500 Lei.

Intrebarea asta ar fi - este normal sa moara din senin la 67,000 km? Ce sanse ar avea de functionare, daca vor fi inlocuite toate acestea?Ar putea fi o problema mai grava la motor de fapt?

La sfarsitul lunii februarie mi-a expirat garantia, iar cu doua saptamani in urma am schimbat bateria.

Editat de Ionica

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De ce doar 'banuiesc"? Se pot lamuri facand un test de compresie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am vorbit cu ei acum la telefon, are lipsă de compresie / compresie mai mică decât trebuie (4.5 bari / pe piston) pe toate cele patru pistoane (cred că așa a zis).

Au zis ca la distribuție nu are probleme și că se gândesc că supapele ar fi de vină. Mi-a explicat că ar mai putea să fie chiulasa și că prețul acesteia de nouă este de 7000-8000 Lei.

Nu-mi explic de la ce ar putea să fie și să-i fi cauzat aceste probleme...

Editat de Ionica

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum ai verificat/observat daca sunt pierderi de ulei si/sau antigel?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 minut, Stef13 a spus:

Pana acum ai verificat/observat daca sunt pierderi de ulei si/sau antigel?

Am observat la un moment dat pete de ulei sub ea, dar e posibil să fi fost de la o altă mașină din parcare. Locuind la bloc, locurile de parcare se schimbă și chiar nu am fost atent la acest aspect, tocmai pentru că nu mă așteptam la așa ceva. Înțeleg că mașina are 5 ani, dar nu are chiar așa mulți kilometri, nu a fost turată, revizii făcute la timp, distribuția schimbată acum un an și ceva. 

Și dacă ar fi picat ulei, ce ar fi presupus acest lucru?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La un presupus consum de ulei ma refeream, cauzat eventual de neetanseitati la grupul piston-cilindru. In cazul unei probleme cu garnitura de chiulasa, ar fi trebuit sa vezi antigel in ulei (spuma) sau pete de ulei in antigel. Daca nu-i cazul, posibil atunci sa fie supapele de vina.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru răspunsuri. 

O să-i întreb pe cei de la service și de aceste aspecte.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. In primul rand la 67,000 ,la un  motor pe benzină nu  trebuie sa se ducă compresia la utilizare normală.

2. un benzinar pornește liniștit și cu compresia scazuta In cilindri intră  vapori de benzină după care primesc o scanteie care fac acei vapori  sa explodeze,

3.dacă se duce compresia, se duce din cauza uzurii segmentilor sau a supapelor care nu mai inchid.  Trebuie vazut  cauza care a dus la lipsa compresiei. Chiulasa nu are treabă. 

4. Și daca admitem ca uzura este foarte mare asta NU se intamplă brusc  deci nici  motorul  NU moare brusc. ci da semne de oboseală gradual cu  mult timp inainte.

5. Chiulasa trebuie schimbata doar daca e fisurata si asta se vede daca intra apă in ulei, ulei in borcan  sau ambele.

6.. Chiulasa daca  nu e fisurata ( se face test de etansietate )  se revizuieste și atât  Adică se  rectifica scaunele supapelor odata cu acestea, se inlocuiesc gidurile și simeringurile de supapă ,  mai   cumperi o garnitura noua de chiulasă , prezoane noi  si inapoi cu ea pe motor , Va fi ca nouă si te costa totul  in jur de 1000 lei  

Cum adica sa cumperi alta chiulasa daca ei nu au stabilit cauza uzurii .  E fisurata chiulasa  ?

De ce te pun  sa cumperi o chiulasa noua , nu inteleg !!!

Sfat:  consulta si alt mecanic sa-i faca o diagnoza corecta pt ca o faci pe buzunarul tau.  

Bafta    

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează-te

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×