Sari la conținut

ciprishor

Module cu impuls pentru geamuri Duster- toate modelele

Postări Recomandate

Salut, va propun spre vanzare module electronice proiectate si construite de mine care au rolul de a transforma geamurile electrice normale in geamuri electrice cu functia de impuls/auto/one touch.

Functioneaza pe toate modelele de Duster inclusiv 2019. Un modul e necesar pentru fiecare geam care vreti sa il transformati in geam cu impuls.

Pret:

150 lei/ buc pentru Duster cu butoanele pe usa;

120 lei/buc pentru Duster cu butoane pe consola centrala.

Garantie 6 luni.

 

 

20150416_150531.jpg

Modul Dacia 2.jpg

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Cum functioneaza mai exact?

S-ar putea folosi si la inchiderea din alarma, deci cand nu este contatul pus?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, da, aditional circuitul de geamuri electrice trebuie alimentat cu + permanent.

Functionare" La o apăsare scurtă pe buton în sus sau jos, se începe mişcarea automată a geamului în direcţia dorită.
        Această mişcare continuă până la o nouă apăsare a butonului sau până cand geamul ajunge la capăt de cursă si se opreşte automat. Geamul se opreşte automat şi atunci când intâlneşte un obstacol (o mână, spre exemplu). Pentru apăsări lungi (peste 0,6 s) geamul se mişcă atât timp cât se ţine butonul apăsat - cursă manuală.
      Modulul este de tip plug-n-play, şi se intercalează între butonul simplu si instalaţia electrică a maşinii.

Editat de ciprishor

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am aceste module instalate pe masina mea de 4 ani si jumatate, functioneaza fara nicio problema. Nu-l cunosc personal pe baiat, mesajul meu nu este reclama doar un feedback al produsului.

  • Like 3
  • Mulțumesc! 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Era versiunea de 110 KW, deci 150 CP. Avea 6000+ in bord, achizitionata recent. Na, eu am spus ce am vazut 6 zile cat m-am dat cu ea si nu merg la consum, poate am piciorul mai greum Pana la urma cum e bafta fiecaruia, o fi fost prea strans motorul, vreun soft mai slab calitativ pe ECU, benzina mai slaba...oricum, nu mi-a placut deloc feeling-ul plus consumul (mult prea mare pentru motorasul asta, o fi prea grea caroseria).
    • mi-as dori sa fiu de acord cu tine insa cu parere de rau .. poate aia era de 130 sau avea ceva prbl. - balanganeala??? ce i aia? Motorul si cutia sunt extrem de "smooth".nici o legatura cu dieselul si smuceli! - consumul meu a fost intre 4.9 si 5.5. la drum intins. Deva - Sibiu - 6.1, apoi plinul si pana la rm valcea 4.9 si pana in Buc 5.5. viteze intre 90 - 127 ( mers intins cu 122, deh, rodaj) - nu stiu de 4000 ,- eu n am trecut de 3000 rpm. se duce instant catre 130 km /h fara sa ti dai seama - n o tin pe 2wd ( nu se recoomanda si nu ii vad rostul) dar la drive test cu varianta 4x2 asa era cum zici :)aia e boala lor. Trag intr o parte si patineaza. De asta am luat 4x4.  
    • Salut,   Eu o conduc pe a mea ( altă marcă - 1.6 T DGI  177 CP ) cum conduceam Dusterul ( 1.6 16 V 4x4 din 2011 ) și îmi consumă 10 % oraș, consum la pompă.
    • M-am dat cateva zile cu 1.33 TCE 4x4. Impresii dupa ture prin Iasi si imprejurimi: - aceleasi rapoarte ca la diesel 4x4, insa mai smuncita la schimbari plus o balanganeala ce se simte in schimbator la ridicarea piciorului de pe acceleratie. - consumul zboara efectiv daca o conduc normal spre 11-12% (la pompa) in mod Auto/2WD; daca 'mangai' pedala atunci sta pe la 9+. Daca o trec pe ECO mai bine ma las pagubas. - foarte anemic vs diesel pe partea de cuplu, desi e acelasi, dar 'noroc' ca fiind benzina se poate tura spre 5000+ si-ti faci treaba, insa dupa 4700+ turbina incepe la propriu sa suiere de zici ca nu mai are aer. - delearul mi-a confirmat ca 4x4 e out pt 1.3 TCE din cauza noxelor, momentan dieselul e singura varianta. Ramane de vazut pe viitor.   Mult mai usoara se simte fata de diesel, cu rotile de iarna si 2WD la plecari de pe loc (mai ales in rampa pe asfalt) dadeam ture pe loc.
    • Salut! La ce alt service autorizat ai fost, pentru ca in aprilie ar trebui sa merg la service si vroiam sa merg acilo de unde am cumparat masina, adica la Meridian Vest din Maniu, dar daca spui ca ai avut probleme....
×
×
  • Creează nouă...