Sari la conținut

Module cu impuls pentru geamuri Duster- toate modelele


Postări Recomandate

Salut, va propun spre vanzare module electronice proiectate si construite de mine care au rolul de a transforma geamurile electrice normale in geamuri electrice cu functia de impuls/auto/one touch.

Functioneaza pe toate modelele de Duster inclusiv 2019. Un modul e necesar pentru fiecare geam care vreti sa il transformati in geam cu impuls.

Pret:

150 lei/ buc pentru Duster cu butoanele pe usa;

120 lei/buc pentru Duster cu butoane pe consola centrala.

Garantie 6 luni.

 

 

20150416_150531.jpg

Modul Dacia 2.jpg

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 31
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu am aceste module instalate pe masina mea de 4 ani si jumatate, functioneaza fara nicio problema. Nu-l cunosc personal pe baiat, mesajul meu nu este reclama doar un feedback al produsului.

Salut, da, aditional circuitul de geamuri electrice trebuie alimentat cu + permanent. Functionare" La o apăsare scurtă pe buton în sus sau jos, se începe mişcarea automată a geamului în direcţia

Salut, va propun spre vanzare module electronice proiectate si construite de mine care au rolul de a transforma geamurile electrice normale in geamuri electrice cu functia de impuls/auto/one touch.

Posted Images

Salut, da, aditional circuitul de geamuri electrice trebuie alimentat cu + permanent.

Functionare" La o apăsare scurtă pe buton în sus sau jos, se începe mişcarea automată a geamului în direcţia dorită.
        Această mişcare continuă până la o nouă apăsare a butonului sau până cand geamul ajunge la capăt de cursă si se opreşte automat. Geamul se opreşte automat şi atunci când intâlneşte un obstacol (o mână, spre exemplu). Pentru apăsări lungi (peste 0,6 s) geamul se mişcă atât timp cât se ţine butonul apăsat - cursă manuală.
      Modulul este de tip plug-n-play, şi se intercalează între butonul simplu si instalaţia electrică a maşinii.

Editat de ciprishor
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am aceste module instalate pe masina mea de 4 ani si jumatate, functioneaza fara nicio problema. Nu-l cunosc personal pe baiat, mesajul meu nu este reclama doar un feedback al produsului.

  • Like 3
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Punctul 1 include si verificarea corespunzatoare a intregului circuit de racire plus aerisirea acestuia in mod conform. (este bine \recomandat sa se adauge la profil si masina, motorizare si an fabricatie, ulterior se primeste mai usor ajutor)
    • Referitor la modul parcare si limita de oprire mai adaug ca sunt diferente intre camere implicit si aplicatiile lor, ex 70mai este diferita de Viofo la care se pot alege trepte de voltaj ce stabilesc limitele pe care daca acumulatorul le atinge atunci nu se mai alimenteaza camera, tocmai de aceea trebuie avut grija si asupra acestui aspect, deasemenea si cablurile kitului de montaj sunt mai subtiri la 70mai, atentie si la realizarea legaturilor, sertizare, protectia de plastic, etc. PS: pe mine nu m-a interesat prea tare “Parking Surveillance” masina fiind “supravegheata” mai mult de 90% din timp de alte camere exterioare si mult mai bine, mai importanta este gestionarea energiei, de aceea am ramas la “planul A” referitor la cele doua sigurante pentru alimentarea camerelor, nu am mai trecut la “plan B” cu “+ permanent” ( +BAT) tot timpul, temporizarea alimentarilor pe care o are masina fiind suficienta pentru mine, iar camera 70mai fata+spate face ceea ce trebuie sa faca si pentru ceea ce am achizitionat-o, repet insa ca toate acestea depind de fiecare si cum se considera \doreste.
    • 1. Aduci mașina la conformitate = montezi toate piesele date jos + completare nivel și verificare densitate antigel. 2. Cu diagnoza pe mașină monitorizezi, corespondența între Tapa citită de injecție și Tapa afișată pe bord static și în mers 3. Suplimentezi masa pe motor. 4. Repeți pct 2.
    • Ca notă subiectivă, dacă DVR-ul are modul original de parcare: - masa, de oriunde găsești metal legat la caroserie, în zona cutiei de siguranțe - +permanent (+BAT) de pe o alimentare permanentă (Atenție la limita de oprire 12 V, fie din buton fie din aplicație) - +pornire (+ACC) se poate lega pe în 3 moduri: a) pe plafonieră, camera va înregistra încă înainte de a intra în mașina și câteva minute după încuiere b) pe brichetă/accesorii, cu cheia în contact camera e pornită și fără motor pornit c) pe contact, camera funcționează doar cu motor pornit   Cum se implementează ține de îndemânarea celui ce montează, atenție la limita de oprire (protecție la descărcare excesivă a bateriei de 12 V) fie din buton fie din aplicație.  
    • Da, o lampa martor (de 5 W) este recomandat sa se foloseasca pentru verificari (ex la alimentarile unor mufe, conectori, cablaj, senzori la 5V), dar pentru sigurantele de 12V poate sa se foloseasca si un multimetru digital, si nu neaparat digital (eu timp de aproape 40 de ani am folosit unul analogic, un MAVO 35 obtinut “pe sub mana” in vremurile acelea, si pot spune ca nu m-a “pacalit”) sau chiar un creion electric de tensiune. Ex cand am verificat sigurantele pentru montajul camerei (am avut vreo trei variante \optiuni) am folosit un multimetru digital din comoditate (mai mic si usor) iar acesta mi-a “confirmat” alegerea sigurantelor si nu m-a “pacalit” cu absolut nimic. Revenind, alegerea sigurantelor depinde de fiecare, dar in manualele de utilizare descrierea lor este destul de vaga, in documentatia tehnica sunt descrise mult mai precis (de aceea am facut trimitere si la acel topic \post) si poate sa fie de ajutor, ba mai mult, in alegerea lor cred ca este bine sa se tina cont (si se pot elimina “din start” cateva) si de schemele electrice, poate chiar si de cutia sigurante de putere, doar ca exemplu si atasat:
×
×
  • Creează nouă...