Sari la conținut

Postări Recomandate

Pentru ca pierd o zi sa ma duc la service ai tot trebuie sa ma duc pentru verificarea tabloului de bord. Am zis sa le rezolv pe amandoua cu o singura deplasare la dealer.

Mai am vreo 2000 de km pana fac limita de revizie iar distanta asta o parcurg intr-o luna si jumatate.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 95
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am facut revizia la un an / 18300 km.   Pret total - 349.82 Ron. Mi s-a parut un pret bun.   Atasez si factura.

Astazi am facut revizia de 1 an (cu vreo 3 saptamani mai devreme). La masina s-a schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer si filtrul de habitaclu. S-au verificat placutele de frana, s-a corect

Salut tuturor! Am facut revizia la 6 ani: schimbat distributia, curea alternator, bujii, maruntisuri la suspensie, filtre, ulei, 2 becuri. Cu manopera aferenta: 1.650 lei. Km la bord: 61.000.

Posted Images

Deci nu-i musai sa ajung la service cat mai repede dupa ce am primit scrisoarea?

Parca asa scrie in ea "... va rugam sa va deplasati cat mai curand la o unitate service autorizata pentru verificarea tabloului de bord.. " (citez din memorie).

Ma gandeam ca exista un "termen de valabilitate" pentru verificare si asta e unul din motivele principale pentru care m-am gandit sa accept sugestia dealer-ului de a face si revizia mai repede.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu ieri prima revizie si OTS-ul pentru tabloul de bord. N-am mai avut rabdare, mai ales in ceea ce priveste OTS-ul.

 

Cost revizie: 496 Ron (cu ulei Elf)

 

Placut impresionat de sesizarea din oficiu a mecanicului cum ca trebuie schimbata (evident pe garantie) o bieleta antiruliu pe spate. Nu prea m-am intalnit cu gesturi din astea la service-uri :)

 

Legat de OTS, nu imi pot da seama daca s-a schimbat ceva in indicatiile privind autonomia (n-am asteptat niciodata sa ajung la o liniuta.. la doua alimentam) insa am observat ca azi dimineata nu mi-a mai fluctuat turatia la relanti si nici n-a mai avut sughituri la plecare desi am luat-o din loc cu ea neincalzita (la 10 secunde de la pornirea motorului, am plecat)

Acum pare ca functioneaza ok in sensul ca la pornirea motorului turatia e sus si scade progresiv pe masura ce se incalzeste motorul (asa cum trebuie sa faca).. Nu mai sare in sus si in jos.

Mai tin sub observatiune fenomenul si revin cu update-uri saptamana viitoare.

Editat de cosminium
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...