Sari la conținut

Postări Recomandate

La 31.01.2019 la 10:39, Stef13 a spus:

Stiind cum se misca 1.2 tce si daca as vedea combinatia 1.3 tce cu 4x4, presimt c-o sa ma apuce iar o nebunie..

Buna ! In momentul de fata: ai prefera un Duster, 1.6 SCe, 4x4, Prestige sau Un Kia Sportage Style, 1.6 GDI, 132 CP, doar 4x2, tot benzina, evident ?   Sau te-ar tenta varianta 1.3 TCe ?!?

Editat de olivianonu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 301
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

Screenshot_20190201-214200.png

1.3 tce , common rail ???? 

 

 

0/100 km/h la fel pentru 1.2 tce si 1.3 ??? Plus 50 Nm si 25 CP , egal zero ?? Au lungit cutia așa de mult ? 

 

 

Editat de rocaddy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 09.01.2019 la 8:21, Namdust a spus:

Acum emisiile sunt măsurate doar după standardul WLTP, aşa că eu zic că Duster TCE 1.33 cu cele 138g CO2/km ale sale se califică pentru programul rabla

Salut, am fost la reprezenta la Dacia în Constanța, mi-au transmis că motorul 1.3 tce nu se încadrează în programul Rabla! Poate totuși când va începe programul se va modifica ceva!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 03.02.2019 la 16:14, georgea a spus:

Salut, am fost la reprezenta la Dacia în Constanța, mi-au transmis că motorul 1.3 tce nu se încadrează în programul Rabla! Poate totuși când va începe programul se va modifica ceva!

Salut,

Eu am scris la cei de la PSIPAN care administreaza Rabla si am primit raspuns de la d-na Carmen Buibar (implementare):

"vă comunicăm următoarele:

·         Pentru un autovehicul facturat în anul 2019, pentru a beneficia de prima de casare, norma de poluare a autovehiculului nou trebuie sa fie de max 140 g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt IN CONDITIILE IN CARE  IN COC EXISTA DATE INSCRISE SI LA SECTIUNEA WLTP! Insa luam in considerare valorile NEDC.

In cazul in care nu exista date inscrise la sectiunea WLTP, se va lua in considerare pragul de maximum 120 g CO_2/km NEDC."

Adica in COC trebuie inscrise si valorile WLTP si valorile NEDC- BT (back translation- adica WLTP transformat in NEDC). Daca sunt trecute ambele protocoale, se iau in considerare DOAR valorile NEDC - acceptate pana in 140 gr/km.

Pentru Duster 1.3 TCE- valorile NEDC-BT sunt de 137/139 gr/km, deci intra la Rabla.

Dealerul din Mangalia mi-a confirmat acest lucru. Cei de la Constanta trebuie lamuriti. Spune-le sa vorbeasca cu cei de la Mangalia sau cu cel de la Renault care se ocupa de Rabla.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru dezinformare,

Pe Nissan Qashqai e acelasi motor. Valoarea NEDC-BT este de 121 gr/km. Deci valorile afisate de Dacia pentru 1.3 tce sunt WLTP (137/139 gr/km).

Deci oricum am interpreta, Duster 1.3 tce de poate cumpara prin Rabla.

Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...