Sari la conținut

Duster 1.5 blue dCi 115 4x2


Postări Recomandate

Poate resoftarea exact acolo duce. Se aprind, după care îi stinge pe rând. ?

Pe mine m-au chemat joi la resoftare,  dar am plecat în concediu, cu cea veche. Pe 18 mă duc.

Așa că o să vă anunț și eu ce o mai fi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 101
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Imi cer scuze ca scriu pe topicul colegului, sper sa nu deranjez si poate intereseaza pe cineva. Am un Duster Blue 1.5 DCI, am facut fix 2000 km cu el. De curiozitate la fix 2000 km am umplut rez

Revin cu un update după o săptămână de utilizare, am făcut deja de 1200 km. S-a întâmplat sa alimentez fix la 1000 km, în acest interval am consumat 54 litri de motorină, de unde rezulta un consu

Mulțumesc, imediat ce sunt în putere sa le pun, fac și poze.  Asta e ce mi-a trimis soția mea după ce au sosit. Doar o prima impresie, par ok

Posted Images

Tocmai ce am comandat si eu sambata Duster-ul nou, cu termen de livrare pana in 21 Ianuarie si aflu de problema asta. Nici nu stiu daca are rost sa deschid subiectul atunci cand merg sa o ridic sau pur si simplu sa ma rog. Ce se intampla daca apare eroarea in afara tarii, ti se ofera asistenta in Europa? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eroarea nu inseamna ca ramai blocat.Vei putea sa te intorci in tara in lim.unor km..Iti apare chestia asta in bord.Daca esti in Spania,nasol..Dar,da,ai acoperire si .n tarile Ue si nu numai..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nasol. Am intrebat eu, deși nu am plecat cu ea. Dacă ai probleme în Spania, suni la vocea clientului în România și dacă mașina mai funcționează te trimit ei la cel mai apropiat service agreat de ei. Dacă mașina este imobilizată îți trimit platforma de la cel mai apropiat service agreat. Și o rezolvă. Dacă nu se rezolvă pe loc îți dau mașină la schimb, ce au și ei pe acolo să te poți mișca. 

Eu am preferat varianta mea. Am lăsat-o acasă, am luat altă mașină din familie. M-am gândit că nu am nervi și timp, fiind în concediu să vă povestesc cum arată service-urile lor. ?

Dar dacă se întâmplă vreodată să am probleme, o să apelez la ei, atâta timp cât mașina este în garanție. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la 4200 km, deocamdată alte probleme cu sistemul adblue nu am mai avut. 

Un sfat pt cei care aveți anvelopele stock mixte și mergeți în zone cu zăpadă mai multa, luați cu voi și lanțuri sau schimbați anvelopele. Eu am pierdut de multe ori aderenta, chiar și pe teren drept (cei drept nu eram pe asfalt). Au fost situații în care alte mașini tot cu tracțiune 4x2, dar cu anvelope de iarna, au urcat pante fără probleme, iar eu am avut dificultăți. 

A avut cineva probleme cu deschiderea ușii de la rezervorul de combustibil? La mine trebuie sa acționez maneta de mai multe ori pentru a putea avea acces la rezervor. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 3400km si nu am avut nici o eroare de adblue pana acum. Sper sa ramana asa. In schimb astazi mi-a dat mesaj ca nu functioneaza stop&start, cred ca era cam descarcata bateria(cu toate ca e noua) nu am mai mers de 2 zie cu ea pe frigurile astea. dupa ce am mers un pic la urmatoarea pornire a disparut mesajul. Usita de la rezervor nu se deschide greu, din contra cateodata nu se inchide de la covorase.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@AdiR Salut! Dacă ușița de la rezervor se deschide greu poate fi din cauza cablului  care o acționează și care e trecut prin spatele cricului. La mine era înțepenit pe acolo și l-am poziționat eu astfel încât sa nu mai fie sub cric. De atunci merge fără probleme?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...