Sari la conținut

Duster 1.5 blue dCi 115 4x2


Postări Recomandate

Poate resoftarea exact acolo duce. Se aprind, după care îi stinge pe rând. ?

Pe mine m-au chemat joi la resoftare,  dar am plecat în concediu, cu cea veche. Pe 18 mă duc.

Așa că o să vă anunț și eu ce o mai fi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 101
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Imi cer scuze ca scriu pe topicul colegului, sper sa nu deranjez si poate intereseaza pe cineva. Am un Duster Blue 1.5 DCI, am facut fix 2000 km cu el. De curiozitate la fix 2000 km am umplut rez

Revin cu un update după o săptămână de utilizare, am făcut deja de 1200 km. S-a întâmplat sa alimentez fix la 1000 km, în acest interval am consumat 54 litri de motorină, de unde rezulta un consu

Mulțumesc, imediat ce sunt în putere sa le pun, fac și poze.  Asta e ce mi-a trimis soția mea după ce au sosit. Doar o prima impresie, par ok

Posted Images

Tocmai ce am comandat si eu sambata Duster-ul nou, cu termen de livrare pana in 21 Ianuarie si aflu de problema asta. Nici nu stiu daca are rost sa deschid subiectul atunci cand merg sa o ridic sau pur si simplu sa ma rog. Ce se intampla daca apare eroarea in afara tarii, ti se ofera asistenta in Europa? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eroarea nu inseamna ca ramai blocat.Vei putea sa te intorci in tara in lim.unor km..Iti apare chestia asta in bord.Daca esti in Spania,nasol..Dar,da,ai acoperire si .n tarile Ue si nu numai..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nasol. Am intrebat eu, deși nu am plecat cu ea. Dacă ai probleme în Spania, suni la vocea clientului în România și dacă mașina mai funcționează te trimit ei la cel mai apropiat service agreat de ei. Dacă mașina este imobilizată îți trimit platforma de la cel mai apropiat service agreat. Și o rezolvă. Dacă nu se rezolvă pe loc îți dau mașină la schimb, ce au și ei pe acolo să te poți mișca. 

Eu am preferat varianta mea. Am lăsat-o acasă, am luat altă mașină din familie. M-am gândit că nu am nervi și timp, fiind în concediu să vă povestesc cum arată service-urile lor. ?

Dar dacă se întâmplă vreodată să am probleme, o să apelez la ei, atâta timp cât mașina este în garanție. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la 4200 km, deocamdată alte probleme cu sistemul adblue nu am mai avut. 

Un sfat pt cei care aveți anvelopele stock mixte și mergeți în zone cu zăpadă mai multa, luați cu voi și lanțuri sau schimbați anvelopele. Eu am pierdut de multe ori aderenta, chiar și pe teren drept (cei drept nu eram pe asfalt). Au fost situații în care alte mașini tot cu tracțiune 4x2, dar cu anvelope de iarna, au urcat pante fără probleme, iar eu am avut dificultăți. 

A avut cineva probleme cu deschiderea ușii de la rezervorul de combustibil? La mine trebuie sa acționez maneta de mai multe ori pentru a putea avea acces la rezervor. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 3400km si nu am avut nici o eroare de adblue pana acum. Sper sa ramana asa. In schimb astazi mi-a dat mesaj ca nu functioneaza stop&start, cred ca era cam descarcata bateria(cu toate ca e noua) nu am mai mers de 2 zie cu ea pe frigurile astea. dupa ce am mers un pic la urmatoarea pornire a disparut mesajul. Usita de la rezervor nu se deschide greu, din contra cateodata nu se inchide de la covorase.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@AdiR Salut! Dacă ușița de la rezervor se deschide greu poate fi din cauza cablului  care o acționează și care e trecut prin spatele cricului. La mine era înțepenit pe acolo și l-am poziționat eu astfel încât sa nu mai fie sub cric. De atunci merge fără probleme?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Am o problema, nu mai merge sa deschd si sa inchjd masina cu cheia din telecomanda, am inlocuit bateria si am verificat si daca cheia emite, esye ok.
    • , poate doar cu mentiunea ca softul si componentele injectiei la Duster H79 ph2 4x2 1,6 16v 114CP H4M738 sunt putin diferite fata de Duster HJD 4x2 1.0 TCe GPL H4D(460) cu GPF, iar daca softul nu "stie" ca are baterie AGM atunci pe aceasta o va incarca tot ca pe una EFB. In rest de acord cu cele scrise, inclusiv la modul /regimul de exploatare al masinii.
    • Salutare! Acum vreo 2 ani am inlocuit si eu bateria originala la Duster-ul meu cu care circul preponderent in Bucuresti la ore de varf undeva la 20-25km/zi. Bateria originala a rezistat fix 4 ani ceea ce e normal inteleg pentru regimul de exploatare al masinii. Mentionez ca si la masina anterioara (Logan) tot atat ma tinea o baterie obisnuita. Am optat pentru o baterie Exide AGM 70Ah pentru care am modificat in diagnoza parametrul curent de pornire care initial avea o valoare mai mica (720 Ah vs 760 Ah). Sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca o baterie AGM este intotdeauna o optiune mai buna pentru o masina cu sistem "stop-start" fiindca rezista mai bine in timp la cicluri de descarcare/incarcare incomplete etc. Mentionez ca in mod uzual dezactivez sistemul "stop-start" al masinii si chiar si asa bateria EFB originala a masinii nu a rezitat mai mult de 4 ani. Acest lucru ma face sa cred ca nu neaparat acest sistem scurteaza viata bateriei ci mai mult modul de exploatare urban care face ca bateria sa nu se incarce corespunzator.
    • @ torquemada - nu are decat o conducta de alimentare. A doua conducta preia vaporii de benzina si-i trimite inapoi in rezervor. La Duster, din cate stiu, pompa merge tot timpul  din momentul in care dai demaraj, pana tai contactul. Dar verific dupa amiaza. 
    • La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între injecție și injectoare, deci taie injectoarele pentru benzină la funcționarea pe GPL - nimic nou aici. Problema era dacă, la funcționarea pe GPL, pompa de benzină plimbă benzina din rezervor până în rampă și inapoi (la alea cu 2 conducte) cu toată uzura de rigoare (pompa se răcește cu benzină) , sau nu.  
×
×
  • Creează nouă...