Sari la conținut

VasileT

De la RX4 4x2 la Duster 4x4

Postări Recomandate

Salutare. Dupa ce am condus ani buni un Renault Scenic RX4 4x2 (fara cardan) a venit vremea la un mic upgrade: un Duster 4x4 luat second. Adus din Germania, 132.000 km, 2012. Stare generala buna, pare bine intretinut, fara optionale (n-are volan de piele de ex.) desi in anunt scria ca e modelul Laureate (ce o fi insemnand Laureate in 2012?). Culoarea e un negru metalizat cu reflexii maro (sidef scria in anunt). Urmeaza numerele rosii, schimb ulei si filtre, RAR si tot tacamul. Ca prime imbunatatiri trebuie sa-i iau niste covorase tavita din cauciuc; am vazut pe aici cateva recomandari, sa vad la care ma hotarasc.

Una peste alta sunt bucuros sa conduc in sfarsit un 4x4. Sunt foarte curios cum se va descurca la iarna pe drum secundar pietruit, in panta, cu zapada si gheata.

 

IMG-20180906-WA0014.thumb.jpg.6ab7e98c3e42c17c3608af109f02eb07.jpg

Editat de vasilet

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Laureat nu inseamna volan piele.Este optionala.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
13 hours ago, MAK said:

Laureat nu inseamna volan piele.Este optionala.

Merci pentru detalierea optiunilor.

Trebuie sa fac dosarul pentru numere rosii. Am inteles ca la Cluj se cere sa fie declarat inainte la impozit. E nevoie de acte traduse pentru numere provizorii? Sau doar pentru inmatriculare? Pe drpciv nu zice nimic de acte traduse.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi am depus actele la taxe si impozite primarie. Pentru cine e interesat, lista actele necesare se gasesc pe saitul primariei:

  • copie buletin,
  • contract de vanzare-cumparare tradus,
  • copie contract vanzare cumparare original
  • talon (brief mic) tradus
  • copie brief mare (original, netradus)

Costuri pana azi:

  • 122 RCA 3 luni
  • 100 (50+50) traduceri autorizate brief-uri și pregatire acte la firma inmatriculari (4 dosare: taxe, numere rosii, anaf, politie)
  • 13 taxa numere roșii SE PLATESTE LA CEC NU LA GHISEU!
  • 37 taxa talon SE PLATESTE LA CEC NU LA GHISEU!

Urmeaza sa ridic luni numerele rosii. Actele necesare pentru provizorii sunt pe drpciv respectiv:

  • dovada plata taxa 13 ron (CEC, NU se poate la ghiseu desi asa scrie pe drpciv.ro!),
  • cerere tip
  • anexa 667 protectie date personale
  • copie talon Germania original (netradus)
  • copie buletin
  • copie contract Germania original
  • copie RCA valabil

Are cineva manualul pentru Duster 1.5 dci 4x4 2012 in romana?

 

Editat de vasilet
corectare

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Piatra Neamt, de cel putin doi ani, toate taxele (numere, talon) se platesc direct la ghiseul de inmatriculari, adica acolo unde se depun actele. Totul se rezolva in aceeasi zi. Daca depui actele pana la ora 14, la ora 15 poti ridica numerele si dovada de circulatie. Talonul vine prin posta in 3 zile.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi am ridicat numerele rosii (se dau pe loc la depunerea dosarului). Urmeaza revizia maine si achizitie trusa sanitara. Masina a venit fara accesoriile necesare (triunghi, vesta, stingator, trusa sanitara) si trebuie sa le completez. Din ce am vazut, locul ideal de depozitare ar fi in zona rotii de rezerva. O sa imi lipseasca buzunarele si sertarele de la Scenic RX4.

Lista cu De Facut la zi:

✓ Programare numere provizorii

✓ Programare RAR

✓ Declarare la taxe si impozite locale

✓ Ridicare numere rosii

❒ Achizitie triunghi (2 buc), vesta reflectorizanta, stingator, trusa sanitara

❒ Revizie (ulei, filtre, verificare frane, directie, lichide etc)

❒ Programare inmatriculare

❒ Achizitie anvelope iarna si schimb

❒ Achizitie presuri cauciuc tip tavita + tavita portbagaj

❒ Declarare ANAF

❒ RAR

❒ Inmatriculare politie

Cei de la VeziCatFace.ro au facut si ei un ghid dar ordinea lor nu e neaparat cea care se poate pe teren, de exemplu RAR-ul dureaza pana sa prinzi un loc.

Revin cu rugamintea de a-mi semnala un manual de utilizare in romana sau engleza. Aici pe forum la manuale si tutoriale nu am gasit.

Editat de VasileT
completare

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Era versiunea de 110 KW, deci 150 CP. Avea 6000+ in bord, achizitionata recent. Na, eu am spus ce am vazut 6 zile cat m-am dat cu ea si nu merg la consum, poate am piciorul mai greum Pana la urma cum e bafta fiecaruia, o fi fost prea strans motorul, vreun soft mai slab calitativ pe ECU, benzina mai slaba...oricum, nu mi-a placut deloc feeling-ul plus consumul (mult prea mare pentru motorasul asta, o fi prea grea caroseria).
    • mi-as dori sa fiu de acord cu tine insa cu parere de rau .. poate aia era de 130 sau avea ceva prbl. - balanganeala??? ce i aia? Motorul si cutia sunt extrem de "smooth".nici o legatura cu dieselul si smuceli! - consumul meu a fost intre 4.9 si 5.5. la drum intins. Deva - Sibiu - 6.1, apoi plinul si pana la rm valcea 4.9 si pana in Buc 5.5. viteze intre 90 - 127 ( mers intins cu 122, deh, rodaj) - nu stiu de 4000 ,- eu n am trecut de 3000 rpm. se duce instant catre 130 km /h fara sa ti dai seama - n o tin pe 2wd ( nu se recoomanda si nu ii vad rostul) dar la drive test cu varianta 4x2 asa era cum zici :)aia e boala lor. Trag intr o parte si patineaza. De asta am luat 4x4.  
    • Salut,   Eu o conduc pe a mea ( altă marcă - 1.6 T DGI  177 CP ) cum conduceam Dusterul ( 1.6 16 V 4x4 din 2011 ) și îmi consumă 10 % oraș, consum la pompă.
    • M-am dat cateva zile cu 1.33 TCE 4x4. Impresii dupa ture prin Iasi si imprejurimi: - aceleasi rapoarte ca la diesel 4x4, insa mai smuncita la schimbari plus o balanganeala ce se simte in schimbator la ridicarea piciorului de pe acceleratie. - consumul zboara efectiv daca o conduc normal spre 11-12% (la pompa) in mod Auto/2WD; daca 'mangai' pedala atunci sta pe la 9+. Daca o trec pe ECO mai bine ma las pagubas. - foarte anemic vs diesel pe partea de cuplu, desi e acelasi, dar 'noroc' ca fiind benzina se poate tura spre 5000+ si-ti faci treaba, insa dupa 4700+ turbina incepe la propriu sa suiere de zici ca nu mai are aer. - delearul mi-a confirmat ca 4x4 e out pt 1.3 TCE din cauza noxelor, momentan dieselul e singura varianta. Ramane de vazut pe viitor.   Mult mai usoara se simte fata de diesel, cu rotile de iarna si 2WD la plecari de pe loc (mai ales in rampa pe asfalt) dadeam ture pe loc.
    • Salut! La ce alt service autorizat ai fost, pentru ca in aprilie ar trebui sa merg la service si vroiam sa merg acilo de unde am cumparat masina, adica la Meridian Vest din Maniu, dar daca spui ca ai avut probleme....
×
×
  • Creează nouă...