Sari la conținut

DUSTER 2018 1.6 SCe 4x2


Postări Recomandate

Salut,poate nu are legatura cu ce se vorbeste aici,dar asa informativ,in italia se poate deja comanda si varianta cu gpl care are acest motor despre care vorbiti aici.

Costa cam cu 500 de euro in plus fata de varianta normala fara gpl.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 160
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trecand micile nemultumiri aratate mai devreme (care tin de orgoliul meu de client discriminat), pana acum sunt super multumit de masina. Motorul este asa cum m-am asteptat, ba chiar mai mult de atat.

Da, e clar ca cine a ales acest motor la ales din orice alt motiv decat consumul, clar :-) Eu unul pur si simplu nu am vrut sa mai aud de turbine... si un motor de marimea celor de pe Twingo chiar n

Oficial, NU se poate ce vrei tu , se poate doar neoficial dar la prima interogare a mașinii intrată în service pe garanție vei avea probleme. Fiind mașină nouă (mai ales dCI cu adblue) , eu m-aș

Posted Images

Salut!  Ieri am ridicat masina (o sa si pun poze cat de curand). Cunoasteti configurarea din numele topicului, nu ma repet. Imi place motorul, cum se aude (sau, mai bine, nu se aude ? ). Este suficient de confortabila si pentru mine si pentru pasageri. Colegii de la birou (Audi, BMW, Skoda, Ford, Land Rover) care, atunci cand le-am spus ca am comandat Duster, zambeau si imi spuneau ca mai ar fi fost sa incerc altceva, acum ca au vazut-o si s-au "dat" putin cu ea, au fost sincer impresionati de progresul facut de Dacia si le-a placut foarte mult Prafuitorul. Asta mi-a demonstrat ca multi care sunt hateri nici macar nu au vazut-o in realitate, ce sa mai vorbim de condus.

Sa revenim. Pentru cei care si-au comandat Comfort cu MediaNav: (i) nu o sa aveti activare vocala. Dacia nu schimba si volanul, ca sa il puna pe ala de Prestige; si (ii) nu o sa aveti aplicatia EcoDrive. De ce? Nu stiu. O sa incerc sa aflu din instructiunile furnizate de Dacia si, eventual, de la Vocea Clientului. In cazul in care explicatiile lor nu or sa ma satisfaca, voi intreba si ANPC-ul (poate stiu ei ?). 

O alta chestie, nu am primit CI-ul masinii. Mie nu mi se pare normal sa cumperi un produs de o asemenea valoare si sa nu-ti fie predat insotit de toate documentele aferente, mai ales CI care impreuna cu certificatul de conformitate sunt documentele cele mai importante. Pana si un fier de calcat iti este livrat cu toata documentatia, inclusiv certificatul de conformitate.   

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vorbim aceeasi limba:

CI = certificat de inmatriculare, este emis de biroul de inmatriculari auto de unde are domiciliul proprietarul.

CIV = carte de identitate a vehiculului, este emisa de RAR. Pentru masinile noi, solicitarea este facuta de dealer numai dupa receptia masinii, cum e si logic. Nu se poate emite CIV fara sa se cunoasca oficial proprietarul. Procedura dureaza cam 10 zile lucratoare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, Romm3l a spus:

Salut!  Ieri am ridicat masina (o sa si pun poze cat de curand). Cunoasteti configurarea din numele topicului, nu ma repet. Imi place motorul, cum se aude (sau, mai bine, nu se aude ? ). Este suficient de confortabila si pentru mine si pentru pasageri. Colegii de la birou (Audi, BMW, Skoda, Ford, Land Rover) care, atunci cand le-am spus ca am comandat Duster, zambeau si imi spuneau ca mai ar fi fost sa incerc altceva, acum ca au vazut-o si s-au "dat" putin cu ea, au fost sincer impresionati de progresul facut de Dacia si le-a placut foarte mult Prafuitorul. Asta mi-a demonstrat ca multi care sunt hateri nici macar nu au vazut-o in realitate, ce sa mai vorbim de condus.

Felicitări, sa-l stăpânești sănătos și fără evenimente și sa te ducă multi, multi KM... 

Din momentul în care ai făcut plata cam cât a durat pana ai luat mașina... eu am făcut plata ieri... dar când am verificat astăzi cu duduia de la dealer mașina încă era în curtea Daciei... deocamdată nu era pe trailer :(

 

Editat de eliadib
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Joi am primit mesaj sa fac plata si ca masina paote fi ridicata pana luni, la ora 16:30. Deci, din formulare, se poate intelege ca puteam sa o ridic chiar de joi (daca era plata facuta). Eu am facut plata vineri si luni am ridicat masina. Cred ca la tine o sa mai dureze max. 3 zile.

2 hours ago, Stef13 said:

Ca sa vorbim aceeasi limba:

CI = certificat de inmatriculare, este emis de biroul de inmatriculari auto de unde are domiciliul proprietarul.

CIV = carte de identitate a vehiculului, este emisa de RAR. Pentru masinile noi, solicitarea este facuta de dealer numai dupa receptia masinii, cum e si logic. Nu se poate emite CIV fara sa se cunoasca oficial proprietarul. Procedura dureaza cam 10 zile lucratoare.

Ai dreptate. Desigur,  ma refeream la cartea de identitate, ci nu la certificatul de inmatriculare. Sunt sigur ca a inteles toata lumea, dar este pertinenta observatia ta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai Ecodrive pentru nu ai multiplexorul instalat.Ce chirnogi cei de la Dacia..Eu avand varianta 2016 ph2 am acest ecodrive instaland acest multiplexor.Cred ca asta ar fi explicatia..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...