Sari la conținut

Tip becuri / lampi pe Dacia Duster


Postări Recomandate

Lista cu tipurile de becuri / lampi utilizate pe Dacia Duster

 

 

Utilizare Tip bec
Faruri - semnalizare PY21W
Faruri - pozitie W5W
Faruri - faza mica H7
Faruri - faza mare H1
Faruri - ceata H11
Semnal lateral WY5W
Stopuri - pozitie/frana P21/5W
Stopuri - semnalizare P21W sau PY21W
Stopuri - mers inapoi P21W
Stopuri - ceata P21W
Stopuri - al treilea stop frana P21W
Stopuri - al treilea stop frana P21W
Iluminare - indicatori bord W5W
Iluminare - habitaclu W5W
Iluminare - torpedou W5W
Iluminare - portbagaj W5W
  • Like 3
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 160
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Lista cu tipurile de becuri / lampi utilizate pe Dacia Duster     Utilizare Tip bec Faruri - semnalizare PY21W Faruri - pozitie W5W Faruri - faza mica H7 Faruri - faza mare H1 Faruri -

@t0rquemada, nu stiam de lampile LED OEM pt numar, daca afli part number-ul, ti-as fi recunoscator daca mi l-ai da si mie. Merci anticipat! @Mak, am inteles din prima ca tu ai ph2, eu iti raspund

Sunt multe neconcordante pe site-ul mai sus mentionat, in legatura cu multiple accesorii, la diverse modele. Inainte de a cumpara ceva de acolo, consultati-va si in alte parti, in legatura cu compatib

Posted Images

Lista cu tipurile de becuri / lampi utilizate pe Dacia Duster

 

 

Faruri - semnalizare PY21W
Faruri - pozitie W5W
Faruri - faza mica H7
Faruri - faza mare H1
Faruri - ceata H11
Semnal lateral WY5W
Stopuri - pozitie/frana P21/5W
Stopuri - semnalizare P21W sau PY21W
Stopuri - mers inapoi P21W
Stopuri - ceata P21W
Stopuri - al treilea stop frana P21W
Stopuri - al treilea stop frana P21W
Iluminare - indicatori bord W5W
Iluminare - habitaclu W5W
Iluminare - torpedou W5W
Iluminare - portbagaj W5W

 

Salut

 

Din lista de mai sus doar la becurile d epozitie am gasit inlocuitor tip Led (de la Philips).

 

Mai stiti de inlocuitori tip led pt celelalte, care sa tina calitatea luminii ok? Nu discutam de H7 led care e jalnic...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am avut pe logan (H7) Philips X-TREME POWER, sunt foarte bune insa nu tin prea mult si sunt destul de scumpe, aprox 150 ron.

 

Eu am facut naveta intr-o perioada, intre Bucuresti - Campina, numai pe timp de noapte, iar atunci aceste philips-uri scoateu si cartitele din vizuina cand treceam :P... extrem de multumit...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Admin, pe logan ai avut fie H4 -faruri, fie H11 proiectoare. H7, clar nu aveai unde sa pui:) Ar mai fi solutia cu H1 in cazul in care aveai faruri aftermarket.

Acum va intreb eu: 150 de lei pe niste becuri care se vad bine, dar se ard repede sau 200 de lei pe un kit HID care se vede extraordinar si ai garantie un an?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Philips Xtreme Vision (urmasul becurilor Xtreme Power), costa pana in 100lei perechea H4 si 120-130 lei perechea H7... Cu XtremeVison(luminozitate +100%) nu am prea mare experianta, dar de XtremePowerluminozitate +80%) sunt am fost f multumit...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Admin, pe logan ai avut fie H4 -faruri, fie H11 proiectoare. H7, clar nu aveai unde sa pui:) Ar mai fi solutia cu H1 in cazul in care aveai faruri aftermarket.

Acum va intreb eu: 150 de lei pe niste becuri care se vad bine, dar se ard repede sau 200 de lei pe un kit HID care se vede extraordinar si ai garantie un an?

 

Intrebarea e: trebuie sa "decupezi" plasticul farului sau intra direct in soclul de H7?

Ce modificari se fac?

Pot monta eu kit-ul ala sau e nevoie de cunoscator?

Montezi in Cluj?

Pierd garantia daca pun Xenon?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...