Sari la conținut

Cain

Duster intr-un moment Titanic (*film)

Postări Recomandate

TITANIC DUSTER (*the iceberg part) 
In mod normal cand cineva pateste o boacana in offroad tinde sa o ascunda pana si de prieteni, multe povesti de genul asta le-am aflat si eu pe bucati din folclor. Asta pt ca sunt multi care iti pot da un feedback carcotas ce te amaraste si mai rau la propiul necaz. Personal am avut si eu reflexul asta azi pt 2-3 ore, dar dupa care am considerat ca e mai bine pentru comunitate sa aiba de unde invata . Astfel recomand tuturor sa urmeze acest exemplu si sa isi impartaseasca greselile.

Revenind la patanie, intr-un moment de neatentie am presupus ca scutul de aluminiu o sa sparga si calce gheata pt ca stiam ca apa nu e foarte adanca, deasemenea nu mai auzisem de radiator spart cu gheata (*caine, ciori sau crengi, am auzit). Afara erau 4-7 grade de cateva zile si gheata nu tinea un om pe ea spargandu-se usor. Si uite ca in 2-3 metrii, gheata sparta s-a saltat, a fost mai groasa, a trecut peste scut si s-a infipt in radiator. O eroare de 5cm care sa imi fie invatatura de minte. Legat de proiectoarele de ceata, alea ies si daca le infigi in morman de zapada.

Norocul meu ca nu am presupus ca vaporii de abur nu sunt de la toba si am simtit ca erau mai intepatori, putin iuti, si am verificat imediat radiatorul. Altfel fiind cap de coloana ma prindeam doar cand se aprindeau becurile prin bord sau vibra radiatorul iesit din suporti. Ca fapt divers aditivul meu MoS2 de ulei e ideal pt iarna si un minim de extra proptectie daca ai ramas fara racire sau ulei (*Wiki - MoS2 is often a component of blends and composites that require low friction because it retains their lubricity even in cases of almost complete oil loss, thus finding a use in critical applications such as aircraft engines).

Regula: Daca trebuie sa treceti prin balti mai mari iarna, e bine ca un pasager, daca poate, sa treaca pe celalalt mal si sa monitorizeze masina iar daca gheata trece peste scut faca semn sa nu se riste trecerea. Daca gheata e groasa si chiar trebuie sa treci mai bine te bagi cu spatele, altfel risti ca un sloi sa iti sara si infiga in radiator. Daca esti singur si se rupe gheata, mai bine dai cu spatele. Hope it helps

Link film: https://www.facebook.com/groups/Duster.Trails/permalink/902882453211825/

Gheata.png

Editat de Cain
  • Like 2
  • Trist 3

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bravo ca esti genul de om atent la detalii, ca ai verificat radiatorul inainte sa faci vreo belea mai mare. Am intuit bine ca e destul de expus radiatorul/intercooler'ul.

 

Sunt mult mai linistit la impins zapada/gheata de cand mi'am cumparat capac de protectie pentru grila inferioara ( marca Heko - PL ) .

Ex :  https://www.autolux.ro/images/thumbnails/500/500/detailed/554/masca-radiator-dacia-duster-4899-4.jpg

 

In sezonul cald o sa vad ce fac, nu intentionez sa'l las montat. Dar macar de gheata infipta in radiator am scapat :grin:

 

Editat de teriaksun

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am eu in plan sa concept si produc o husa cu kevlar dar cu aerisiri pt radiator si motor.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toti dusteristii.Si eu am facut ,de cand am luat masina ,doua astfel de protectii radiator.

-una din tabla expandata cu ferestre in romb de circa 5 mm pe care o folosesc primavara,vara,toamna ca protectie impotriva

depunerilor pe radiator si interculer(muste,fluturi,pasari,etc.Tabla am cumparat.o de la

mag.Merlin Leroy ,am decupat.o si am vopsit.o negru mat.

-una din plastic transparent pe care o montez iarna la temperaturi sub 0 grade.Motorul se incalzeste mai repede si lucreaza mult mai bine.Intra destul aer prin grila de sus.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@SANDU ai 1-2 poze drept exemplu ?  cu modelul de iarna/ modelul de vara

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a spus cine a fost acolo intr-o discutie avuta  pe topicul de pe facebook,ca si daca avea protectia din link sau una homemade din parchet (vezi topic pe forum) de iarna,la faza aia zburau si tot la acelas  deznodamant se ajungea!Acolo era nevoie de un bullbar mai destept.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ SANDU de ce te mai complici sa le tot schimbi?Eu o pun pe cea din plastic stock de iarna,direct peste aia de vara din aluminiu.

Editat de 22DCI

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am o poza cu protectie radiator din tabla expandata.La fel este si cea din plastic transparent de 4 mm grosime, cu patru gauri de prindere de 5 mm, la 80 mm de cele doua capete.Prinderea se face cu soricei din plastic.

Nu pun protectie peste protectie datorita greutatii,jocului care se formeaza cat de cat,dar si frecarii.In 2 min.o dau jos

Am sa revin cu poze cu protectia din plastic

20171231_121928.jpg

20180107_160004.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...