Sari la conținut

Duster One


Postări Recomandate

Sper sa rezolvi eu am prestige 1.5 4x4 ridicat in  29 aprilie am aprox 9500 km si pana acum in afara de un buton blocat, nu am sesizat altceva. Sper sa rezolvi cat mai repede.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 39
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare,  Astăzi am 1000 km cu noua jucărie ... după pățanie cu pachetul legislativ și covorașele (rezolvată pana la urma cu voucherele acordate de Dacia și scuzele de rigoare) pot face câteva c

Când nu se citește manualul... -HJD-ul(Duster ph3) vine cu medianav generație 3(EVO), identic cu cel generație 2(EVO) de pe X79 ph2(Duster ph2) -recunoașterea vocală/comenzile vocale merg do

Asta demonstreaza inca o data ca nu era stricata, ci pur si simplu asa face ea. Nu-i normal insa nu se rezolva nimic schimband-o cu o alta identica, doar daca intre timp se-apuca aia s-o reproiecteze.

Posted Images

Sirenajul ce apare la viteze de croaziera de peste 90 km/h nu vine din cutia de viteze propriuzisa ci de la un pinion din unitatea de transfer a puterii, aflata in prelungirea diferentialului puntii față, la variantele cu tractiune 4x4, mai exact din zona incercuita cu galben sau indicata cu sageti rosii. Pe forumurile franceze se discuta mult despre asta. Pare a fi o problema de proiectare care insa nu afecteaza fiabilitatea, iar momentan nu exista rezolvare.

 

 

Duster CV 4x4.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O fi sau nu o problema de proiectare ... nu am de unde sa știu .... știu doar ca am un prieten cu duster one, la fel ca al meu care nu are sirenaj .... am condus 3 -4 dustere model 2014 si 2016, in afara de la meu si știu un lucru ... nu au aceasta problema, care pe mine ma deranjează rau de tot, îmi da dureri de cap la viteza de croaziera. dacă știam înainte de posibilitatea apariției sirenajului nu mai cumpărăm duster, deși de cele vechi cu care am făcut cam 20.000 km. am fost incatntat si in Off road si in afara. cele vechi (PH1) aveau alte hibe (dop aer condiționat, plouat in interior usa spate, baterie moarta după 2 luni) care sincer, nu erau așa deranjante si care au fost rezolvate, dar nici un sirenaj.

Nu știu cum or fi alea de afara ... dar sunt curios, dacă toate au aceeași problema, cum scot capul in lume. E frustrant când dai aproape 19.000 de euro si ți se spune .... ghinion .... așa “face toate”. Când am sesizat problema cu sirenajul am început si eu sa fac săpături, îți dai seama, (chiar aici am văzut un filmuleț postat de cineva căruia ii multumesc pe acesta cale) .... si am observat ca diverși ziaristi de specialitate care au făcut test drive cu mașina ori au băgat sub preș sirenajul ori sunt atât de nepricepuți încât nu l-au sesizat. Nu cred in teoria conspirației dar .... prefer sa ma opresc aici ...

update .... sirenajul din filmuleț e aproape nesesizabil fata de ce am eu .... 

In afara de mașinile de servici enumerate mi-a sus, am avut Dacia 1310 , un Peugeot partener vreo 2 ani si înainte o Dacia logan 1.5 dCi 85 cp (8 ani) de care am fost foarte mulțumit, ținea cu casa  ...

Oricum, singurele opinii pertinente legate de sirenaj le-am citit aici (va multumesc) si pe încă in forum .... in rest sunt satul de aplaudaci care nu vor decât sa iasă in fata .... poate primesc o mașina de test, poate pică vreo afacere ceva ...

Dacă nu ar fi avut problemele astea (sirenaj, CB blocat) era mașina perfecta pentru mine, si cred ca si pentru alții  .... dar luând in calcul modul in care știu sa comunice cei de la Dacia cu clienții ma declar înfrânt .... 

Îmi cer iertare dacă am plictisit sau supărat pe cineva cu problemele mele ... dar va asigur ca sunt reale ...

PS .... am rămas dator la capitolul poze ....

Va voi tine la curent, dacă voi putea, cu ce va urma .... 

Regards!

IMG-20180609-WA0023.jpeg

20180506_131907.jpg

Editat de Ursu120
Sirenajul din filmuleț e mult sub ce “scoate” a mea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Țiuitul e prezent la toate modelele 2018 si 4x4. Incepe sa se simta la 90 km/h insa deranjant, dar nu exagerat, devine la 110 km/h. De la 130 in sus nu se mai aude. Totul tine mai mult de perceptie si de importanta pe care-o da fiecare fenomenului..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu doar mi-am pierdut timpul sa descriu fenomenul si cauza, pentru cine-i interesat sa afle. La fraze de consolare nu ma pricep. E treaba fiecaruia cum interpreteaza si ce face.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru post, crede-ma ... important e sa rezolvam aceasta nonconformitate ... 

Ce nu inteleg in schimb este solutia de tip "ghinion asa fac toate" si "asta e". Nu cred ca asta ar trebui sa ne defineasca .... resemnarea ca suntem pagubiti!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...