Sari la conținut

Duster 2, 1.5dci 4x4


Postări Recomandate

Va salut pe toti!

De azi sunt posesorul unui Duster descris in titlu, versiunea comfort, fara alte extrasuri decat culoarea (deci fara tableta aia  de navigatie si toate cele legate de ea). Sunt bucuros, normal, dar inca sceptic, daca a fost cea mai buna alegere pentru ca nu am facut decat 15km cu el. Am avut de ales intre un Freelander 2 in garantie inca un an, 2013, 185mkm la 12000euro, un Subaru XV nou (benzinar aspirat de 2l) la 27000 si acest Duster la 17400. Am ales Dusterul dupa ce m-am dat cu toate in test drive. Freelu mi se parea ca tangheaza in afara orasului pe sosele ok si avea dezavantul celor 180mkm, XV e putoare , motorul suna ca la Porsche dar el abia se misca (cuplul este mult prea mic), Dusterul m-a surprins, foarte placut!

Mentionez ca am avut foarte multe masini de toate tipurile si acum conduc un pajero scurt 2.5tdi cu blocanti mecanici (central si spate) pentru offroad, si un Audi A3  2011, 150cp  (cca , ca e mapata) 2.0 TDI deci o sa va pot, sper, da, in timp, informatii comparative, zic eu, interesante.

Primele impresii la condus sunt foarte bune, nu se compara cu Audi-ul, dar nici la ani lumina nu e, in schimb bate Pajero-ul pe asfalt fara probleme! Interiorul e ok, usile se inchid ca la o masina, portbagajul si capota au tampoane din cauciuc reglabile pe inaltime (super idee), pentru a le face sa se inchida fara joc. Am avut Dacii incepand cu 1100, asta e prima care se poate numi masina si nu doar Dacie dpdv comfort. Soundul e de caca, dar nici nu ma asteptam la Bose. Navigatia o fac de pe telefon, deci nu vad rostul monitorului aluia care nu are sistem de operare de nici un fel, e fix un monitor. Scaunele se regleaza mecanic, tre sa fi un pic hotarat, dar e noua masina. Cel al soferului se regleaza si lombar, wow!. Radioul are USB si Jack, super suficient, si deasupra lui e o zona in bord, ca o terasa, cauciucata, pe care poti tine telefonul, super practic. Are scrumiera mobila, cu capac, excelenta, iuhuuuu!

Gume Conti cross contact, nu stiu cum se comporta inca, nu le-am purtat niciodata. Jante otel stilizate care arata bine, au si niste capace care imita blocantii, din plastic. Tapiteria foarte faina, la Prestige e si mai si. Treapta 1, in continuare scurta, pentru offroad, recomandare in cartea masinii de plecare de pe loc drept in a doua!

In general masina arata mai bine decat in poze, e bine legata, nu are tangaj, nu scartaie, e insonorizata suficient, repet, deocamdata sunt placut surprins dar inca in expectativa, deh sa fie asa de bine la asa un pret? Doamne ajuta!

Revin, daca sunteti interesati, daca nu tac!

Stima

Editat de blindman
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 67
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

home sweet home!

Va salut pe toti! De azi sunt posesorul unui Duster descris in titlu, versiunea comfort, fara alte extrasuri decat culoarea (deci fara tableta aia  de navigatie si toate cele legate de ea). Sunt

Atunci bine Mak, ph3 sa-i ramana numele, desi nu e numai un facelift, dupa mine! Ce am mai observat: daca rezervorul e umplut aproape pana in gat, in serpentine, la deal, miroase a motorina, dar

Posted Images

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara nici un fel de probleme. Asteptam feedback in timp. Speram sa nu mai aibe bolile avute de PH2 la lansare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,sa inteleg ca ai cumparat noul model ? Sau este versiunea cu facelift ? Am platit si eu astazi noul Duster dar tocmai in Martie sper sa intru in posesia lui...

Editat de Cristy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...