Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

acum 1 oră, doli a spus:

lisandru06 cand ai plasat comanda? 

de ce janta de alian este fara anvelopa? rezerva?

Uite toata povestea aici

Ca si sumar: 08 AUG AVANS → 28 SEPT achitare rest avans + contract rci leasing → 04 OCT ridicare masina [dar intre perioara de la contract si achitare i-am stresat telefonic si mesaje pe dacia in fiecare zi] .

Astazi? Sunt un client linistit si fericit. 

Anvelopele sunt de vara si au venit pe jante de tabla fidji. Rezerva este pe tabla dinaia neagra dedesupt dar astazi am montat si jantele de aliaj care au schimbat putin infatisarea :X:X 

 

43157247_2141131755918890_3152743743178670080_o.jpg

Editat de lisandru06
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus zilele astea niste accesorii, protectii aripi, si scuturi. Chestia e ca, la service Dacia m-am uitat sub ea si are cele 3 scuturi comandate dar cand am ajuns acasa si am deschis portbagajul am mai gasit un scut tot de tabla depozitat acolo. Am intrebat dealerul si a zis ca baietii au dat jos scutul cu care a venit initial masina si asta e cel din portbagaj. Eu stiam ca scutul cu care vine masina e de plastic. A pus cineva scuturi si a patit tot asa? Pe accesorii si manopera nicinu mi-a dat factura ceva, si nici nu a trecut in cartea service, a zis ca se trec doar reparatiile....

Iar pt dacia extenso mi-a facut contract pana la urma, a zis ca uitase ca am cumparat inca 2 ani garantie

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot cautat cât Adblue consuma, dar nu am găsit prin specificații. Nici dealerul nu a știut să îmi zică. 

Și eu sunt în așteptarea unui Duster 1.5 blue dCi 4x2. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scrie in brosura Duster de pe dacia.co.uk:

Blue dCi Engines
All-New Dacia Duster benefits from the latest Blue dCi diesel engines which are
equipped with a system to reduce polluting Nitrogen Oxide vehicle emissions by
injecting an urea-based fluid, AdBlue®, into the exhaust system. A dashboard message
will remind you when the AdBlue® needs topping up via specific Adblue filling cap
located next to the usual Diesel fuel filler cap. A full tank of Adblue will last for 6 full
tanks of Diesel.

 

Ar fi interesant de aflat care e dimensiunea rezervorului de Adblue si de facut apoi un calcul, punand 5 lei/litru de lichid.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...