Sari la conținut

Postări Recomandate

Mercedes SLK Amg 2014 Rugină USI si spate ARIPI spate, dus de reparare garanție PE 6 luni dupa bineinteles un reaparut Rugina. Dar nici nu stiu nimeni Stim doar ca masina Nemteasca de la mama ei merge si fara motor si fara benzina.

Editat de BigFoot
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Verifica-ti Dusterul peste doi ani si vorbim atunci....pe unde a ruginit si crapat vopseaua scrie pe forum.Ce masini produc fritii nu m-a interesat niciodata,sunt fan al marcii AR.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

22dci? Oare si modelul Nou sa fie la fel rugina si vopsea?? M.ai speriat un pic. Am vazut k e m.ai bine antifonat. Nu stiu ce sa m.ai zic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nu e chiar asa de grava situatia...doar evacuarea care e din tabla de doi bani rugineste intr-un an cat la altii in 10,restul de locuri pe unde mai apar puncte de rugina,pe dedesupt,nu afecteaza si se rezolva relativ usor...idea e ca arata nasol si da motive de discuti aiurea.La vopsea nu stiu,dar daca au vopsit si la asta nou peste mastic dat cu pensula aiurea,atunci s-ar putea sa apara fisuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mersi 22DCI. Nu se gasesc alte tobe m.ai calitative? Ai idee ceva gen inox cum punea parintii nostri pe Dacia 1300?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa ganditi realist ,cand te costa o piesa / mai multe cat o iesire in club ,cred ca merita achizitia unui Duster chiar daca rugineste repede .Din 2010 pana si Mercedes si BMW construiesc masini din care se castiga pe partea de service mai mult decat din vanzare ,asa ca...

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ BigFoot Nu stiu ca nu m-a interesat....poate nici nu merita una de inox la cat costa una de rahat de origine,dar ideea era alta...sa nu ai probleme de genul asta intr-un an de folosinta fara zapada la o masina noua...dar mai ales ieftina,de doar 17-20 mii de coco! ;)

Editat de 22DCI
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pt posesorii 1.5 dci edc am inteles ca cutia edc are functia Hill Start Assist si functia de demaraj specific (crawling) prin care masina se deplaseaza cu viteza redusa in momentul cand se elibereaza pedala de frina. Aceste informatii le-am gasit postase la vecinii nostrii - pe site dacia.md la prezentare _duster cutia de viteze edc

Editat de fintex
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...