Sari la conținut

Postări Recomandate

Stai sa ne intelegem ...numerele rosii sunt provizorii, valabile 90 de zile si i-ti da posibilitatea sa circuli cu masina pe drumurile publice din Romania pana in momentul in care o inmatriculezi in circulatie.Cand ridici masina nu ai, cel putin la noi, toate actele necesare inscrierii.Astfel esti nevoit sa circuli cu numere provizorii.Dealerul este un intermediar care vinde un produs (autoturism) catre o persoana fizica sau juridica si nu o poate inmatricula un numele cumparatorului.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Am si eu o intrebare legata de inmatriculare... Odata ce am primit masina de la dealer, cu numerele rosii, tot ei se ocupa si de inmatricularea definitiva? Sau treubuie sa ma ocup eu de inmatricularea definitiva?

Eu am numere preferentiale, pe care le am acasa, de pe masina pe care am vandut-o...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Odată luată mașina de la dealer cu numere roșii, tu trebuie sa te ocupi de înmatriculare cu numere definitive. E posibil sa îți facă dosarul contra cost, dar la politie și taxe și impozite tu mergi. 

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 8 ore, doli a spus:

Si eu tin masina in garaj noaptea dar au obiectat cei de la Allianz Casco.

Aropo de numere rosii:

din experienta voastra cat de repede pot pune numere definitive,

avind in vedere ca nu ai voie sa iesi din RO cu cele rosii?

Cam cat dureaza birocratia in acest caz?

Nu stiu in zonele dezvoltate, la mine la țară durează  între 2 și 4 ore. Depui actele la ora 13 și iei numerele la ora 15. Talonul vine prin poștă cam în 5 zile..

Acum 5 ore, doli a spus:

In acest caz de ce as mai platii numere rosii si dovada de circulator provizorie. 

Pierdere de timp si bani, in cazul meu, corect?

Fiindca CIV-ul vine după ce semnezi recepția. Exemplu personal de cretinătate inconștientă finalizată fericit: achitat integral Mazda si semnat recepția la dealer Bacău,  ridicat apoi dupa două săptămâni una bucată mașină nouă  cu numere definitive, s-a ocupat el de toate. Dar a fost o situație specială,  mașina aia mi-a sucit mințile,  acum n-aș sfătui pe nimeni sa dea 35000 în avans..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am primit cartea la doua zile după ce am luat mașina , dar am ales sa o înscriu in Ianuarie. Facturile au venit cam la 2 săptămâni prin curierat . Am primit numerele roșii de la Dacia și am mers la dealer cu ele .. de înscris definitiv , logic , ne ocupam noi, proprietarii. V-am scris acum câteva zile de câteva opțiuni , sincer , activarea senzorului de ploie face toți banii . Pentru cornering am făcut deoarece nu prea vedeam la curba de 180 grade pe Bran unde sunt cu roata din dreapta .. in sfârșit cam asta am făcut eu pana acum .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
3 minutes ago, Pro said:

Eu am primit cartea la doua zile după ce am luat mașina , dar am ales sa o înscriu in Ianuarie. Facturile au venit cam la 2 săptămâni prin curierat . Am primit numerele roșii de la Dacia și am mers la dealer cu ele .. de înscris definitiv , logic , ne ocupam noi, proprietarii. V-am scris acum câteva zile de câteva opțiuni , sincer , activarea senzorului de ploie face toți banii . Pentru cornering am făcut deoarece nu prea vedeam la curba de 180 grade pe Bran unde sunt cu roata din dreapta .. in sfârșit cam asta am făcut eu pana acum .

Cum ai activat senzorul de ploaie? Exista vreo posibilitate sa o fac eu, sau e musai sa ma duc la vreun "hacker de masini" care sa mi-l activeze? La fel m-ar interesa si partea de cornering...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se face cu laptopul , nu pot sa îți recomand dar cred ca se găsește dacă o sa  cauți bine de tot :) . Trebuie cineva specializat pe așa ceva , singur nu..

Editat de Pro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 26 minute, Pro a spus:

Se face cu laptopul , nu pot sa îți recomand dar cred ca se găsește dacă o sa  cauți bine de tot :) . Trebuie cineva specializat pe așa ceva , singur nu..

Salutare!

Poti detalia raspunsul? Ideea e daca se face din laptop si ai facut-o singur ne poti indruma. La fel si daca te-a ajutat o persoana autorizata sau nu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...