Sari la conținut

Postări Recomandate

Si pe mine m-au luat pacalicii nostri cu vrajeli si abureli de doi bani acum doi ani...i-am salutat din mers si am apelat la altii mai seriosi,care in cateva zile  mi-au livrat masina in configuratia dorita acasa si gata inmatriculata! ;)

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Eu zic ca atunci cand cumperi trebuie sa ai incredere in ce scrie pe site, nu in ce spune agentul de vanzari. Daca sunt diferente ceri o clarificare pe e-mail de la Dacia dar si de la mai multi dealeri. In luna ianuarie, conform site-ului Dacia din Romania, nu s-a putut comanda 1.6,. Daca un dealer ti-a incasat banii este deja o problema - a lui dar si a ta! Oficial au fost probleme cu omologarea - la noul Duster s-au luat in considerare si noxele din traficul real. Sa stii ca indiferent de modul in care achiti tu masina (integral, rabla, rate, leasing) Dacia primeste toti banii, atunci de ce sa faca diferenta?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ultimele informatii "oficiale" 1.6 4x4 este in proces de omologare la RAR si teoretic in maxim 2 luni va putea fi comandat (atat a durat omologarea pentru 1.6 4x2).

@abc, stiu ca variantele de echipare difera de la o tara la alta dar totusi este vorba despre o motorizare disponibila pe Ph2 de ceva timp sub norma Euro 6. Daca trebuie re-omologat ar fi normal ca acest lucru sa fie facut inainte de lansare. Oferta in momentul de fata mi se pare destul de slaba, un 1.5 ce nu prea se preteaza la distante de 10km intre locul de munca din oras si dealul pe care stai si un 1.2 de o complexitate comparabila cu cea a 1.5. "Culmea" e ca aceasta versiune este disponibila in alte tari dar in Romania trebuie sa insisti putin ca sa afli ceva despre ea chiar daca agentul de vanzari iti spune sa vii in ziua X ca se poate. Probabil ca toti cei care asteapta acum un 1.6 stiu de aceasta motorizare de la agentul de vanzari.

Cat despre site-ul Dacia vs agent de vanzari, ambele parti trebuie sa ofere aceleasi informatii, cand mi-am cumparat Ph2-ul a trebuit sa merg de cateva ori in reprezentanta sa semnez diverse acte, n-am comandat direct de la Dacia si n-am gasit masina la usa. Si banii se vireaza in contul Dacia (sau Renault Romania, nu mai stiu) deci e putin ciudat sa incasezi banii pe o masina pe care momentan n-o produci. Nu e chiar un track-day car produs in 100 de exemplare.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat ieri un Duster 1.5 dci 110Cp 4x2 Confort cu ceva optionale. In total 14800 Euro . Reducere 1500 rabla si 500 discount Dacia pt programul rabla. Termen de livrare 2 luni.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am o rabla pe numele meu nu stiu daca se pot tranzactiona, dar cred ca va fi la fel ca anul trecut. Am ales versiunea Confort cu Media Nav (pentru computer de bord color) jante aliaj pe 16 ,keyless go si senzori parcare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...