Sari la conținut

Piese Si Componente Dacia Duster Schimbate In Garantie Cu Costuri 0


Postări Recomandate

Salutare,

 

 

Deschid acest topic pt a avea o statistica reala din partea posesorilor de Duster cu privire la piesele si componentele care au fost schimbate in perioada de garantie, astfel putem folosi aceste date si putem trage concluzii asupra pieselor ce "pica" cel mai des, de asemenea in ce intervale de timp sau kilometri.

 

As avea rugamintea sa specificati fiecare piesa si kilometrii la care au fost schimbati impreuna cu simptomele avute.

 

Simptom: zgomot / bataie tren rulare fata

Cauza: cap de bara stanga fata

Kilometri: 24600

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 16
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare,     Deschid acest topic pt a avea o statistica reala din partea posesorilor de Duster cu privire la piesele si componentele care au fost schimbate in perioada de garantie, astfel putem fo

1. Piesa: maciulie piele schimbator viteze 6 trepte.

 

Simptom: S-a matuit partea argintie unde sunt scrise cifrele

Cauza: necunoscuta, nu port inel sau verigheta pe mana dreapta, poate tin prea mult mana pe schimbator :), transpiratie acida? :ahappy:

Kilometrii: prima data la 19.000 km a doua oara la 36.000 km, acum am 83200 km si se prezinta perfect, a 3-a maciulie. Schimbate pe garantie.

 

2. Piesa: tubulatura plastic care vine de la turbina si intra in intercooler.

 

Simptom: dupa 10.000 km "transpira" cu ulei la imbinare (este din 2 bucati tubul respectiv si se imbina chiar desupra motorului, cei cu PH2 DCI stiu despre ce este vorba)

Cauza: semeringul de la imbinare de toata caca-oa :)

Kilometrii: 10.000 km schimbata, dupa inca 10.000 zamuia la loc, am rezolvat-o in regie proprie, am adaugat un oring de cauciuc la imbinare. Schimbarea la 10k km pe garantie. A doua oara nu am mai insistat.

 

3. Piesa: tapiterie piele sezut scaun sofer.

 

Simptom: dupa 70.000 km a inceput sa se crape partea laterala stanga (chiar sub pulpa piciorului stang), cea din piele ecologica (partea centrala este din piele naturala)

Cauza: transpiratia pulpei picioarului in zona respectiva (normal, fiind musama :) ) dar si lipsa de inspiratie de a o da cu servetele speciale sau crema speciala pentru tapiterie de piele. (acum mi-am invatat lectia si o data pe luna o "emulsionez/emoliez" cu servetele speciale pentru piele auto).

Kilometrii: 75.000, schimbata pe garantie.

 

4. Piesa: telescop dreapta spate

 

Simptom: a transpirat un pic (mentionez ca nu curge/zamuie)

Cauza: drumuri "bune" si drumuri in lucru :)

Kilometrii: 82.000, cand vine caldura la primavara pun o pereche noua.

 

In rest mai nimic, revizii, motorina, asigurari, gume ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Piesa: maciulie schimbator viteza.

 

Simptom = uzura 75.000

2.Piesa: etrier spate stanga.

 

Schimbat de service cand am inlocuit discurile fata.

 

3.Piesa:bloc lumini

 

Simptom: la semnalizare dreapta,claxona intr-o veselie

 

4.Doresc sa schimb bateria,dar cica este consumabila si NU face parte din perioada de garantie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

4. Piesa: telescop dreapta spate

 

Simptom: a transpirat un pic (mentionez ca nu curge/zamuie)

Cauza: drumuri "bune" si drumuri in lucru :)

Kilometrii: 82.000, cand vine caldura la primavara pun o pereche noua.

 

In rest mai nimic, revizii, motorina, asigurari, gume ...

 

Ai mentionat 80.000Km? cum naiba ca mie mi-au spus ca doar 50.000km au garantie - esti sigur?

 

Ce am schimbat eu:

Simptom: Buton sonor exfoliat Navigatie

Cauza: necunoscuta - se exfolia cu puncte de dedesubt

Rezolvare: Inlocuit toata Navigatia

Kilometri: cca 55000

 

Simptom: Zgomot fata

Cauza: Bucse bara stabilizatoare (neconcludent)

Rezolvare: inlocuit 2 bucse

Kilometri: cca 56000

 

Simptom: Ulei pe circuit recirculare gaze /

Cauza: O-Ring tubulatura

Rezolvare: inlocuit toata teava

Kilometri: cca 57000

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...