Sari la conținut

Duster Ph2 Laureate 1.6 16V 114 Cp 4X2 E6


Postări Recomandate

Si eu am avut Megane 2 1.6 si in depasiri trebuia sa ii dau peste 3000 de ture ...cutia era foarte diferita ; in schimb la dustre cuplu este jos..nu rste nevoie sa o turezi asa de tare!!big like dacia!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 112
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare tuturor!   Dupa o asteptare care parea fara sfarsit, ieri am intrat in posesia noii masini :frantics: :hyper: - Duster Ph2 1.6 16V 114 CP 4X2 E6. Asteptarea a parut foarte lunga, mai ale

Trece vara, a trecut si concediul. Si cum concediu fara plimbari nu se poate, am alergat putin masinuta prin tara - un total de 1400 km cu un consum mediu, afisat de CB, de 7.0%. Am inceput cu Mo

Gata cu primii 10.000 km. S-a intamplat azi dimineata, pe Calea Grivitei

Posted Images

Indicatorul ala tine cont de sarcina motorului (engine load). Depinde de panta, incarcarea masinii, etc. E pentru mers la consum, linistit. In depasiri te uiti la banda opusa nu la bord :) iar @florinn are dreptate - la talpa grea se aprinde mai tarziu (mai sus in ture).

Si da, masina se invata puturoasa (sau sprintena) in functie de cum o conduci preponderent. Ia scoate-o dupa 1 sapt de gatuiala in oras la vreo 100km de forja si ... vezi cum se misca la venit inapoi ;)

PS. Megane 2 1.6 16v se misca mult mai bine ca Duster cu acelasi motor. Am de-amandoua si le-am dat cox cat am putut, stiu ce vorbesc. Insa nu suporta comparatie, sunt generatii cu norme Euro diferite si masini cu target diferit (setari total diferite ale motorului). De asemenea, sa nu confundam 1.6 16v K4M cu H4M (destul de diferite, mai ales la injectie).

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Indicatorul nu invata stilul de condus - el doar se uita la sarcina motorului (Engine Load) ca sa faca recomandari. Daca o calci mai tare te va lasa sa urci in ture inainte de a-ti indica sa schimbi (pentru a nu da mesaje eronate in depasiri sau alte situatii). Nu te mai ghida dupa indicator decat la mers lejer unde nu ai probleme de trafic (croaziera, trafic lejer, etc).

ECU (calculatorul de injectie) invata stilul de condus. Dar trebuie sa faci ceva zeci sau sute de km mai "in forja" ca sa se re-calibreze, Dumnezeu stie pe ultimii cati km isi face calculele.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Trece timpul, trec si kilometrii. Astazi am ajuns la 12.000, in 11 luni de la achizitionarea masinii.

IMG-20170816-WA0002.thumb.jpg.a4c6febc11273ad1e56c279922ead74f.jpg

Am incercat sa o "alerg" cat mai mult si, in parte, am reusit :-D

Ce nu imi place :

- s-au sters unele litere de pe barele pe de plafon (de pe ambele parti); nu stiu exact cand (am vazut in urma cu aprox 1 luna), probabil de la spalatorie;

concluzia este ca sunt de slaba calitate, sau lipici prost (pentru ca sunt lipite si nu scrise/imprimate direct pe/in bara) si sunt convins ca vine in continuarea ideii de "low cost" (totusi)

WP_20170815_10_00_56_Pro.thumb.jpg.97c0da195a987eb60792267fbe06966d.jpg

WP_20170815_10_00_44_Pro.thumb.jpg.96a514a43cefed2f3f13ce4db231c239.jpg

- cutia de viteze -- nu mi se pare ca s-a imbunatatit vizibil confortul la schimbarea vitezelor; in continuare este zgomotoasa si agata; ca sa intre ceva mai bine, trebuie sa nimeresti schimbatorul de viteze fix unde trebuie; nu-ti da confortul de schimbare lina si fluida a vitezelor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Trece vara, a trecut si concediul. Si cum concediu fara plimbari nu se poate, am alergat putin masinuta prin tara - un total de 1400 km cu un consum mediu, afisat de CB, de 7.0%.

Am inceput cu Moieciu de Sus si Bran:

WP_20170827_19_17_59_Pro.thumb.jpg.092bcaece4814f222296e32ad8610022.jpg

WP_20170827_13_48_49_Pro.thumb.jpg.b9cb6297d1d472c7dbea0fddb55d7009.jpg

apoi Sambata de Sus si Fagaras:

WP_20170828_13_22_57_Pro.thumb.jpg.9928ddc3c2d4c013eb3ab2f79d9213e5.jpg

WP_20170829_11_58_11_Pro.thumb.jpg.68fd1e2eb7633e8d305000795a1c0686.jpg

intorcandu-ne, dupa un popas in Sibiu, spre Targoviste, pe Transfagarasan:

WP_20170830_13_31_00_Pro.thumb.jpg.7756734dff04e3e8ec37dd48759b788e.jpg

WP_20170830_14_05_40_Pro.thumb.jpg.3460705fdab3b1c7e1a3199ba989ab79.jpg

WP_20170830_17_19_24_Pro.thumb.jpg.400f2089609dc602e010a3029f8adfd2.jpg

WP_20170830_16_31_00_Pro.thumb.jpg.95d9522da93de8efafff8f71419cedac.jpg

 

Fara nicio problema pe drum, masinuta s-a comportat foarte bine, trage bine pe serpentine (fara o incarcare prea mare, ca familia nu este grea), fuge acolo unde poti "sa-i dai" (cat permit drumurile de la noi), trecut fara teama prin gropi, peste bolovani, drumuri forestiere (la Sambata de Sus de exemplu, dar fara noroaie).

Si incet dar sigur ma apropii de 15.000 km facuti in aproximativ 1 an. Concluzia? Si la mai mare :-P

 

 

IMG-20170830-WA0003.jpg

WP_20170830_13_02_46_Pro.jpg

WP_20170830_14_19_35_Pro.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...