Sari la conținut

Vibratii suspensie + directie pe viraj


Postări Recomandate

ddalcu

 

stai linistit, pana sa iau dusterul am avut un MCV care facea exact la fel. A tinut 130.000 km fara probleme si nu s-a agravat sunetul. Am lasat gumele un pic mai moi, in rest nimic. Oricum era exagerata un pic presiunea standard. Aveam pe usi trecut 2.6 spate si 2.4 fata. Le-am tinut 5 ani la 2.4 spate si 2.2 fata si a fost ok.

Asa ca un 2 sau 1.9 e ok si la Duster. Sa nu fie mai mica, ca poate creste consumul :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu inteleg de ce puneti 2.2? Pe stick-ul lipit de caroserie scrie 2.0 pe toate (pentru utilizare normala - asfalt). Eu asa am umflat rotile si nu am nici o bataie/vibratie in roti. 0.2 e o diferenta

Cam ce-ar putea afecta (negativ sau pozitiv) o presiune in roti "setata" la valoarea recomandata de producator? 2.0 este presiunea la care toate testele facute cu aceasta masina au iesit exact asa cu

Ceea ce ati observat amandoi (un zgomot asemanator cu roata frecand un plastic) se numeste ASR si este foarte normal in momentul in care una (sau mai multe) din roti are o turatie diferita de celelalt

Posted Images

stai linistit, pana sa iau dusterul am avut un MCV care facea exact la fel. A tinut 130.000 km fara probleme si nu s-a agravat sunetul. Am lasat gumele un pic mai moi, in rest nimic. Oricum era exagerata un pic presiunea standard. Aveam pe usi trecut 2.6 spate si 2.4 fata. Le-am tinut 5 ani la 2.4 spate si 2.2 fata si a fost ok.

Asa ca un 2 sau 1.9 e ok si la Duster. Sa nu fie mai mica, ca poate creste consumul :)

 

Ok atunci, n-o sa-mi mai bat capul cu problema asta. Pneurile oricum le tin la 2.0, ca asa scrie si pe usa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok atunci, n-o sa-mi mai bat capul cu problema asta. Pneurile oricum le tin la 2.0, ca asa scrie si pe usa.

La drum lung cu masina full(personal si bagaje) e bine o cretere cu 10% a presiunii in anvelope.Ajuta la consum si uzura uniforma gume.

Pe off road e cu totul altceva.Acolo recomandare la 1,7 pt a nu afecta mecanica...si refacere la 2 la intrare pe asfalt...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Parca era ceva in manual cum ca sa nu tinem volanul virat la maxim in timpul mersului, ca sa nu bulim nu stiu ce asistent de directie. In aceasta ordine de idei am remarcat si eu niste vibratii dubioase fix in caz d-asta cu virat la maxim, la un moment dat. Nu s-a mai repetat ulterior si nu i-am mai dat importanta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Acelasi zgomot si la mine...cei de la service Constanta stiau despre problema si s-a schimbat caseta de directie in garantie (ieri...), acum ramane sa vad daca se mai aude ceva.

Din ce am rasfoit prin topic sa inteleg ca este posibil sa mai apara zgomotul ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...