Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 39
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

O mică sugestie, dacă nu aveți ph2/nu ați văzut ph2/nu ați văzut documentație de ph2 , nu veniți cu idei de la X79 ph1. X79 ph2 e diferit, ba chiar la euro6 apar foarte multe chestii noi

Recomand cu caldura sa te duci la service, eventual cel la care ai facut revizia. Solutii din astea "pe dat cu parerea" nu aduc nimic bun. Succes   Sent from my GT-I9505 using Tapatalk    

Atunci... verdictul este greșit formulat. Am serioase îndoieli de prezenta unei rezistente pe filtrul de motorina de origine. Singura chestie electrica, e senzorul de apa în motorina și ăla nu se încă

Posted Images

Nu,nu mai am alte fotografii este Euro 5 din 27 Iunie 2015.Are încălzire pe filtrul de motorină,așa mi-au zis.Dar nu aș dori nimănui să treacă prin ce am trecut eu în minutele sau secundele alea!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Ieri am schimbat filtru de motorina( numai cartusu ), este la a 5-cea utilizare carcasa, merge brici, si am desfacut amanuntit carcasa filtrului si nu este nici un incalzitor in el, are o supapa de sens in el, un senzor si cam atat,cine a spus ca are incalzire e dobi..rau de tot!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ieri ... am desfacut amanuntit carcasa filtrului si nu este nici un incalzitor in el, are o supapa de sens in el, un senzor si cam atat...

Nu e imposibil sa existe modele care au asa ceva (diferite de modelul tau)... deci nu te grabi cu afirmatiile :)

 

Ar fi bine daca ar putea colegul cu pățania sa puna o poza cu filtrul lui, cred ca multi suntem curiosi...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...
La 07.02.2017 la 21:23, Nunu a spus:

Azi mi-a luat foc filtrul de motorină din mers.Fum alb gros,oprit mașină,sărit din ea ca ars,dat telefon la Dacia Asistența care au trimis imediat platforma.Verdictul,rezistența care încălzește motorina a străpuns carcasa filtrului.Dar întrebarea e de ce?Nu trebuie să existe ceva care să o întrerupă când motorina ajunge la o anumită temperatură?

post-3226-0-87680500-1486496052_thumb.jpeg

Acceasi problema s-a intamplat si la mine astazi. Mi s-a oprit motorul din mers, fara vreun martor aprins in bord. Am ridicat capota, miros puternic de ars si putin fum din zona filtrului de motorina. Am dat la automat, fara sa mai porneasca motorul. Am inceput sa amorsez sistemul de alimentare cu 'para', dupa ce am pompat de vreo 5 ori a inceput sa tasneasca motorina prin capacul filtrului. Am pus contactul, la fel se intampla, tasneste motorina si iese fum din filtru.

Duster PH2 1.5dci Euro5, 4x4, 2015, 123000 km, aproximativ 9000km de la ultima revizie, nu a fost inlocuita niciodata carcasa filtrului de mototina, numai elementul filtrant din interior la fiecare revizie

Editat de mihaib27
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut, foarte grava problema, asa am patit si eu(Duster PH2 1.5dci Euro5, 4x4) la cateva zile dupa revizie...carcasa filtru de motorina spart...posibil se rup conductele care ies din capac, nu stiu sigur ca nu am vazut piesa inlocuita. Ar fi bine de stiut daca este o problema la capac/carcasa, sau o problema de demontare/instalare("dorel":nervos).

Editat de mikail
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu se pune problema de greseala de montaj, avand in vedere ca am rulat 9000km de la revizie. Conductele erau la locul lor din cate am putut sa-mi dau seama, pur si simplu este o slabiciune a carcasei (capac). O sa fac oricum o poza cand il voi demonta pe cel vchi sa se vada unde a cedat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...