Sari la conținut

Nivel lichid de racire-termostat de vina?


Postări Recomandate

chiar si dupa ce resetez, imi consuma undeva pana in 6l /100km! pana la bucuresti si inapoi consum, dupa CB, intre 26 si 28litri poate cateodata si 30litri dar asta numai cand la intoarcere spre galati merg cu peste 120km/h! eu merg mai turat nu pentru consum si pentru a face arderea mai completa....!Dar nu uita eu am 4X2!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 31
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Si cat consuma in maniera asta de condus? La mine daca trec de 2100 rot/min consumul creste simtitor. Daca merg cu 2500/3000 rot/min. consumul creste functie de temperatura (ambientala), de la 7,1 la 9,5 chiar 10,5 (fara accelerari in "tromba"). Daca merg pana la 2000-2100 (la aceste valori schimbare treapta de viteza) pot scoate la vremea aceasta (cald) consumuri intre 6,2 -6,6. Cele de mai sus sunt observate la mersul in oras.[1,5 dci, 4wd]. Nu stiu cum au scos consumurile acelea cei de la Dacia sau masina mea are o problema. (consumurile de 6,2 - 6,6 le realizez dupa ce am facut resotare motor, inainte mai jos de 6,9 nu am realizat in nici un stil de condus.

Si eu am aceeasi auto (motorizare/tractiune)si la fel consumul.Asa ca asta este.Oricum la mers pana in 100 Km/h fara demaraje anormale si AC decuplat eu am scos si 5,6 %(drum Pitesti-Vidraru la bord 2 pers fara bagaje)iar la A1+A2 cu vit medie de 120 Km/h (reprize scurte de 130) am scos prin februarie 6,8% :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am aceeasi auto (motorizare/tractiune - mariusjo)si la fel consumul.Asa ca asta este.Oricum la mers pana in 100 Km/h fara demaraje anormale si AC decuplat eu am scos si 5,6 %(drum Pitesti-Vidraru la bord 2 pers fara bagaje)iar la A1+A2 cu vit medie de 120 Km/h (reprize scurte de 130) am scos prin februarie 6,8% :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Si eu am aceeasi auto (motorizare/tractiune - mariusjo)si la fel consumul.Asa ca asta este.Oricum la mers pana in 100 Km/h fara demaraje anormale si AC decuplat eu am scos si 5,6 %(drum Pitesti-Vidraru la bord 2 pers fara bagaje)iar la A1+A2 cu vit medie de 120 Km/h (reprize scurte de 130) am scos prin februarie 6,8% :)

Nu mă deranjează consumul, dar mă enervează datele comunicate de Dacia si de unii colegi de forum . Dacia are motiv sa comunice consum mai mic decât real, dar colegii de foum? Le pune altcineva motorina consumata in plus fata de ce scriu?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ai perfecta dreptate! Am citi si eu pe aici, niste consumuri extraordinare. Eu, cu 1,5, 4x2, 110 cp am scos mergand "batraneste" un anemic 5,8 l. Exact cu aceste probleme se confrunta si baietii de pe forum logan, atat benzina cat si motorina.

De altfel, cand pornesc la drum, calculez din start 6 l/100 km. Eu conduc dupa ureche, nu imi place sa aud motorul ca se chinuie, nefiind in stare sa "rupa forta" pe care o gaseste intr-o anumita treapta de viteza, asta insemnand, ca schimb dupa 2500-2700 rpm

Cum la fel, pentru fosta Dacia Logan benzina, calculam din start 7,5 l/100 km

Nu stiu de ce nu se spune o parere apropiata de adevar. Cifrele din fabrica sunt intentionat sau nu eronate.

Dar cred ca depasim sfera topicului

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 6 months later...

Referitor la nivelul lichidului antigel, mare atentie la acesta sa nu scada sub minim deoarece eu am patit-o sa scada sub minim fapt pentru care masina a intrat intr-o protectie (martorul luminos al bujiilor-incandescente aprins) si nu o puteam tura mai mult de 1800 rot/min la prima benzinarie am oprit si am completat cu lichid antigel pana la nivel maxim si surpriza masina se tura fara probleme.

Mentionez ca nivelul scazut s-a datorat golirii si reumplerii sistemului de racire la service deoarece anigelul nu era corespunzator, dupa operatiune mecanicul care s-a ocupat de masina mi-a lasat un litru in plus pentru completat

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...

Dau eu un raspuns referitor la indecizia indicatorului de temperatura motor, asa cum am primit-o de la service.... Problema (daca e s-o numesc asa) am observat-o intr-o iarna la 2 ani de la achizitie-4X4 Laureat benzina (nici macar nu pot spune ca era frig afara).... Am suspectat si eu ca ar putea fi termostatul sau un senzor defect asa ca m-am prezentat la concesionar, i-am explicat situatia si HelpDesk-ul m-a trimis la o diagnoza computerizata (fara bani) de unde masina a iesit oglinda, fara erori si in parametrii de functionare. Electronistul/inginerul m-a asigurat ca nu am nici un motiv de ingrijorare deoarece modelele noi de motoare (Euro5 in cazul meu) au alti parametri de functioare, relativ la cele vechi (Logan 1.4 bnz 2005 la care ingheta in 4 linii indicatorul respectiv) si daca nu am observat Dacia/Renault (dar nu numai, asta am observat si eu dupa ce mi-a atras atentia) nu mai afiseaza temperatura motor, ca sa nu panicheze populatia :) . La o saptamana am repetat diagnoza si mi s-a dat acelasi raspuns asa ca am lasat-o balta, respectiv nu ma mai uit la liniile alea.

Partea simpatica, si relativ off-topic, este ca la acea diagnoza am reusit sa-mi activez blocarea automata a usilor peste un prag de viteza (in carte scria ca stie dar in practica nici vorba). In soft am vazut cele 2 optiuni inactive, le-am activat (cu inginerul diagnostician) si cand spun asta ma refer strict ca i-am spus lu' nenea inginer sa bifeze cele 2 optiuni (adica o bifa si un NON->OUI) sa-mi rescrie parametrii in CB. Omu mi-a multumit frumos ca a invatat si el ceva nou si am plecat... Merita mentionat ca vocea clientului atotcunoscatoare mi-a explicat suav, inainte de a-mi activa aceasta optiune, ca desi e varf de gama, desi scrie in carte ca s-ar bloca usile automat, de fapt doar cele care merg la export au asa ceva ca cica e diferenta de versiune de soft iar la intrebarea mea de om curios "si cand faceti update de soft si pentru intern" aceeasi voce atotcunoscatoare mi-a raspuns ca nu se face... Hmmmm

Cu bine tuturor

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@pdan, asta cu diferite "optiuni" care de fapt sunt setări de confort ,e general valabila la toate marcile, si tine de dep. de Marketing al fiecarei companii. Sunt niste considerente in spatele deciziei de a activa sau nu activa anumite setari pentru o anumita piata. De exemplu la un Audi A4 cand am intrat in VCDS m-a luat capul cand am vazut cate pot activa de acolo (Inclusiv TPMS!)

 

On-Topic: 1.5 Dci de 110 are marja de nivel de antigel cam 1/2 din nivelul de la min la max in 20.000 km.

Ca sa detaliez puțin: cand am luat mașina, la 20.000km, nivelul era la jumătate, si pentru ca aveam un pitic pe creier, am zis sa fie full. Recent, pe la 41.000km, am verificat nivelul cu atenție, si era tot la jumate, intre cele 2 gradaje, asa ca am întrebat la service si mi s-a spus ca nu e nimic îngrijorător aceasta mica pierdere. E posibil ca vreo conducta sa aiba vreun por, sau vreo garnitura sa nu fie perfect etanșa si de acolo pierderea. De izolat breșa, nu se poate, pentru ca e prea mica, asa ca nu rămîne decît sa completez puțin antigel la fiecare 20.000km pana cînd breșa își va "da arama pe fata" sa zic asa :)

Mi s-a spus ca simptomele lipsei de antigel (sub minim) sunt: vara: mai apar inca 2 liniute la temperatura, in total 6, iarna, cand e mai greu sa sara de 90 de grade: nu mai baga caldura! culmea nu?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...