Sari la conținut

Carenaj Roata Spate - Foarte Fragil - Solutii


Postări Recomandate

Carenajul de la rotile din spate este foarte sensibil, la mine e a 3a oara cand se rupe si de data asta am ramas doar impotmolit si nici macar nu a fost nevoie de tractare, am iesit singur. Stiti daca exista vreun inlocuitor dintr-un material mai maleabil, nu asa casant?

 

Iar primele doua dati am agatat bara spate si abele carenaje au crapat. Dar nu agatat serios, nici macar nu mi-am dat seama. Si aici poate exista vreo solutie, vreun scut care sa nu permita agatarea in cioate de exemplu

Editat de CristiZ
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am cumparat de la novline pentru 2x4 si merita. Se monteaza usor - pe partea dreapta, unde este busonul de alimentare, protejeaza teava rezervorului, nu se face nici o modificare, se potrivesc perfe

Da, se monteaza peste cel original. Am pus si eu de 4x4. La mine ramane un mic spatiu spre buza interioara a aripii.

http://forumduster.ro/topic/2016-16-al-meu/page__st__42#entry44325   aici sunt niste poze cu montajul de pe masina mea

Posted Images

Asta-i noua...!

Am reusit sa sparg carenajele de pe fata... de mai multe ori dar, cele de pe spate sunt la locul lor (cum le-a montat fabrica) de aproape 6 ani...

Ai putea, totusi, sa ne dai ceva mai multe detalii? In ce conditii ai mers ca sa reusim sa intelegem cum s-a-ntamplat?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai primele doua dati am agatat spoilerul in copaci cat mana taieti mai sus de sol, in padure, agatat cumva intre roata spate si caroserie, prin zona aia a nimerit. Acum am ramas suspendat din cauza ca solul era moale, cam peste jumatatea rotilor. Am iesit sinplu, m-a impins cineva. Aici nu stiu cum s-a agatat dar sigur nu erau cioate si nici spoilerul nu a sarit din prinderile trecute ca datile trecute

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Am cumparat de la novline pentru 2x4 si merita. Se monteaza usor - pe partea dreapta, unde este busonul de alimentare, protejeaza teava rezervorului, nu se face nici o modificare, se potrivesc perfect, insonorizeaza si sunt rezistente(abs)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, se monteaza peste cel original. Am pus si eu de 4x4. La mine ramane un mic spatiu spre buza interioara a aripii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...