Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

Cunosc acest aspect! Mai sunt niste "tertipuri" care pot "intari" lipsa legaturii de cauzalitate dintre gpl si mancarea excesiva de ulei. Multe sunt de facut si toate isi au timpul lor! Mersi mult pt sustinere si preocupare tuturor celor "real" interesati!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Sincer, eu urmaresc topicul asta de la inceput.. sau macar de cand a inceput sa aiba o turnura interesanta.

Si mi se pare ca am mai scris si acum cateva sute de posturi cam acelasi lucru: Te sustin sa iti recuperezi dauna, evident, pentru ca e vorba de o gramada de bani, si pentru tine inseamna inmiit fata de cat inseamna pentru Dacia. Si daca au dat-o in bara cu motorul asta (din ce am inteles, in general, au cam dat-o), sa puna mana si sa plateasca.

In schimb, dpdv al meu personal, (si nu o spun cu rautate, avand in vedere luunga lista de modificari pe care am facut-o si eu la masina mea), problema ta majora vine de la faptul ca aici s-au intalnit 2 mentalitati tipic romanesti, respectiv incapatanare si ambitie de ambele parti.

 

Tu te-ai incapatanat sa-ti montezi GPL, stiind ca traiesti in Romania, si ca ai o masina romaneasca, pe care o duci intr-un service romanesc cu mecanici romanasi care probabil isi iau ceva bonus daca anuleaza garantia unui om pentru un bec, de la un patron romanas si el.

Compania, plina de romani simpli, care nu au auzit niciodata de conceptul de "client-centric business" in 2016, s-au agatat cu putere de tertipul asta pentru a reduce niste costuri pe nervii si banii tai.

Tacit, subconstient, ar fi trebuit sa semnezi in mintea ta acest T&C imaginar prin care sa iti asumi ca exista riscul sa ajungi in situatia asta, daca nu joci dupa regulile producatorului.

 

C'est la vie...

 

Ca o paranteza, pentru ca se poate si altcumva, am intrebat si eu la Honda daca, avand in vedere ca masina e in garantie, imi pot schimba DRL-urile cu LED-uri, sau schimba sistemul audio cu ceva cu Touchscreen si mi s-a raspuns exact asa:

"Dl. N., e masina dvs., ii puteti pune ce vreti dvs., dar ca totul sa fie in regula, si ca sa puteti beneficia in continuare de conditiile contractuale ale garantiei si ale garantiei extinse, va rugam respectuos ca orice accesoriu pe care vreti sa il montati, sa il montati la noi, ca sa fie verificat si avizat de electrician." Frumos, nu?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu este vorba de garantie! Viciul de fabricatie sau DE CONCEPTIE este guvernat de cu totul alte principii si cam da peste bot oricarei vrajeli legata de termenii garantiei!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Repet, garantia este una, viciul de fabricatie este alta! In plus, am destula documentatie tehnica a compatibilitatii instalatiei gpl si omologare europeana! De cate ori mai trebuie sa ma justific? Trebuie sa reluam aceste eterne discutii??? Sa stiti ca am tinere de minte si stiu ca deja mi s-a spus ce mi se repeta acum si acum repet aceleasi vesnice raspunsuri! M-as bucura sa mergem mai departe in analiza problemei nu sa trenam pe eterna si fascinanta garantie! Va rog chiar!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate inteleg, tu speri sa castigi prin preverea conform careia clauzele contractuale sau înţelegerile dintre vânzător şi consumator (înainte ca lipsa de conformitate să fie cunoscută de consumator şi comunicată vânzătorului), care limitează sau înlătură (direct sau indirect) drepturile consumatorului, „sunt nule de drept” (art. 22 alin. 1 din Legea nr. 449/2003).

 

Dar sper ca poti demonstra fara nici o indoiala ca viciul era prezent la momentul fabricatiei. Nu prea inteleg cum o problema de etanseitate nu a putut fi observata decat dupa 30.000km (parca) si cum nimeni nu a vazut pana atunci nimic, dar sunt convins ca tu ai toate datele problemei si raspuns si la asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba mai mult decat de etanseitate! Aia deja e bonus! Iar in ce priveste etanseitatea, atata timp cat s-au facut 2 revizii cu ok Dacia si nu s-a observat etanseitatea decat la desfacerea motorului, cred ca nu mai sunt multe de demonstrat!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg ce imi spui tu. Dar chiar nu vad cum se pot separa complet cele doua idei (cea de viciu de fabricatie, si cea de garantie) atata vreme cat garantia este fix pentru treaba asta, sa iti ofere o asigurare pentru viciile de fabricatie!

Si mie mi-a plesnit o cutie de viteze pe A2, cutie care costa la reprezentanta 4500 euro. Masina iesise din garantie de cam 7 luni. De la service mi s-a spus exact acelasi lucru "viciu de fabricatie". Ce era sa fac, sa ma duc la Ingolstadt sa ma cert cu nazistii aia ca nu au fost in stare sa faca o cutie calumea, care sa nu crape imediat cand iese masina din garantie?! Si ei bani cum mai castiga atunci?!

Ma intrebau direct "Garantie?" "Nicht garantie" "Nach Hause gehen, mamalitzki!"

 

Eu vad problema asa din punctul lor de vedere: Au anulat garantia la motor ca ti-ai pus GPL? Daca da, trebuie sa ai un avocat al dracu' de tare cu care sa le demonstrezi ca au dat-o in bara, si ca faptul ca ei au dat-o in bara, nu are absolut nicio legatura ca nu ai adus tu stres suplimentar motorului cu instalatia de GPL.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...