Sari la conținut

Problema Cu Vitezometrul Si Kilometrajul


Postări Recomandate

Multumesc mult pentru raspuns.Mi-au facut cei de la service clip si mi-au spus ca senzorul de viteza este defect.Daca cumpar unul nou,am gasit cu 230 lei .As putea sa il schimb si eu dar acum ma gandesc ca dupa schimbare trebuie sa se umble cu clip sau ddt

?Se inregistreaza o eroare ceva care ar afecta functionarea?Ms.Scuze ca vin cu atatea intrebari

Editat de nicolae09
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ai VIN-ul maşinii, te uiţi în Dialogys, ( voi aveţi acces nelimitat ), şi dai colegului răspuns competent. Spui exact pe unde o ia semnalul de viteză de la roată în TdB.

Posted Images

Teoretic motorul trebuie sa stie ce viteza ai, ca sa taie injectia la frana de motor, etc (spre exemplu, limitarea de turatii am observat ca diferă in functie de viteza de deplasare, plus cine stie la ce alte calcule mai serveste...).

 

Deci io zic ca ar cam trebui schimbat. Sincer efecte foarte grave nu m-as astepta sa fie daca mergi asa cu el, dar ar merita sa vezi de o manopera mai decenta (sau sa vezi cat e manopera la Dacia si sa te duci cu piesa ta) daca nu mai ai garantie. Sau daca iti place si te pricepi sa mesteresti... Succes!

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am montat astazi senzorul.multumesc tuturora pentru ajutor.Cam greu accesul la senzor dar m-am descurcat.Nu m.am gandit sa fac o poza sau sa filmez :) Cand am cumparat senzorul cel de acolo mi-a spus ca una dintre rotile fata citeste viteza prin senzorul abs.Ma indemna sa imi cumpar si un senzor abs:).Am plecat de la magazin si in drum spre casa s-a aprin abs...no asta mai imi trebuie ...Am vrut sa ma intorc inapoi sa iau si senzor abs dar am zis mai bine sa incerc cu senzorul de viteza proaspat cumparat.Dupa ce am pus senzorul de viteza am dat cateva ture si s-a stins si abs-ul..drept urmare problema a fost de la senzorul de viteza.El mia s[pus ca sigur viteza sciteste prin abs...in fine poate o fi la ph2 dar la ph1 de la senzor a fost.Pretul la senzor 200 lei manopera a fost o placere sa o fac singur pe caldura de afara.Stima pentru toti cei care m-ati ajutat.V.am salutat!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...