Sari la conținut

Postări Recomandate

Din ce am mai experimentat eu... la deal / vale ai probleme de a ajunge in varf sau de a reusi sa opresti / controlezi masina si nicidecum de a ramane intepenit, asa ca faptul ca nu trage la deal nu o vad ca pe o problema. Toate momentele cand eram intepenit erau pe teren drept, ca doar de aia baltea apa si nu se ducea de acolo. Zic si io asa... :)

 

Sau esti intepenit intr-un sant pe care voiai sa-l treci, sau ai alunecat lateral si esti cu curu' spre prapastia de langa drum (experimentat fara troliu in dotare, s-a lasat cu suc de morcovi, noroc cu o chinga cu clichet de 10cm latime). Dar in final orice troliu e mai bun decat fara troliu - cat timp il exploatezi in conditii de siguranta.

Editat de dragosb
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

E carantină bre!! Ce tot Lacu Roșu si offroad.. Drojdie aveti pe site-ul ăla?

Salut.  As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road.   Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice. 

Sau esti intepenit intr-un sant pe care voiai sa-l treci, sau ai alunecat lateral si esti cu curu' spre prapastia de langa drum (experimentat fara troliu in dotare, s-a lasat cu suc de morcovi, noroc

Posted Images

Adevarat, macar te asiguri pana vin ajutoare mai puternice, sufa cu clichet daca este din aia teapana cu clichet mai mare este chiar ok pentru asigurare in situatii de kk.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta a fost metoda de extragere, deplasat cate 0.5 m, reasigurat si tot asa.

Mult conteaza sa ai si de ce sa te ancorezi. In Dobrogea, cel putin, in 90% din situatiile in care am ramas blocat nu erea nici un copac in raza vizuala.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca il intrebi pe nea Goagal despre "troliu emag" o sa-ti apara in primele pozitii, iar linkul este:

http://www.emag.ro/t...6/pd/DT2K92BBM/

La cati bani am dat pe el, merita sa vad cum sta treaba. Mai prind putina experienta pt.urmatorul :drool:

 

Eu am facut ceva probe cu dansul si pot spune ca este dependent de scripete.Cat despre utilitate eu zic ca este suficient pentru un Dustarel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Pentru cine vrea sa isi cumpere echipament de recuperare de baza fara un efort financiar prea mare, am gasit preturi bune la magazinele online care comercializeaza echipamente de ridicat - sufele si ochetii sunt foarte OK pt tractare, la preturi foarte bune.

18425307_1577702262253824_1403591760680980032_n.jpg.3d83c6b1b01c9118a4aa67f06950a1f7.jpg

Pentru produsele marcate WLL 2T (Working Load Limit 2 Tone) - sarcina de rupere este de 6 X WLL deci sunt mai mult decat suficiente pentru Duster. Pentru confort psihic sporit se pot folosi cele marcate WLL 3T.

Atentie ca ochetii de WLL 3.25T abia daca intra pe ochetii din fabrica din cauza scobiturilor mici din spoilere 1f642.png:) nu e o idee rea sa ii montati inainte de a intra in traseu, ca sa nu va chinuiti cand masina e deja in noroi 1f609.png

Cateva poze cu ochetii de WLL 3.25T pe masina (ulterior am adaugat o protectie de cauciuc pentru a nu zgaria inutil bara de plastic) + chinga si ochetii de WLL 2T.

18491685_1578923935464990_686309748436977082_o.thumb.jpg.b595df0c05a302ba99046dfebc5d3267.jpg18451806_1578924668798250_9200075682159259035_o.thumb.jpg.93c343e36d836f89e04e71772bcb9916.jpg18489788_1578923328798384_2080025143402106075_o.thumb.jpg.a12aa9c722f8ea9103f8f7951c23ac11.jpg

Daca nu deranjeaza pe nimeni o sa pun niste link-uri utile, intrucat pretul (mai ales al ochetilor) e cu adevarat chilipir curat si consider ca poate ajuta si pe alti colegi:

http://www.toplift.ro/cumpara/cheie-tachelaj-omega-cu-bolt-3-25-to-317

http://www.toplift.ro/cumpara/cheie-tachelaj-omega-cu-bolt-2-to-316

http://www.toplift.ro/cumpara/chinga-textila-cu-gase-2-tone-lungime-6-metri-267

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...