Sari la conținut

Postări Recomandate

Racing Code - Oferta remapare(chip-tuning) Dacia

Oferta este valabila pana in data de 17.12.2015 .

 

1.4mpi +7hp&8Nm - 200lei

1.6mpi +10hp&12Nm - 150lei

1.2 16v + 7hp@7Nm - 350lei

1.6 16v + 12hp&12Nm - 350lei

0.9 tce + 15hp&35Nm - 450lei

1.2 tce + 20hp&45Nm - 450lei

1.5 dci cresterile sunt in functie de versiune - 450lei

 

Cererile va rog sa le adresati direct la: office@racingcode.ro. In limita timpului disponibil am sa incerc sa raspund aici la intrebarile primate din partea dumneavoastra.

Va rog sa retineti ca oferta este valabila doar la modele la care comunicarea se face prin portul OBD, altfel este ceva mai scump.

 

Racing Code ofera urmatoarele servicii:

- remapare pentru crestere putere Power Tuning;

- remapare pentru scadere consum de combustibil Eco Tuning;

- remapare cu usoara crestere de putere combinata cu remapare economie carburant Power&Eco Tuning;

- remapare pentru anulare DPF(filtru de particule);

- testari dinamometrice pe stand profesional de masurare 4x2 si 4x4 marca Mustang.

post-4415-0-01351600-1449771025_thumb.jpg

post-4415-0-47537600-1449771050_thumb.jpg

Editat de SEBASTIAN
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 65
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mda, “1.3 tce cu GPL” tunat  , am citit-o si pe asta  PS: probabil s-a dorit sa se scrie 1.3 TCE GPF, oricum sunt curios cine face chiptuning prin rescriere soft  (eventual si cu vreo 75 euro  )

Nu știi nimic. GPL egal ieftin. Cu soft consum și mai mic( asa zic tunerii)

@Stefz1997, motoarele cu aspiratie naturala pot produce mai multa putere decat cea cu care au iesit din fabrica doar daca se modifica ceva in interiorul motorului.  Simpla modificare a parametrilor de

Posted Images

Ce presupune garantia pe viata a operatiei de chiptuning? Daca masina este resoftata la reprezentanta in cadrul unei rechemari, se ofera remaparea in termeni de garantie, gratuit?

 

Cat costa acea polita de asigurare pentru motor si auxiliare? Ce anume acopera ea, mai exact (planetare/cutie de viteze/disc de ambreiaj/etc)?

 

In costurile ofertei este inclus si testul dyno, masina urmand a fi livrata impreuna cu rezultatele testelor? Echipamentele cu care se efectueaza testele dyno sunt omologate si ceritificate? De catre cine?

Editat de DonQuijote
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Include o garantie a softului, iar in anumite cazuri minclude update gratuity oferit de Racing Code. Garantia este valabila cat timp nu se schimba proprietarul.

Interventia asupra softului, facuta chiar si de reprezentanta exte clauza de excludere pentru garantie dar contra unei taxe modice noi reincarcam atunci cand este posibil softul modificat.

 

Modalitatea de calcul a primei pentru polita respectiva depinde de un lant foarte lung de factori. Aceasta plota o oferim doar la masini foarte scumpe la care si pretul remaparii este pe masura. Se plateste o prima initiala apoi pe an. Include tot ce poate sa fie afectat de resoftare, decontarea se face direct la reprezentanta, acolo unde se face si constatarea.

 

Testarea dyno este posibila si daca rezultatele nu sunt satisfacatoare si acceptate de client, in cazul in care sunt sub ce am declarat, repunem maisna in starea originala si nu percepem nici o taxa.

Cine doreste poate sa beneficieze contracost de testare dyno la masnile resoftate de noi costand 60 Euro la 4x2 si respective 100 Euro in lei la curs BNRpentru 4x4. Acest cost include dublatestare inainte si dupa modificare.

In cazul in care o maisna este in stare tehnica perfecta, asa cum declara producatorul neavand defectiuni si uzuri valorile declarate de noi pot sa fie chiar depasite. Majoritatea softurilor sunt dezvoltate pe dyno.

In multe din cazuri la service softurile pot sa fie detectate in urma unei investigari desi sunt mari sanse sa teaca neobservate la reviziile normale pe perioada garantiei si dupa.

Sigur ca sunt certificate sculele noastre, fiind cumparate de noi din USA si indigenizate legal. Din pacate RAR nu are procedure de cerificare si omologare in Romania dar prin reciprocitate unele din masuratori pot sa fie acceptate ca proba in intanta.

In USA dyno Mustang este singurul dyno ale carui masuratori sunt acceptate in instantele americane.

Cei mai celebri tuneri, producatori de automobile, guvernul American, facultatile de profil sunt utilate cu dyno Mustang.

 

Pentru cine nu stie dyno Mustang poate face mult mai multe decat o masurare de putere si mult mai multe despre el sunt pe pagina lor oficiala.

http://www.mustangdyne.com/update/wp-content/uploads/downloads/2011/03/MD-Police_Speedo_Testers-2010.pdf

Este de retinut ca este un dyno 4x4 cu sicronizare care nu pune in pericol transmisa masinilor 4x4, care in alte cazuri forteaza diferentialul central la maxim.

post-4415-0-86453400-1449786810_thumb.jpg

post-4415-0-05422500-1449786815_thumb.jpg

post-4415-0-64925900-1449786818_thumb.jpg

post-4415-0-05671100-1449786822_thumb.jpg

post-4415-0-32525500-1449786826_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Butonul Eco face multe alte treburi in afara de aia cu pedala. Iti citez din memorie da' parca vad ca intra unu' mai pregatit si iti da cu firma in cap:

 

- modifica (grav) felul in care functioneaza compresorul AC (on-off cycles)

- modifica timpii reistentelor suplimentare pt incalzire habitaclu (asta e simplu de verificat ca se aud releele cand cupleaza ai car atau cuplate)

- modifica timpii luminitelor de prin plafoniera (asta n-am stat sa verific dar parca is mai scurti)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din câte știu harta de pe ECO se poate modifica, astfel poți încărca harta normală pe ECO și cea nouă pe normal.

 

Postul 1 incomplet: 0.9 tce + 15hp&35Nm - 450lei

 

E5 90CP@5250rpm și 135Nm@2500 rpm ajunge 105CP@ X rpm și 170Nm@ X rpm

E6 90CP@5000rpm și 140Nm@2250 rpm ajunge 105CP@ X rpm și 175Nm@ X rpm.

Cutia de pe TCe JH3 duce doar 160Nm.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...