Sari la conținut

Schimbare Ceas De Bord Duster


Postări Recomandate

  • 7 months later...
  • Răspunsuri 38
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut, Tocmai ce am primit GF890 crom, la pachet cu senzorii GF801 si programatorul GF910. Urmatorii pasi: - studiat documentatia (in rusa) si cu ajutorul unor colegi, sa ma dumiresc

Completări: La ruși ph1 arăta cam așa poza 1 iar ph2 ca în poza2.   Soluția cea mai elegantă nu și cea mai ușoară poza3, TdB de X98(Clio4) e plug&play electric, fizic mai trebuie convins și nec

Am primit raspuns de la rusi. Pentru PH2 trebuie modelul GF891 care este in prezent in teste. Se anticipeaza inceperea productiei de serie in Iunie anul viitor.

Posted Images

Salutare din nou,

Din pacate, am decis sa nu mai continui acest proiect pe Duster-ul meu (prafuila e pe cale sa se pensioneze).

Kitul complet (si nou), este pus la vanzare aici (ceas board GF890 ph1, programator GF910 si kit senzori parcare GF801)

https://www.okidoki.ee/item/ferrum-dashboard-instrument-cluster-set-renault-dacia-duster/8090574/

GF 890 (Instrument Cluster Chrome)
http://ferrum-group.ru/products/110

GF 910 (Programmer for software update of GF890) - limba rusa default, dar am versiune si in Engleza (GF890_3_01En.enc)
http://ferrum-group.ru/products/115

GF 801 (Parking kit with sensors)
http://ferrum-group.ru/products/69

Pentru cei interesati, desigur pretul se poate negocia iar kitul complet il pot aduce/trimite in Ro.

Cu stima.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

@alexis, sa ne dai de stire cand faci achizitia PH2.

Pt mine, Dusterul meu e istorie ... acum posesor Suzuki Vitara 4x4 1.6.

Pacat ca am investit ceva bani pentru tuning (si urmeaza sa le vand):

- vechiul radio-cd cu mp3 doar

- faruri ceata cu led-uri si daylight

- si bineinteles PH1 dashboard de la Ferrum

 

Toate cele bune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Am un Duster 2 (sau ph3) cu bord cu afisaj de culoare albastra ,,pe jumate'' .

Credeti ca e posibil sa inlocuiesc acest bord cu unul cu afisaj mare de culoare neagra ?

As dori sa fac modificarea asta pentru ca am vazut ca cel mare afiseaza temperatura, cruise control - concomitent cu alte date etc .

Va multumesc !

schimbare bord duster 2018.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...
La 01.02.2019 la 8:55, dorind a spus:

Am un Duster 2 (sau ph3) cu bord cu afisaj de culoare albastra ,,pe jumate'' .

Credeti ca e posibil sa inlocuiesc acest bord cu unul cu afisaj mare de culoare neagra ?

As dori sa fac modificarea asta pentru ca am vazut ca cel mare afiseaza temperatura, cruise control - concomitent cu alte date etc .

Va multumesc !

schimbare bord duster 2018.jpg

Si eu sunt interesat de o astfel de schimbare dar din ce am citit tot pe forum aici se pare ca trebuie remapare, nu este doar "plugin" . Dar daca este cineva care a reusit poate ne lumineaza si pe noi :)

sau macare sa poata stinge albastrul ala turbat care nu are ce cauta acolo.. sa fie negru simplu. 

Editat de lisandru06
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Buna seara! Mi-au aparut acesti 3 martori dintr-o data. Ce ar putea insemna??? Multumesc imi pare rau daca nu postez la topicul bun
    • Deoarece initiatorul repeta aceleasi "lucruri" doresc si eu sa subliniez ceea ce am scris (de cateva ori) referitor la toate informatiile \detaliile oferite:   Si tot pentru ceilati colegi de forum cateva stari si parametri legati de aceasta ce se pot analiza pentru un Duster ph2 motor K9K856\858: Circuit de carburant/Preîncălzire/Aprindere: Diagnosticare funcţie: CALCULATOR DE INJECŢIE:  ET160-COMANDĂ RELEU DE PREÎNCĂLZIRE; ET521-INFORMAŢII NIVEL MINIM CARBURANT; ET838-CONFIGURARE MOD COMBUSTIE; ET839-MOD DE COMBUSTIE; PR006-CURENT REGULATOR PRESIUNE ŞINĂ; PR008-VALOARE DEFINITA PRESIUNE IN RAMPA; PR017-DEBIT CARBURANT; PR048-RCO VANĂ REGLARE PRESIUNE RAMPĂ; PR055-REGIM MOTOR; PR059-TEMPERATURĂ AER ADMISIE; PR063-TEMPERATURA CARBURANTULUI; PR064-TEMPERATURĂ APĂ; PR089-VITEZA VEHICULULUI; PR364-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 1; PR365-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU 4; PR405-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°2; PR406-CORECŢIE DEBIT CARBURANT CILINDRU N°3; PR739-CURENT ELECTROVANĂ DEBIT DE CARBURANT; PR850-VAL PRESTAB CUR ELECTR. DEBIT CARBURANT; PR864-RCD VANĂ REGLARE DEBIT RAMPĂ; PR890-COMANDĂ BUJII DE PREÎNCĂLZIRE; PR916-DEBIT DE AER MĂSURAT; PR1031-DEBIT PRINCIPAL INJECŢIE; PR1035-STARE ADAPTARE CILINDRU 1; PR1036-STARE ADAPTARE CILINDRU 2; PR1037-STARE ADAPTARE CILINDRU 3; PR1038-STARE ADAPTARE CILINDRU 4
    • In postul din pagina doi am atasat schema electrica si locatia injectoarelor, am subliniat chiar injectorul nr. 2 se poate vedea foarte clar pozitia acestuia plus mufa cu descrierea pinilor. In postul din pagina patru am atasat si un extras din procedura de diagnosticare a injectoarelor in care am subliniat cu rosu si “Cilindrul nr. 1 este situate langa volantul motor”. Procedura cred ca este destul de clara (in limba romana, plus sublinierile facute), am sugerat de cateva ori ca primul pas este o diagnoza conforma, pe langa citirea corecta a erorilor se pot verifica si codurile injectoarelor sa corespunda cu cele de pe masina (in ordinea corecta), se pot verifica si corectiile injectoarelor in conditiile din procedura (am scris ca este bine sa fie cat mai apropiate de valoarea 1) dar si in functionare, se pot face toate verificarile electrice necesare (ex rezistenta interna a injectoarelor intre 150 -250 ohm, cablaj, continuitate, etc.), se pot masura si fizic debitele de retur in functionare si cand nu este in functionare (valorile din procedura), functie de toate acestea, altfel degeaba se “permuta” injectoare intre ele (si fara se se scrie codurile lor) sau se inlocuiesc aiurea cu unele noi ori SH care si acestea trebuie verificate in mod conform, nu neaparat sunt OK si mai ales scrise corect codurile lor in softul injectiei, cunosc cazuri cand s-a rezolvat “rontaitul” dar si cateva in care s-au schimbat injectoare dupa injectoare si tot NU s-a rezolvat, repet ca toate aceste verificari trebuie facute in mod conform \corect, altfel se pierde timp efort si bani degeaba. Mai atasez cateva capturi referitoare la ceea ce am scris, poate sunt de folos si altor colegi de forum:
    • Am fost cu tractorasul la un fost elev, la service.. nici n-am intrat bine pe poarta serviceului si m-a intampinat cu "Ha, ha , dom. profesor.. problema cu injectoarele?" A ascultat motorul si a spus ca rontaitul ala.. care este f. pregnant spunea el, e de la unu sau mai multe injectoare. Mi-a explicat care este treaba,  si m-a programat peste o saptamana. Poate o sa cumpar un injector sh. pana atunci si sa vad daca mai rontaie motorul.. Va tin la curent...
×
×
  • Creează nouă...