Sari la conținut

My Duster - Proiecte Diy


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 50
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Partea de alarma este pe cablaj de test in masina din toamna, si merge bine. Mai greu cu timpul, insa am mai facut cate ceva. Am avut si ghinionul sa-mi vina cablajele gresite din China, lucru care m-

Am terminat de montat si conectat led-urile la automatizare, ai am facut in graba si un filmulet de prezentare     Deci, ca descriere a automatizarii in momentul actual: Automatizarea canbus

Primul test cu cornering lights

Posted Images

Nu gasesti la thule :)

Eu le-am facut din balamale de genul asta, de 2mm grosime, indoite la abkant

http://econstruct.md...-150x45-mm.html

Intre ele si barele masinii am pus niste cauciuc de la o camera de bicicleta.

De diferenta de bani fata de prinderile originale aproape am amortizat pretul portbagajului luat de black friday, iar barele de aluminiu sunt Thule Wingbar, se pot cumpara separat, fara prinderi.

Editat de ambvision
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ambvision, balamaua aia (sau ma rog, platbanda de deasupra) era gata filetata? sau ai bagat cu tarodul?

si inca ceva... barele de aluminiu cum le-ai prins de prinderile alea? gaurite si cu piulita?

si eu sunt curios, pt ca suportii de la Thule ridica barele foarte sus fata de plafon.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Platbanda am luat-o separat, am gaurit si filetat eu, si la fiecare prindere la unul dintre suruburi am mai pus cate o piulita care are o parte de plastic care se fileteaza la prima insurubare.

Barele de aluminiu au o fanta lunga decupata in partea de jos (in ea intra prinderile originale), care a intrat intre platbanda si balama, si cand strang suruburile se strange intre ele. Incerc sa-i fac o poza, sau hai sa ne vedem maine sa-ti arat.

Cu cutia pe care o am, in felul asta pot intra la Iulius Mall in parcari (2.10 m), foarte la limita, cu prinderile originale nu cred ca as incapea :)

Inca n-am trecut pe sub podul de sub Calea Turzii, imi trebuie copilot ca sa incerc :)

Cred ca la 1 iunie le-am montat, de atunci n-am mai dat jos cutia, si chiar am incarcat-o de multe ori, pare ca tin bine prinderile barelor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt suficient de elocvente pozele si ingenioasa prinderea ;)

 

Ajungi cu cheia la suruburile de pe interior? (L.E. intrebare tampita, acum realizez ca filetul e in platbanda iar piulita e doar pe șurubul dinspre exterior)

Dar eu am bare de 120, nu cred ca pot sa ajung cu cheia nici la astea de exterior :)

 

Maine te sun sa stam la o poveste.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Platbanda de sus e de 3mm, cu filet pentru suruburi, iar surubul are o saiba elastica, de genul grover. Piulita poate nu e necesara, am pus-o mai mult de siguranta, si ca antifurt, iar fiind cu autofiletare, poti sa nu o strangi de tot, deci numai o tii cu o cheie mai lunga pana cand termini de infiletat surubul. Sau pui direct o platbanda mai groasa, si fara piulita

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...