Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 296
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

(-+) Senzorii parcare spate raman de culoare neagra, dar par mai mici iar cei din centru nu se vor vedea. (+) Butonul portbagajului nu mai este vizibil. (+) Inelul de remorcare din spate est

pana acum am vazut doar " desene animate" :))

Funcția CAR (condamnation en roulant) e activabilă la Duster I ph2, pragul se poate modifica, implicit e 7km/h Revenind la Duster II, dau mai degrabă Duster I ph3: -senzor de ploaie și lumin

Posted Images

Pe jantele din tabla de pe nivelul de echipare Esential se pot monta capace? (nu ma refer la jantele STILIZATE din otel de pe nivelul de echipare Confort la care stiu ca NU se pot monta capace)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca cei de la "Turatii" au testat un model de Duster 1.2 TCe in echipare de top (clima automata, camera multiview, card "maini libere"), deci ma gandesc ca poate in viitor o sa fie disponibil si in RO motorizarea pe benzina pe echiparea de top (Prestige).

Editat de SYL40
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am vazut pe viu astazi masina la Autocobalcescu in Bucuresti si pot spune ca este intr-adevar un mare pas inainte pentru Dacia. Interiorul la varianta Prestige impreuna cu restul dotarilor chiar o fac sa fie prima Dacie cu aspect de masina "straina". Scaunele pot spune ca inca ar mai putea fi imbunatatite in sensul de a fi mai "adanci", dar per ansamblu eu zic ca este chiar un pic peste concurenta directa (intelegand prin asta Suzuki Vitara, de exemplu). Ramane ca un minus actual (sa speram ca nu pentru totdeauna) lipsa versiunii Prestige pentru motorizarile pe benzina..

PS: Varianta Comfort are de asemenea un interior placut, doar cu putin mai "ieftin" fata de Prestige, principalul minus fiind lipsa climatizarii automate, in opinia mea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Meridian Sud Bucuresti exista numai Prestige 4x4 in doua variante de culoare Bleu Cosmos (masina se afla in exterior, este incuiata si amplasata pe un suport care permite o vedere totusi limitata a spatiului de sub masina - pentru cine este interesat) si Orange Atacama (masina este in interior si este descuiata).

Mi-a placut finisajul de la panourile usilor.

Nu mi-a placut sistemul de deschidere a capacului de la benzina.

observatie: culoarea la tapiteria scaunelor pe site-ul www.dacia.ro pare deschisa, in realitate nu este - din punctul meu de vedere e un plus.

Editat de abc
  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Văzut noul Duster, făcut drivetest:sincer,nu știu de ce este așa de lăudat în comparație cu cel vechi,vorbesc de Ph2 pe care îl am și eu.Finisaj care lasă de dorit(uitați-va jos intre bancheta spate și prag)portbagaj vizibil mai mic lipsă putere motor 1.5 dci 4x4 testat.M-am uitat pe consumul instant care e mic,poate e  gâtuit si de aceea e senzatia de lipsa putere,același zgomot ce se aude in habitaclu de afară.Interesant bordul și așezarea display-ului.La fel direcția cel puțin la viteza mica din timpul testului face ca mașina sa pară foarte ușor de condus.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...