Sari la conținut

Dacia Duster cel mai mic consum


Postări Recomandate

Salut...Am un Duster 1.5 dci 4x4 110 cp facelift achizitionat in noiembrie 2013...masina are acuma 14 000 km...la un drum extern de aproximativ 9000 km si o viteza de 130-150 de km in regim de autostrada am un consum de 8.4 l...am fost la dacia si mi-ai facut o resoftare partiala dar din pacate nu vad nici o schimbare...am urmarit topicul si sincer consumurile pe care le dau unii oameni mi se par aberante...sincer mi se pare un consum foarte mare pentru un motor de 1,5...is curios daca a mai avut cineva o problema asemanatoare cu a mea si daca da,a gasit si o rezolvare...cu un plin ochi la pompa CB imi arata un range de 580-600 de km in regim de autostrada...

 

Si Duster-ul meu consuma la fel (vezi postul 280) , cred ca asa e normal , sunt masini relativ mari si intimpina resistenta de la vant. La viteze mari conteaza mai mult marimea masini decit motorul (ma refer la consum).

Astia care dau cosumuri mici merg cu 90-100 km /h sau se insala.Eu am facut consumul si prin metoda plinurilor si s-a comfirmat calculele computerului de bord.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 698
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obți

pentru toate motorizarile, consumul cel mai mic se face in treapta cea mai mare a 6-a respectiv 5, la turatia motorului care iti da cuplu maxim, exemplu pentru 1.5 dci cuplu maxim este la 1750 rpm, de

Duster 4x4 Facelift 110dci   Am mers in mod ECO, 2x4, si cu aerul conditionat pornit, pe primul nivel, putine depasiri, condus cuminte Am urcat si un munte mai mititel.. dar evident, l-am si cobora

Posted Images

Si Duster-ul meu consuma la fel (vezi postul 280) , cred ca asa e normal , sunt masini relativ mari si intimpina resistenta de la vant. La viteze mari conteaza mai mult marimea masini decit motorul (ma refer la consum).

Astia care dau cosumuri mici merg cu 90-100 km /h sau se insala.Eu am facut consumul si prin metoda plinurilor si s-a comfirmat calculele computerului de bord.

 

eu mai am un hyundai santa fe 2008 2.2 crdi manual...acelasi stil de condus consum de 7 l...masina este mai mare si mai grea...am un prieten care lucreaza la orange pe un duster...forjeaza masina incontinuu...consum mediu de 7l...cred ca ceva nu este in regula...ma deranjeaza ca de la reprezentanta nu sunt in stare sa imi ofere un raspuns care sa ma lamureasca...si au o atitudine foarte urata...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

eu mai am un hyundai santa fe 2008 2.2 crdi manual...acelasi stil de condus consum de 7 l...masina este mai mare si mai grea...am un prieten care lucreaza la orange pe un duster...forjeaza masina incontinuu...consum mediu de 7l...cred ca ceva nu este in regula...ma deranjeaza ca de la reprezentanta nu sunt in stare sa imi ofere un raspuns care sa ma lamureasca...si au o atitudine foarte urata...

pai e normal la hyundai ai un motor mult mai mare cu cca 50% fata de duster si munceste mai putin pt a deplasa masina(fiind mai puternic).de asta ai cam acelasi consum

avand in vedere traficul din orase,un consum mediu de 9-10 este foarte bun

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In general vorbind, motoarele cu capacitate cilindrica mare sunt bune mai ales la viteze mari, unde consumul e mult mai bun.

De aceea un 2.0 TDI (sau chiar 1.9 TDI) au consum mai mic la 140 km/h decat un 1.5dCi,

Asta presupunand ca vorbim exact de aceeasi masina, cu aceleasi caracteristici aerodinamice, greutate etc.

 

Deci hai sa nu mai comparam mere cu pere...

 

La peste 140 km/h, ai consum de peste 9 litri la 100km - in cazul 1.5dCi 4x4, si peste 13 la modelul pe benzina 1.6 16V.

Doar la 1.5dCi cu 4x2 ai putea avea consum mai mic.

Si eu consider deci ca e normal...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La peste 140 km/h, ai consum de peste 9 litri la 100km - in cazul 1.5dCi 4x4, si peste 13 la modelul pe benzina 1.6 16V.

Doar la 1.5dCi cu 4x2 ai putea avea consum mai mic.

 

Ai perfecta dreptate, mai putin cu consumul la 1,6 16V. La mers legal pe autostrada (min. 80 - max 130 in functie de limitari) dar preponderent intre 110 si 130 mi-a consumat in jur de 10. Nu imi vine sa cred ca inca 300 de ture ar putea sa inghita 3 l.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Constanta -cetatea Histria ( cu plaja Vadu , plaja Corbu) cam 150 km , viteza 50,70,90 km/h, 1,5 dci 110 cp, 2wd , 2 persoane, ECO mode, consum afisat 4,6 % masina aveam 2000km. in oras nu am vazut mai mult de 6,5%

Pe autostrada e o mare diferenta de consum intre 130 si 110km/h (130km/h consum aproximativ 7,5-8,0% )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...