Sari la conținut

Dacia Duster cel mai mic consum


Postări Recomandate

Cred ca e un consum bun pentru condus in regim mixt. Pe autostrada ai avut posibilitatea sa faci o estimare la un drum mai lung de 500  de km?

Editat de Mak
NU CITA ULTIMUL MESAJ!
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 698
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obți

pentru toate motorizarile, consumul cel mai mic se face in treapta cea mai mare a 6-a respectiv 5, la turatia motorului care iti da cuplu maxim, exemplu pentru 1.5 dci cuplu maxim este la 1750 rpm, de

Duster 4x4 Facelift 110dci   Am mers in mod ECO, 2x4, si cu aerul conditionat pornit, pe primul nivel, putine depasiri, condus cuminte Am urcat si un munte mai mititel.. dar evident, l-am si cobora

Posted Images

Pe autostrada am mers doar la inceput cand am luat.o dar pe distanta scurta. 80 km Alba-Sibiu. Nu am putut estima atunci fiind in primii 1000 2000 mii de km. Majoritatea km i-am facut pe dn. Sa zic in jur de 500 600 km autostrada per total. Zilnic fac 113 km drumul de servici, si pe week  ieisiri si pe drumuri forestiere. O singura data am folosit 4wd , pe o dist cam de 2 km cu zapada si gheata. In rest doar pe modul auto.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cred ca s-a mai discutat. consumurile voastre sunt relevante DOAR in zonele in care va "plimbati".

de ex - cand am fost si eu in zona Sibiu - Deva (eram si in rodaj )- scoteam si eu consumuri de astea ( si nu pe diesele ci pe benzinar turbat). dar cand m-am intors in "tara romaneasca"( zona dn-uri bucuresti / ploiesti buzau) s-a terminat cu smecheria. aglomeratie cat cuprinde (eu nu folosesc masina in oras!) si medii de viteza mici.

iar cand am mers in concedii ( sa ziceam autostrada Gr), nici pomeneala de4.9, de la 7 in sus . ma rog, autostrada acolo are diferente de nivel si vanturi puternice.daca i-am pus si o remorcuta cu scuterul in spate, aia e.

in partea "cealalata", mers pe nationale, noaptea, Bulgaria, pustiu, foarte aproape de limita legala - am ajuns si spre 5.

cel mai corect si relevant este cat faci din plin in plin - eu - minim 500, max 800 si de 2 ori cum ziceam , bg, noapte, dn-uri - spre 980 km.

pe scurt - ai sarit de 90 -consumul o ia puternic in sus. oricata "Frana de motor" si revmatching bagi :)

la 160 pe autostrada cu vant din fata e bine sa stii ca ai peco-urile aproape:)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare,

ca sa mai anim grupul vin cu un nou record minim de consum. Trebuie luat in considerare ca masina are 20 k si e dupa rodaj, dar cauciucurile sunt de iarna si din categoria C/C ( consum/aderenta pe suprafete umede).  Am facut si consumul la pompa ca sa-l confrunt cu cel din bord, diferenta este de 0.2l/100 km. Drumuri bune!!

IMG_20220327_172259343.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 14 ore, foxbat a spus:

ti am mai zis. la tine e SF ce apare acolo. e la ani lumina de realitate.

 

E evident ca pentru unii reprezinta fictiune, insa pentru altii e realitate :D . NU luam in considerare orasele mari, insa cred ca trebuie sa mai existe soferi de Duster care sa obtina consumuri optimizate. 

Acum 10 ore, Pandy a spus:

232 km distanta fara consum? Din 1000…

Ti se pare putin? :D MAi mult  nu se poate, deoarece traseul meu nu are diferente de nivel. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Repet.irelevant consumul .nu se aplica in "lumea reala".faceti un calcul.25%pe teren plat fara consum.nu da randamentul motorului:)))

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...