Sari la conținut

Dacia Duster cel mai mic consum


Postări Recomandate

la inceput am crezut ca nu ie grozav de economic dusterul ma scotea cam la 7 sau 6.5 , si mam hotarat sa il pun la teste , mam doumentat cam la ce viteza e cuplu maxim si iam dat bote..

.rezultatul =

5.5/100km

media, pe autostrada cu oras .....chestia e ca multi nu stiu sa foloseasca viteza cea mai economica a masinii si baga depasiri baga demarari ,ceea ce coonsuma cel mai mult....cei care fac consumul il fac la cuplu maxim pe cruise control,

 

cu tot respectul domnilor trebuie sa va marturisesc ca consumul la duster este foarte apropiat de ceea ce scrie in carte la mine scrie 4.6 extraurban 5 combinat si 5.7 urban

 

in tara noastra draga nu prea sunt autostrazi , asta pote influenta consumu , pentru ca consumul normal se calculeaza pe drum drept.....

inca una si va las

 

am avut o jetta din 2012 si era cam aceeasi motorizare 1.6tdi 105 cai, ei ziceau ca tre sa ia 4 la 100 si 4,5 combinat dar pe mine din 7 nu mo scos desi bagam multa autostrada......diferenta e la turbina modul de inertie si cuplu , pe cand la duster, poti merge cu a5a la 55-60/km la ora fara probleme , pt ca asa e turbina fara inertie mare ,

 

va doresc numai bine si multa fericire ovidiu

post-2934-0-94567000-1396028424_thumb.jpg

post-2934-0-89719000-1396028481_thumb.jpg

post-2934-0-91940900-1396028545_thumb.jpg

post-2934-0-46636600-1396028569_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 698
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obți

pentru toate motorizarile, consumul cel mai mic se face in treapta cea mai mare a 6-a respectiv 5, la turatia motorului care iti da cuplu maxim, exemplu pentru 1.5 dci cuplu maxim este la 1750 rpm, de

Duster 4x4 Facelift 110dci   Am mers in mod ECO, 2x4, si cu aerul conditionat pornit, pe primul nivel, putine depasiri, condus cuminte Am urcat si un munte mai mititel.. dar evident, l-am si cobora

Posted Images

In general vorbind, motoarele cu capacitate cilindrica mare sunt bune mai ales la viteze mari, unde consumul e mult mai bun.

De aceea un 2.0 TDI (sau chiar 1.9 TDI) au consum mai mic la 140 km/h decat un 1.5dCi,

Asta presupunand ca vorbim exact de aceeasi masina, cu aceleasi caracteristici aerodinamice, greutate etc.

 

Deci hai sa nu mai comparam mere cu pere...

 

La peste 140 km/h, ai consum de peste 9 litri la 100km - in cazul 1.5dCi 4x4, si peste 13 la modelul pe benzina 1.6 16V.

Doar la 1.5dCi cu 4x2 ai putea avea consum mai mic.

Si eu consider deci ca e normal...

 

....domnu , nu va suparati.....traim zile in care nu mai face legea capacitatea motorului , ci cuplu care este dat de cutia de viteza si nu de motor, pana in 2005 era cam asa dar sunt 9ani de atunci, acum avem de exemplu motor pe tiguan de1.4 care are 150 de cai sau de 0.9 pe logan care are 90 de cai , documenativa intai domnilor consumul se face doar la cuplu maxim si nu peste....

unde trece turatia motorului de cuplu maxim deja aruncam bani pe teava de esapament.

timpurile sau skkimbat consumul in ziua de azi este calculat de la 2250rpm cam pana2500 sau la 2750rpm motoarele mai noi sau daca vorbim de sume enorme ca la AUDI Q7 care are 8 trepte , numai avem ce sa reprosam ....

scuzati va rog detaliile

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si Duster-ul meu consuma la fel (vezi postul 280) , cred ca asa e normal , sunt masini relativ mari si intimpina resistenta de la vant. La viteze mari conteaza mai mult marimea masini decit motorul (ma refer la consum).

Astia care dau cosumuri mici merg cu 90-100 km /h sau se insala.Eu am facut consumul si prin metoda plinurilor si s-a comfirmat calculele computerului de bord.

domnu ... nu va suparati dar daca vreti sa stiti cum de calculeaza consumul la cei care fac masina , este ca ei nu depasesc cuplu maxim care la duster e de 2500rpm cu a6a , cine vrea sa conduca peste e traba lui arunca bani pe teava de esapament, ... si eu am duster si mo scos cu 5.5% combinat , si normal, daca vreau sa merg peste cuplu maxim(2500rpm), motorul trage in gol , el ar avea nevoie de tot alte viteze ca sa stea in cuplu......de ce are Q7 8 trepte ? pt ca are destula putere si iau bagat mai multe trepe ca sa stea in cuplu tot timpu......si asa lau facut sa nu fie un monstru pentru benzinarii...........multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut...Am un Duster 1.5 dci 4x4 110 cp facelift achizitionat in noiembrie 2013...masina are acuma 14 000 km...la un drum extern de aproximativ 9000 km si o viteza de 130-150 de km in regim de autostrada am un consum de 8.4 l...am fost la dacia si mi-ai facut o resoftare partiala dar din pacate nu vad nici o schimbare...am urmarit topicul si sincer consumurile pe care le dau unii oameni mi se par aberante...sincer mi se pare un consum foarte mare pentru un motor de 1,5...is curios daca a mai avut cineva o problema asemanatoare cu a mea si daca da,a gasit si o rezolvare...cu un plin ochi la pompa CB imi arata un range de 580-600 de km in regim de autostrada...

 

cei de la dacia sau renault cand fac consumu , nu depasesc cuplu maxim care la duster e de 2500rpm sau 115 la ora pe cruise control cu a6a.........

si pe mine mo scos dusteru cu 5.5 combinat dar nu am mers peste 2500rpm pentru ca se pierde cuplu si arunci banii pe teava de esapament ....fa testu !!!!!!!!!!!!!!

daca ai cruise control , fa plinu pana in capac, (undeva pe autostrada) dute 100km cu 100km/h sau 110km/h si fa plinu iara , si te uiti pe pompa sa vezi cat tia luat , consum mai precis ca asta nu exista.....

tot ce trece de 2500rpm sau 115km/h ( la duster,..... nu stiu la logan cat ieste) este risipa de bani o faci pe contu tau (portofelu tau) , asa ca suuuuuccesssss

ovi , dublin irlanda

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca e asa, mie personal imi suna a problema la motor...

 

 

eu merg si cu a6a la 60 - 70 la ora si cu a 5a la 50 - 60 , asa indica manualul,....si consumul ie fantastic mo scos sii cu 5,5 /100km combinat

eu sunt super multumit si nu imi vine sa cred ca se infunda filtru , dar totusi am 5ani garantie si kiar daca seintampla sa se infunde trew sa mil faca pe gratis....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La acea viteza medie, cam asta e consumul obtinut si de mine.

Ar trebui sa detaliezi si pe ruta ai mers si stilul abordat.

Eu pe Focsani Brasov am obtinut 5,3 l/100 km viteza medie 70 km/h. Ruta retur voi reveni mai pe seara insa ma astept sa fie sub 5 la aceasi viteza medie deoarece se coboara foarte mult.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

domnu ... nu va suparati dar daca vreti sa stiti cum de calculeaza consumul la cei care fac masina , este ca ei nu depasesc cuplu maxim care la duster e de 2500rpm cu a6a , cine vrea sa conduca peste e traba lui arunca bani pe teava de esapament, ... si eu am duster si mo scos cu 5.5% combinat , si normal, daca vreau sa merg peste cuplu maxim(2500rpm), motorul trage in gol , el ar avea nevoie de tot alte viteze ca sa stea in cuplu......de ce are Q7 8 trepte ? pt ca are destula putere si iau bagat mai multe trepe ca sa stea in cuplu tot timpu......si asa lau facut sa nu fie un monstru pentru benzinarii...........multumesc

 

 

M-ati inteles gresit . Eu vorbeam de cat consuma dusterul meu in regim "de tras de el " nu la "pasul melcului". Nu am negat ca consumul dat de fabrica o fi real - nici nu ma intereseaza atita timp cat trebuie sa mergi cu 90 pe ora si cu vantul din spate ca sa scoti 4.7 la suta :hairy: . In ceea ce priveste banii aruncati pe teava de esapament poate ca pentru unii merita investitia ???

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...