Sari la conținut

Dacia Duster cel mai mic consum


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 698
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu-i mai cere niciun detaliu, deoarece calculează rău din start luându-se după momentul în care i se năzare becului ăla din bord să se aprindă. În alta ordine de idei, toate eforturile astea de a obți

pentru toate motorizarile, consumul cel mai mic se face in treapta cea mai mare a 6-a respectiv 5, la turatia motorului care iti da cuplu maxim, exemplu pentru 1.5 dci cuplu maxim este la 1750 rpm, de

Duster 4x4 Facelift 110dci   Am mers in mod ECO, 2x4, si cu aerul conditionat pornit, pe primul nivel, putine depasiri, condus cuminte Am urcat si un munte mai mititel.. dar evident, l-am si cobora

Posted Images

Weekendul asta am facut o plimbarica pana la Sambata de Sus, Sibiu, Rasnov...

- 827.5 km parcursi pe Auto, la dus mers batraneste ca vineri cand am plecat a fost aglomeratia dracului, la intors-astazi- mers la fel de batraneste ca au fost ceata si ceva polei pe langa aglomeratie

- 55.9 l motorina consumati

- 6.7 % medie consum

- viteza medie pe CB 56.3 km/h

 

Am parcurs si vreo 15 km de drum forestier pe zapada+ceva gheata(prin padurea care duce de la Sambata de Sus...in sus :) in munte spre Cabana Sambata) si am ramas placut surprins de cum s-au comportat Continentalurile stock...si modul Auto, nu am cuplat 4X4 permanent tocmai ca sa vad cum se comporta Auto. Nu m-am aventurat prea tare ca nu aveam si lanturi dupa mine si nu vroiam sa fortez nota aiurea cu all seasonurile.

 

Bonus:

...lichidul de parbriz care trebuia sa reziste pana la -10 grade inghetase vineri pe furtune la -5/-6

...azi am avut 2 liniute la temperatura vreo 50 km dupa ce-am plecat din Sambata, abea tarziuuuu s-a hotarat sa urce la 4 :)

...o multime de soferi care se bagau orbeste in depasiri pe drum cu 1 banda/sens si vizibilitate 2 masini in fata

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Referitor la consum, am facut si eu mai multe teste(4x2 benzinar) bezina 95 vs 98, turatii 1500 - 2500.

 

Pana acum cele mai bune rezultate le-am obtinut mergand cu turatii de 2000 constant(conform afisajului CB): oras ~10.3%; exterior 5.9%(cei drept ca pt exterior in a 5-a la 2000 - 2200 de abia ajunge la 90 - 95 km/h)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Minivacanta: 664km parcursi din care 530 afara / 70 urban / 60 offroad (teren accidentat, drum forestier, zapada), 99% mod AUTO,

Facut plinul inainte, resetat CB, facut plinul astazi.

 

Calcule la pompa: 7.22% (au intrat 47.96 L in rezervor)

Calcule CB: 7.2% (mi-a indicat 47.8 L consumati de la resetare)

 

Am condus in stilul meu normal, nu am incercat sa sparg recorduri de nici un fel.

Ma declar in continuare multumit de consum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un drum scurt pana la Bacau. Alimentat de la Petrom Motorina standard.

Distanta parcursa a fost de 200 km plus cca 20 km prin Bacau.

Consum mediu 6,4l/100km impartit astfel: Focsani Bacau 6,6l/100km, Bacau Focsani 5,7l/100km, prin Bacau nu stiu cat a fost.

In masina am fost 4 persoane si 2 bagaje destul de voluminoase. Vantul batea destul de tare oblic cu drumul. Regimul de viteza a fost unul moderat fara excese; 100-115 in exterior si putin peste limita in localitati.

Ca si o paranteza, consumul este identic cu cel al celeilalte masini(Kia Ceed 1,4 benzina).

Daca ar fi fost cu cca 0,5l/100km mai mic as fi fost incantat, asa sunt "doar" multumit.

 

Week-end placut

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...