Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 113
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am cautat pe forum pareri, sfaturi sa montez o alarma pe Duster, nu stiu de ce topicul de montaj alarme este blocat, nu am gasit destule informatii. Am inceput sa caut in oras electricieni auto dar

Toranaga, eu stiu treaba asta. Eu am scris pentru cei carora le era frica de faptul ca masina poate fi pornita cu orice cheie care se potriveste. Uite ca nu!

E8 nu se mai fabrică din 2012, teoretic mai poți găsi vreo clonă bună tomahawk TW9010 .

  • 3 months later...

Ma bate gandul intre Viper 4606 si Viper 3903v. Vreau sa o am acasa saptamana viitoare asa ca as comanda-o in weekendul asta ...

 

Prima are remote start incorporat, a doua e pe CAN (si evident folosind cheia masinii) -> instalare mai non invaziva.

Care instalare nu ar trebui sa fie problematica pentru ca delearul de la care am luat masina e chiar reprezentantul Viper la noi aci.

As cam avea nevoie de remote start (stau la casa/dorm prin paduri adesea -> mama cum a sunat, zici ca e ori, ori :))

Daca pretul nu intra in ecuatie deloc, voi ce Viper ati alege dar sa fie sub 20mil cu tot cu remote start si eventual sa ridice si geamurile pe un AUX?

Asa cum sta treaba acum/azi as lua 4606.

 

 

in alta ordine de idei, Viper responder 5204 LE de unde aflu un pret? Ca pe site-ul lor store.directed nu il gasesc neam...

 

help? :D

 

Funcţii 4606

  • Rază de acţiune de până la 500 m
  • Sistem pornire motor din telecomandă cu 16 canale şi sistem de închidere centralizată a uşilor
  • Tehnologie SuperCode
  • Clipire lumini de poziţie/semnalizare
  • Receptor cu întrerupător Valet şi LED
  • LED indicator stare, albastru strălucitor
  • 1 telecomenda cu 5 butoane, eleganta şi subţire
  • Interfaţă pentru comandarea facilă a 2 maşini din aceeaşi telecomandă
  • Tahometru virtual
  • Relee programabile pentru pornirea motorului din telecomandă şi clipirea luminilor de poziţie
  • Transmisie manuală
  • Localizarea maşinii în parcare
  • Tehnologii avansate de pornire a motorului: Timer Start, Smart Start, RunTime Reset
  • Conector D2D pentru conectarea interfeţelor digitale de la Directed
  • Temporizator “Turbo” încorporat
  • 4 ieşiri auxiliare
  • Închidere centralizată cu deschiderea cu prioritate a uşii şoferului
  • Circuit de protecţie a electromotorului - opţional
  • Preluare motor pornit

Editat de mugur
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

ok... din ciclul "sa ne zvarcolim in chinuri" urmeaza un nou episod cu alarma.

mai am nitel si culc cainele in masina si macar stiu o treaba.

 

Faza 1

Dupa lupte seculare care au durat 2 saptamani am reusit sa imi cumpar o alarma Viper 5701 Responder.

Nu ma intrebati de ce asta si nu alta ca e ca la Duster: asta mi se potriveste mie si gata. Am comandat separat senzorul de perimetru si

ghidusia aia care lumineaza albastru o capatana de sarpe.

 

Faza 2

Era absolut necesar sa am pornire motor precum si alte canale AUX din telecomanda asa ca fuguta la reprezentantul Viper

de aci de la noi, unde nenea ma palaste cu facaletul: va trebe un modul bypass si o interfata dbALL. ok...

 

Faza 3

Dupa ce reusesc sa gasesc o interfata dball in loc sa o cumpar dau iar telefon la Viper , le povestesc, masina, alarma, optionale si

mai ales ce vreau sa faca. Nene viper cica: va trebe bypass si dball. moment in care intr-o strafulgerare de inteligenta (rara de altfel)

il intreb: care dball? ca bypass e unul singur si dball is 2 modele...

 

Faza 3

Nenea cere o pauza de o tigara si revine singurel: nu merge dball pe PH2 trebe dball2 ca e cu 2 CAN-uri.

Eh, aci m-a pierdut ca ultimul neuron care il mai aveam s-a sinucis si am amutit. Evident ca am comandat mizeria nr2,

dar intrebarea mea e: cine drac sa il salte are 2 CAN-uri? ghidusia lor sau PH2 a decis el ca e mai bine cu 2 can-uri?

Ca e prima oara cand aud. Ah, la ph1 evident ca nu trebe dball2 ci e absolut perfect si cu dball simplu.

 

 

Scuze de descarcare de nervi.

Editat de mugur
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Te inteleg .... traim in Romania si cam asta ne ocupa tot timpul..... daca ne-am pricepe toti nu ar mai exista "meseriasi" care sa "te ajute" atunci cand ai nevoie. Eu daca as fi fost in locul tau l-es fi trimis alarma inapoi si sa imi recuperez investitia si ma duceam la altii care sa o monteze cu mine de fata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...