Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 46
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Deocamdată folosesc waze, e cât de cât ok pt informații despre trafic. Nu se compară cu timpii reali când vine vorba de cb, dar cel puțin deocamdată este suficient.   Sent from my SM-G900F using

Daca mai e de actualitate sa stii ca exista statii handheld (bine, transceiver e de fapt) care prind fara greturi banda CB precum si multe alte benzi, dar din pacate emit doar in 3 benzi si CB nu e un

Eu nu as exclude posibilitatea de a-mi achiziționa o statuie din asta atâta vreme cât exista o variantă performanta care sa excludă montarea unei antene pe plafonul mașinii. Când ii vad pe unii cu bardai puleta (scuzați expresia) de 3 metri pe mașină îmi dispare orice gând de a-mi cumpăra stație. Naiba suntem în secolul XXI, ar trebui sa se inventat cu vă mai mic, mai portabil. Acuma nu știu poate îmi fac eu prea multe vise, cine știe..

 

Asta era ideal dacă ar fi avut și canalul ala 22 de care spuneți :

 

http://www.germanelectronics.ro/conrad.php?name=Products&pid=930309

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Editat de dr_dumi
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

exista si antene mai mici, lambda/x , dar prin adaptarea respectiva se pierde din performanta; adaptarea se face printr-o bobina inserata intre RF si elementul radiant, nu te obliga nimeni sa ai antena de 3 metri :)

 

la CB nu ai voie sa modifici puterea de emisie, iar la PMR nu ai voie sa modifici antena conform legislatiei

 

anyway, recomand si eu totusi o statie indiferent daca este pmr sau cb tot cu antena montata deasupra masinii; am avut la un moment dat exact pentru scopul topicului doua statii cobra care in mod normal se comportau ok in zona deschisa sau in cladiri, insa in masina performantele erau sub nivel mediocru (a trebuit sa revin la folosirea mobilului pentru comunicare, faceau ca toti dracii pe receptie)

Editat de dtel
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu as exclude posibilitatea de a-mi achiziționa o statuie din asta atâta vreme cât exista o variantă performanta care sa excludă montarea unei antene pe plafonul mașinii. Când ii vad pe unii cu bardai puleta (scuzați expresia) de 3 metri pe mașină îmi dispare orice gând de a-mi cumpăra stație. Naiba suntem în secolul XXI, ar trebui sa se inventat cu vă mai mic, mai portabil. Acuma nu știu poate îmi fac eu prea multe vise, cine știe..

 

:) Cam asa-i. Pe unele masini arata ca naiba antenele alea de 2 metri. Pe duster in schimb eu zic arata chiar bine antenele scurte. Merge cu aspectul mai de offroad. Si cum orice cioara isi lauda puiul pun si o poza cu a mea (cu antena pusa), facuta acum cateva zile pe transfagarasan :P

 

Pe de alta parte, am constatat ca e bine sa ai o antena foarte vizibila daca tot ai CB. Pe drumurile cu trafic redus cei cu statii se cam uita dupa masinile care vin din sens invers cu antene si doar daca te vede cu antena comunica ceva. Nici eu si nici altii nu cred ca au chef sa dea informatiile de trafic din 2 in 2 km pe degeaba.

 

 

iUDGrka.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt unul din posesorii de antene mari (1,6 m) :D si la servici mi se spune troleu, dar sincer sa fiu m-a salvat din cateva situatii, si in padure e minune.

Acuma daca nu vrei antena mare exista intotdeauna alternative o statie compacta si o antena midland LC29 care are 28 de cm iti asigura o acoperire de cativa km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si firul de la antena pe unde se trage? Eu chiar ma gandeam saptamana trecuta la un set de reflectoare din alea care stau pe o bara de uneste barile transversale insa dupa aia mi-am dat seama ca alimentarea lor presupune o gaura in plafon, deci pas.

Asa si cu firul de la antena, presupun ca ar intra undeva pe lanfa haionul de la portbagaj, daca la masinile inchise la culoare mai e cum mai e, la mine fiind alba, v-a da ca nuca in perete firul ala. Eu trebuie sa iau in vedere toate aspectele, daca ma intelegeti, sunt un perfectionist :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat firul pe la usa din stanga spate. Pur si simplu am inchis usa peste el. Este suficient spatiu cat sa nu fie probleme nici cu cablul, nici cu chederul. Cred ca se poate la fel si la haion. Iar statia am pus-o in gaura din mijloc sus pe bord. Am cam avut plin de fire prin masina dar pe mine asta nu ma deranjeaza. Prefer asa decat sa-i dau gauri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
    • Salutare! Revin cu un scurt update la postarile de mai sus.  Am parcurs cam 400 km (urban) de la schimbul de ulei din cutie si .... mașina funcționează perfect. Nu ”agață” si nu mai are nici un simptom din cele menționate anterior. Sper să folosească și altora experiența prezentată de mine.  Drumuri bune să aveți!  
×
×
  • Creează nouă...