Sari la conținut

Postări Recomandate

a montat cineva pe duster, p[ortbagajul de plafon( roofrack-ul) de la dokker. mie mi se pare ca arata foarte bine si este foarte util.

 

Da, dar s-ar putea ca sistemul de prindere sa te sperie, pentru ca din cate vad in poza, cel de la Dokker se prinde cu suruburi. S-ar putea sa trebuiasca sa pui mana pe bormasina si sa sacrifici un set de bari transversale :) Cu 4 Hella-uri in fata acolo ar arata si mai bine

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 56
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

si eu cred la fel, nu cred sa fie foarte complicata adaptarea de prindere, dar mai sigur prind un Dokker cu portbagaj si ma pun pe masurat. scriu aici ce-a iesit din masuratori, asta in cazul in care

Trebuie sa te dai cu ea mai mult in off sa se obisnuiasca si sa fie in forma, altfel se leneveste si devine sensibila la orice firicel de praf Banuiesc ca ai vopsea metalizata. Eu o parchez in parc

Scuze pentru intervenției. Pentru ce ai nevoie de portbagaj pe Duster? La ce va fi folosit? Oricum, mai mult de 75 kg. pe plafon nu poți pune datorită inerției la frânare, inerție care poate dubla sau

Posted Images

si eu cred la fel, nu cred sa fie foarte complicata adaptarea de prindere, dar mai sigur prind un Dokker cu portbagaj si ma pun pe masurat. scriu aici ce-a iesit din masuratori, asta in cazul in care nu a mai montat cineva acelasi model.

eu car pe dusti o barca de 5m lungime si cred ca ar sta mai bine pe un asa portbagaj.post-2579-0-06556600-1422013100_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

(...) eu car pe dusti o barca de 5m lungime si cred ca ar sta mai bine pe un asa portbagaj.

 

Ce cauti tu cu un ditamai vaporul in codrul de brazi? :D

 

Ai verificat latimea grilajului de pe dokker? Am impresia ca nu are latimea necesara pentru barca...

Editat de timekruzer
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut eu sa-mi montez portbagaj de MCV, cu modificarile de rigoare dar devenea masina prea inalta si nu imi mai intra in garaj.

Off: Nu stiu cum faceti voi, vad in poza cu barca diverse corzi prinse pe acolo, de nu zgariati masinile, eu tin Dusterul in garaj si doar din combinatia praf+ manipulare masina am ditamai zgarieturile pe caroserie....vopsea ca la Duster nu am mai intalnit la nicio masina de am avut; si tabla, ca o am indoita pe toate partile de la vecinii care deschid usa mai mult decat trebuie...:(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru intervenției. Pentru ce ai nevoie de portbagaj pe Duster? La ce va fi folosit? Oricum, mai mult de 75 kg. pe plafon nu poți pune datorită inerției la frânare, inerție care poate dubla sau chiar tripla greutatea. Eu am folosit pentru suport 2 bare rectangulare de 12 mm, aluminiu, luate din Praktiker . Sunt prinse cu coliere de plastic, putând susține până la 350-400 kg. Preț cu suport de biciclete inclus: 210 lei. Mai sigur și mai durabil decât orice firmă. Nu am avut probleme nici în service, nici în vamă, control poliție sau altceva de genul acesta, nici în țară, nici în alte țări din Europa. Ce face omul cu mâna lui........ e mai ieftin și mai durabil. Și nici nu trepidează, nici nu vâjâie. Totul trebuie să fie cât mai ușor și mai apropiat de plafon. Greutatea barelor cu tot cu suporți bicicletă: 9 kg.

post-3635-0-06744000-1422033257_thumb.jpg

post-3635-0-88502600-1422033268_thumb.jpg

post-3635-0-73411900-1422033836_thumb.jpg

Editat de spiritdevacanta
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut eu sa-mi montez portbagaj de MCV, cu modificarile de rigoare dar devenea masina prea inalta si nu imi mai intra in garaj.

Off: Nu stiu cum faceti voi, vad in poza cu barca diverse corzi prinse pe acolo, de nu zgariati masinile, eu tin Dusterul in garaj si doar din combinatia praf+ manipulare masina am ditamai zgarieturile pe caroserie....vopsea ca la Duster nu am mai intalnit la nicio masina de am avut; si tabla, ca o am indoita pe toate partile de la vecinii care deschid usa mai mult decat trebuie... :(

 

Trebuie sa te dai cu ea mai mult in off sa se obisnuiasca si sa fie in forma, altfel se leneveste si devine sensibila la orice firicel de praf :D

Banuiesc ca ai vopsea metalizata.

Eu o parchez in parcarea aglomerata din fata blocului, o scot des in afara asfaltului, pot sa ghicesc grosimea crengilor care "mangaie" tabla dupa sunetul scartaitului :D si totusi de fiecare data cand o spal e parca proaspat vopsita... (daca nu te apropii la mai mult de 2m :D )

 

Eu am fost foarte inspirat cand mi-am ales cutia, ca vroiam ceva alungit si aerodinamic, desi initial pentru alta masina, acum se potriveste perfect pe Duster si incape lejer in orice parcare subterana.

post-289-0-65774600-1422034273_thumb.jpg

post-289-0-58017400-1422034276_thumb.jpg

Editat de timekruzer
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru intervenției. Pentru ce ai nevoie de portbagaj pe Duster? La ce va fi folosit? Oricum, mai mult de 75 kg. pe plafon nu poți pune datorită inerției la frânare, inerție care poate dubla sau chiar tripla greutatea. Eu am folosit pentru suport 2 bare rectangulare de 12 mm, aluminiu, luate din Praktiker . Sunt prinse cu coliere de plastic, putând susține până la 350-400 kg. Preț cu suport de biciclete inclus: 210 lei. Mai sigur și mai durabil decât orice firmă. Nu am avut probleme nici în service, nici în vamă, control poliție sau altceva de genul acesta, nici în țară, nici în alte țări din Europa. Ce face omul cu mâna lui........ e mai ieftin și mai durabil. Și nici nu trepidează, nici nu vâjâie. Totul trebuie să fie cât mai ușor și mai apropiat de plafon. Greutatea barelor cu tot cu suporți bicicletă: 9 kg.

Da-mi voie sa nu fiu de acord cu tine, chiar daca arata bine si pare intr-adevar bine facuta... Cu asa ceva nu se improvizeaza, oricat de priceput ai fi. Nu e vorba doar de siguranta ta ci si de a altora... 350-400kg ??? Mare atentie! Scrie in carte negru pe alb ca barele longitudinale suporta max 100 kg orice ai pune pe ele. Apoi chiar tu ai adus vorba de inertia la franare...

Vezi sa nu ai surpriza ca intr-o frumoasa zi de iarna la -20 de grade colierul din plastic sa devina casant si la prima franare sa-ti cada totul pe capota...

Editat de timekruzer
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...