Sari la conținut

Suierat ca de rulment la rece - Facelift dCi - intre 1900-2200 rpm


Postări Recomandate

Pentru cei care cred cu inversunare ca faceliftul este 100% schimbat fata de modelul de baza, recomand sa consulte capitolul zgomote, suierat...etc din prezentul forum la modelul de baza. Acolo este dezbatut pe larg ce si de ce suiera si eventual ce masuri se pot sau nu lua.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 73
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Tot ce contează este că  m-am făcut inteles?.Multumesc pentru intelegere, pentru  viitoarele greșeli de ortografie. Si ,nu m-am supărat pt atenționare, dar nu am decât 8 clase, deci fiți înțelegă

Dacă nu ţi-e cu supărare, ia un ‘i’ de la ‘fii’ şi pune-l la ‘accesori’. Mulţumesc pentru înţelegere.  

Rezonanţă…

Posted Images

Nu e schimbat mult - dar toba clar e altfel la 4x4.

Daca ai si un link - ar fi grozav.

 

Suieratul mi se pare mai ascutit - nu e ca zgomotul gros de pe evacuare.

 

Am sunat la service dar cica sunt tare ocupati si un au timp. Parca era criza ??

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Daniel, Klaus, pana la urma inclin sa cred si eu ca e de la evacuare.

 

Deci ati avut dreptate.

 

Asta ar fi bine - sa nu fie de la turbina :)

 

Ciudat cum se repara singura problema dupa ce se incalzesc tobele !

 

Tot nu pricep de ce nu a facut asa si cand era masina noua.... Ceva trebuie sa se fi intamplat, s-a dilatat ceva, nu stiu ce sa zic !

Editat de i96nds
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Mai stie cineva ceva despre asta? Am auzit ca ar mai fi si altii care au acest suierat. Parca era userul adilos care zicea de ceva asemanator.

Prin cartier a trecut un Duster PH2 care facea acelasi suierat. Nu am apucat sa vorbesc cu proprietarul acela...

 

Sigur masina nu facea asa de noua - pentru ca eu parchez intr-o parcare subterana unde s-ar fi auzit imediat suieratul.

 

Acum suieratul nu mai e doar in primele 10 minute ci e permanent...

Editat de i96nds
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Azi am fost la service. Au zis ca o turbina care suiera ar trebui sa o faca din ce in ce mai rau, la turatii din ce in ce mai mari.

Sincer am dubii - dar ... asa o fi...

 

Asadar ei zic ca nu ar fi turbina.

 

Culmea e ca azi NU a mai vrut sa faca, a incercat inginerul de service sa dea ture -dar degeaba... E culmea asta, cand mergi la doctor ... refuza sa mai faca....

Dar pe drum pana acolo a facut ! asta e culmea iarasi.... Deh, poate data viitoare :)

 

Daca tot am ajuns la service, au scos tubul care aduce aer catre filtrul de aer - si i-au pus un mastic, ceva... ca intra in vibratie partea inferioara fata de cea superioara si facea ca un tractor. Acum nu e exclus sa fi fost si pe acolo vreun loc prin care aerul sa nu treaca cum trebuie si sa suiere, desi eu m-as mira sa fie asa presiune acolo, ca doar e pe admisie, nu pe evacuare.....

 

Admin, totusi masina nu a facut asa cand era noua, daca era normal - atunci de ce a inceput sa faca doar la un anume moment? S-o fi sucit vreun palet in turbina....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...