Sari la conținut

Suierat ca de rulment la rece - Facelift dCi - intre 1900-2200 rpm


Postări Recomandate

Salut tuturor,

 

Am vazut ceva discutii pentru Duster PH1 - dar nu m-au convins ca ar fi tot aceeasi problema.

 

Eu am Duster Facelift - 1.5dCi, 110 CP, 4x4.

 

Observ dimineata, cand motorul e rece, ca motorul scoate un fel de țâuit (șuierat) - cam in jur de 1900 rpm - spre 2000 rpm.

 

Prin plaja asta de turatii trec repede - asa ca atunci cand trec de 2200 rpm, suieratul dispare.

 

Eu incerc sa nu fortez motorul cand e rece, asa ca merg cu grija, fara accelerari bruste.

 

Chestia asta dureaza cateva minute pe putin, daca nu chiar vreo 10 minute. Pe masura ce se mai incalzeste motorul, suieratul apare cam pe la 2100 rpm sau 2200 rpm.

 

Incerc sa mai tin sub observatie.

 

Ce parere aveti ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 73
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Tot ce contează este că  m-am făcut inteles?.Multumesc pentru intelegere, pentru  viitoarele greșeli de ortografie. Si ,nu m-am supărat pt atenționare, dar nu am decât 8 clase, deci fiți înțelegă

Dacă nu ţi-e cu supărare, ia un ‘i’ de la ‘fii’ şi pune-l la ‘accesori’. Mulţumesc pentru înţelegere.  

Rezonanţă…

Posted Images

Eu nu cred ca are legatura cu toba.

Orice toba scoate doar un sunet gros. Acest sunet insa e ascutit, ca de rulment, ca un suierat.

Orice toba scoate un sunet... si-atat! Gros este sunetul atunci cand motorul este puternic si coloana de evacuare este larga...

In cazul Dusterulul, atenuatorul de zgomot (toba finala) scoate un cu totul alt sunet! Si acela e subtire si suierat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Eu nu imi aduc aminte de acest sunet cat a fost masina foarte noua. Abia dupa cateva luni a aparut sunetul.

Ma gandesc acum sa nu fi aparut cumva dupa ce am parcurs toata UNGARIA cu 135km/h constant...

 

In primele 10 minute, am acest suierat - cand trec pe la vreo 2000 rpm. Se aude si cand turatia e in crestere dar si cand e in scadere (adica ridic piciorul de pe pedala de acceleratie) - si de aceea nu cred sa fie de la evacuare.

 

Nu mai zic ca si uleiul mi se pare cam negricios pentru 7000 km..

 

Ce altceva poate fi ? Mi-e ciuda ca daca ma duc la service, motorul va fi cald si nu se va auzi sunetul...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cateva informatii Non facelift dci cu acelasi comportament :)

 

Zgomotul descris ca suierat subtire in jurul a 2000 rpm la mine este prezent in cam toate treptele de viteza...initial am crezut ca doar in primele 1-2-3 ca pe alea le folosesc si cel mai mult in oras si le auzeam foarte usor chiar daca era nu era liniste completa afara. Am descoperit in concediu anul trecut mergand cu 70-80-90 km/h pe drumuri linistite prin paduri,etc (unde eram singura masina pe o distanta considerabila) ca se aude acel suierat la aprox 2000 rpm si la viteze spre 90km/h.

 

Bineinteles ca prin martie cand am fost la revizie si l-am pus pe mecanic sa conduca(eu in dreapta) n-a vrut nici de-a dracu sa scoata vreun suierat in cele 10 minute de fataiala :) asa ca am renuntat sa vad ce si cum.

 

i96nds: legat de ulei, la diesel se inegreste imediat ce-ai apucat sa faci cativa km dupa ce tocmai ai schimbat uleiul asa ca la asta chiar nu are rost sa te mai gandesti :) Scartaitul/suieratul cred ca merita totusi o rezolvare oficiala de la Dacia mai ales ca inca esti in garantie

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci klaus.

Totusi nu cred sa fie toba. La Facelift e cu totul o alta toba acum...

Suiertatul ala il am doar in primele 10 minute dupa pornire - deci de aia nu face cand te duci la service, cand e motorul cald...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...